eitaa logo
پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
575 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
255 ویدیو
624 فایل
مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام خیابان کوی نصر نبش فاضل شرقی تلفن۸۸۲۶۱۳۸۵ سایت www.znac.ir @Alim_5 کانال آموزش @alzahranasr_amoozesh کانال دانش آموختگان @alzahranasr_da کانال فرهنگی @alzahranasr_farhangi کانال کتابخانه @alzahranasr_lib
مشاهده در ایتا
دانلود
📔نشریه علمی پژوهشی 📔 فصلنامه فقه ◽️موضوع مقالات این فصلنامه ▫️تحلیل فقهی گستره ولایت حاکم اسلامی در نصب و عزل متولی در نهاد وقف ▫️ملاک فقهی تعیین ارش جنایت ▫️بررسی فقهی - حقوقی تبدیل قصاص نفس به دیه در صورت اعدام قاتل با عنوان حدی ▫️نقد اطلاق ماده ۴۴۸ قانون مدنی در اشتراط اسقاط خیار رؤیت ▫️امکان‌ سنجی ضمانت از اعیان خارجی در فقه و حقوق ایران ▫️واکاوی گستره منع قصاص زن باردار از دیدگاه حقوق کیفری و فقه اسلامی ▫️ضوابط نصب قاضی غیر مجتهد بر پایه عناوین ثانوی مصلحت و اضطرار علاقمندان می‌توانند برای مطالعه و دانلود هر یک از این مقالات به صورت رایگان به نشانی زیر مراجعه نمایند: https://jf.isca.ac.ir/issue_4963_5083.html 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نقش_اربعین_در_مهندسی_تمدن_اسلامی.pdf
653.6K
📜نقش اربعین در مهندسی تمدن اسلامی ✍مصطفی جمالی 📔دو فصلنامه علمی تخصصی 📔مطالعات مسجد و مهدویت ﺣﺎدﺛﻪ ﻋﺎﺷﻮرا ﻋﻈﯿﻢﺗﺮﯾﻦ ﺣﺎدﺛﻪ ﻋﺎﻟﻢ اﺳﺖ ﮐﻪ از آن ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻋﺎﻟﻢ ملک ﺑﻠﮑﻪ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﻠﮑﻮﺗﯿﺎن ﺑﻬﺮهﻣﻨﺪ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ. اﯾﻦ ﺣﺎدﺛﻪ و ﺟﻠﻮهﻫﺎی ﻣﻠﮑﻮﺗﯽ آن ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺪاﯾﺖ ﺑﺸﺮﯾﺖ را دارا ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ و می توان در ﻣﺴﯿﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪﭘﺮدازی و ﺗﻤﺪنﺳﺎزی از آن ﺑﻬﺮه ﮐﺎﻣﻞ را ﺑﺮد. ﯾﮑﯽ از ﺟﻠﻮهﻫﺎی اﯾﻦ ﺣﺎدﺛﻪ ﻋﻈﯿﻢ زﯾﺎرت ارﺑﻌﯿﻦ و ﺷﮑﻞ ﺧﺎﺻﯽ از زﯾﺎرت اﺳﺖ ﮐﻪ در ﻃﻮل ﺗﺎرﯾﺦ در ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺷﯿﻌﻪ رواج داﺷﺘﻪ و در ﺳﺎلﻫﺎی اﺧﯿﺮ ﺑﻪ ﮐﻤﺎل و ﺑﻠﻮغ ﺧﻮد ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺑﺮرﺳﯽ زواﯾﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ اﯾﻦ ﻫﻤﺎﯾﺶ ﻋﻈﯿﻢ ﻣﺆﻣﻨﯿﻦ ﺑﺮ ﻣﺤﻮرﯾﺖ زﯾﺎرت و ﻋﺰای ﺳﺎﻻر ﺷﻬﯿﺪان در ﺷﮑﻞ دﻫﯽ ارﮐﺎن ﺗﻤﺪن اﺳﻼﻣﯽ (ﻧﻈﺎم ﺗﻤﺎﯾﻼت، اﻧﺪﯾﺸﻪ ﺗﻤﺪﻧﯽ، ﺳﺒﮏ زﻧﺪﮔﯽ) ﺑﺴﯿﺎر راﻫﮕﺸﺎ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ. 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰ملزومات پژوهش 🔰ساخته شدن تحقیق و پژوهش چند نكته است كه برای پژوهشگر و محقق لازم است كه اگر آن نكات ملحوظ باشد، وقتی پژوهشگر و محقق ساخته شد، آن‌گاه پژوهش و تحقیق هم خود به خود ساخته می شود. ▫️نكته اول این است كه همه ما یك ظرفیت خاص داریم، آن انسان كامل است كه می‌ تواند مظهر اسمای حسنای الهی باشد و همه چیز را به «اذن الله» بدانند، وگرنه ما بر اساس ﴿وَ قَدْ خَلَقَكُمْ أَطْوَارًا﴾ [۱] هر كدام با یك ظرفیت خاصی خلق شدیم. ▫️مطلب دوم آن است كه این جریان «مَنْ عَرَفَ نَفْسَهُ فَقَدْ عَرَفَ رَبَّهُ» [۲] یا «رَحِمَ‏ اللَّهُ‏ امْرَأً عَرَفَ‏ قَدْرَهُ» [۳] این گذشته از این كه صبغه انشایی و دعا دارد، صبغه إخباری هم دارد. خدا كسی را رحمت می ‌كند و عنایت خاص الهی شامل كسی می ‌شود كه بفهمد برای چه خلق شده است! نه آن هدف كلی كه ﴿مَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ اْلإِنْسَ﴾، [۴] نه خیر! [اینکه] این آقا برای چه خلق شده است؟ اینها اصلاً برای كار علمی خلق شده یا برای كار عملی؟ [اگر خلقت او برای] كار علمی هست، رشته ‌اش چه است و تا چه حد است؟ این «رَحِمَ‏ اللَّهُ‏ امْرَأً عَرَفَ‏ قَدْرَهُ». ▫️ مطلب سوم همان است كه در كتاب های اصولی ملاحظه فرمودید که اگر كسی ظرفیت خود را با كالاهای بی خود پُر كند، از آن كالای اصلی می ‌ماند؛ برای این است كه می‌ گویند اگر درختی را شما با آب شور تغذیه كردید بعد بخواهید با آب شیرین این را بپرورانید نمی‌ شود، این یك مقدار آب خواست به او دادید و خشك هم شد. ♦️ قصه خواندن، حرف های باطل گوش دادن، حرف های غیر علمی زدن، حرف های غیر علمی گوش دادن و حرف های غیر علمی را تحویل مردم دادن، این مثل یك كودكی است كه با پفك معده ‌اش را پر كرده است، این دیگر در موقع غذا، غذا نمی‌ خورد! یك آدمی كه دهان باز می ‌كند و حرف غیر علمی می ‌زند یا گوشش را باز می ‌كند و حرف غیر علمی گوش می‌ دهد، او با پفك مغزش را پر كرده است، این دیگر عالم نمی شود! مرحوم بوعلی می‌ گوید كه من تعهد كرده‌ ام كه دیگر قصه نخوانم! [۵] خب آدم وقتی قصه بخواند، افسانه ‌ای درمی ‌آید! یك فقیه اگر بخواهد با قصه مغزش را پر كند دیگر فقیه نمی ‌شود؛ [همچنین] یك اصولی، یك حكیم یا مفسر. بنابراین ما وقتی در یك رشته ‌ای داریم كار می ‌كنیم باید بدانیم كه با پفك مغز را پر نكنیم، این دیگر یقیناً ملا نمی شود. این [شخص] مادامی كه در مؤسسه تحقیقاتی است با حرف های علمی آشناست، همین كه پایش از این جا رفته بیرون با امور دیگر؛ این مغز، مغز محقق و پژوهشگر نیست! ▫️مطلب بعدی آن است كه گاهی ممكن است انسان در مؤسساتی كار بكند كه محصول كارش را برای صاحب مؤسسه بگذارد و حق الزحمه ‌ای دریافت بكند و برود، اما مراكز علمی این ‌چنین نیست؛ محصول کار را به همراه می ‌برد و آن پوسته ‌اش را برای مؤسسه می‌ گذارد. یك وقت است كه انسان در مؤسسات فرش ‌بافی و ظرف سازی و صنایع كار می‌ كند، كل كارها را برای مؤسسه می گذارد یك پوسته ‌اش نصیب او می‌ شود؛ یك وقت است كه در مراكز تحقیقی دارد كار می كند، [در] مراكز تحقیقی عصاره مطلب كه علم است [را] به همراه می ‌برد و چهار صفحه نوشته شده و نگارش شده و قلم زده را به مؤسسه می ‌دهد، اینكه علم نیست! بعد باید بیاید بالا و علم بشود، آنچه كه علم است را به همراه می ‌برد. برای اینكه آنچه را [که محقق] به همراه می ‌برد بارور بشود، آن بیان لطیف مرحوم ابن ادریس در طلیعه سرائر باید ملحوظ باشد؛ ابن ادریس در مقدمه سرائر همان جلد اولش هست كه بزرگانی قبل از من این چنین بودند كه «غبرت أربعین سنة ما قلت و لا بت إلا و الكتاب موضوع على صدری»، [۶] این «ما قلت و لا بت» یعنی هیچ وقت من خواب قیلوله نكردم مگر اینكه با كتاب خوابیدم، كتاب روی سینه‌ ام بود مطالعه كردم و خوابم برد، شب هم كه می ‌خواستم بیتوته كنم به بسترم نرفتم مگر اینكه كتاب روی سینه‌ من بود و با مطالعه خوابیدم؛ آن وقت این می ‌شود ابن ادریس و این چنین شدن سخت نیست، برای اینكه اینها نه امام بودند و نه پیغمبر! [۱] سوره نوح, آیه ۱۴ [۲]مصباح الشریعة، ص ۱۳؛ متشابه القرآن و مختلفه (لابن شهر آشوب)، ج‏ ۱، ص ۴۴ [۳]عیون الحكم و المواعظ، ص ۲۶۱؛ «رَحِمَ‏ اللَّهُ‏ امْرَأً عَرَفَ‏ قَدْرَهُ وَ لَمْ یتَعَدَّ طَوْرَهُ» [۴]سوره ذاریات, آیه ۵۶. [۵]تسع رسائل فى الحكمة و الطبیعیات، ص ۱۴۲؛ (الرسالة الثامنة فی العهد) [۶]السرائر الحاوی لتحریر الفتاوی، ج ۱، ص ۴۳ 📚 دیدار جمعی از پژوهشگران با حضرت استاد آیت الله جوادی آملی ۱۳۸۴ 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هوش مصنوعی.pdf
9.16M
📔مجموعه مقالات 📔نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی 🔰هوش مصنوعی و رویکردهای اسلامی 🔰الگوریتم استنباط حکم شرعی 🔰منطق تکلیف دو موضعی و تعارض تکالیف 🔰نمونه ای از یک مدل سازی ریاضی به عنوان واسطه ای بین علوم اسلامی و هوش مصنوعی 🔰تاثیرات غیر مستقیم هوش مصنوعی بر برخی از احکام فقهی 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🔰پرتال جامع علوم و معارف قرآن 🔰پایگاه پژوهشی 🔰نظام سازی قرآنی http://qs.isca.ac.ir/fa/Article/Index 📚کتابخانه 📚مقالات 📚پایان نامه 📚جلسات علمی 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🔰بقیة الله خیر لکم إن کنتم مؤمنین 🔰اسامی و القاب مبارک حجةبن الحسن المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف القائِم شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ وَالْمَلَائِكَةُ وَأُولُو الْعِلْمِ قَائِمًا بِالْقِسْطِ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ  سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۸ أولو العلم قائما بالقسط هو الإمام قائما بالقسط، به وجود مقدس امام اشاره دارد و شأن ذاتی حضرت قائم آل محمد (أرواحنافداه) می باشد. 📘 کنز الدقائق ج۳ص۵۵ در وجه نام گذاری آن حضرت به لقب «قائم» بیان شده است که: رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم ) می فرماید: لِاَنَّهُ یَقُومُ بَعدَ مَوتِ ذِکرِهِ وَ ارتِدادِ اَکثَرِ القَائِلِینَ بِامامَتِه از این جهت قائم را قائم نامیدند که پس از فراموش شدن نامش قیام می کند. 📘 کمال الدین، ج ۲، ص ۳۷۸ در معراج حضرت ختمی مرتبت که ذوات مقدس ائمه به ایشان نشان داده شد: الحجة القائم كأنّه كوكب درّي في وسطهم [قياما يصلّون] حضرت حجة القائم در میان ایشان به نماز ایستاده بود ومانند کوکب دریّ می‌درخشید. پس ذات اقدس اله فرمود: هَذَا القَائِمُ، يُحِلُّ حَلالي و يُحَرّمُ حرامي و يَنتَقِم مِن أعدَائِي وجود مبارک قائم، حرام الهی را حرام بدارد، و حلال الهی را حلال شماردو از دشمنان خداوند انتقام می گیرد. 📘 عوالم العلوم، ج۱، ص ۴۴ خداوند عزوجل پس از شهادت حضرت سیدالشهداء، حضرت قائم آل محمد (أرواحنافداه) را به ملائک نشان داد در حالیکه به نماز ایستاده بود. پس فرمود: بِذلِکَ القَائِمُ انتَقِمُ مِنهُم به سبب وجود مبارک قائم آل محمد ، از دشمنان کربلای حضرت ابی عبدالله الحسین (علیه السلام) انتقام میگیرم. 📘 علل الشرائع، ج ‏۱، ص ‏۱۶۰ ألا إنّ خاتم الأئمّة منّا القائم المهدي‏ أرواحنا فداه 📘 مكيال المكارم في فوائد دعاء للقائم (عليه السلام)، ج‏ ۱، ص ۹۶ از القاب مبارک حضرت بقیة الله الأعظم، «قائم» است. قائم در لغت به معنای استوار و ایستاده، اقامه کنندۀ حق، و برپادارندۀ دین است. کلّ شیء در برابرِ قائم، خاشع ، و همه چیز بوجود او قائم است؛ كُلُّ شَيْ‏ءٍ خَاضِعٌ لَهُ وَ كُلُّ شَيْ‏ءٍ قَائِمٌ بِهِ بهمین دلیل، با ذکر لقب مبارک حضرت «قائم»، مأمور به قیام به نشانۀ خشوع و تعظیم و اطاعت شده ایم. 📘 بحارالانوار، ج ۴۴، ص ۲۷۸ السَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تَقُومَُ؛ سلام بر شما آنگاه که قیام می کنید. 📗 فرازی از زیارت شریف آل یس ▫️ناظر خلقی و قائم به وجود تو عوالم ▫️چشم بینای خدا، دست توانای خدایی ▫️حجت بالغه در عالم ملک و ملکوتی ▫️مصلح کلی و موعود تمام صلحایی @Sohouf 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🔰گوگل اسکولار 🔰جستجوی رایگان منابع علمی گوگل اسکولار یا گوگل اسکالر بهترین موتور جستجوی رایگان منابع علمی است. دانشجویان و پژوهشگران در بسیاری از مواقع برای یافتن مدارک علمی مرتبط با رشته تحصیلی و یا زمینه پژوهشی خود به مشکل برمی‌خورند و سعی می‌کنند تا بهترین منابع را پیدا کنند. گوگل اسکولار (scholar.google.com) یکی از ساده‌ترین راه‌های جستجو و دسترسی به مقالات علمی بوده و می توان به راحتی از عناوین مقالات علمی، برای انتخاب عنوان خود ایده گرفت. ◽️گوگل اسکالر رایج‌ترین موتور کاوش ویژه بسیاری از مدارک علمی مانند ▫️مقالات ژورنال‌ها و همایش‌ها ▫️دانلود کتاب، رساله‌ها و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری ▫️چکیده‌ها، متون قضایی و حقوقی و منابع علمی دیگر است. ◽️گوگل اسکولار ◽️راهنمای کامل جستجو و دانلود مقاله از گوگل اسکالر https://iranpaper.ir/blog/google-scholar/ 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🔰آموزش مقاله نویسی 🔰مدرس: حسین میرسعیدقاضی 🔰ضرورت نگارش مقاله ◽️آموزش نگارش مقاله علمی ◽️مبانی و اصول اولیه ◽️آموزش ویدئویی مورد تایید فرادرس https://faradars.org/courses/fvacw96042-principles-of-writing-scientific-article 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📘بحار الانوار ✍ نویسنده: علامه محمد باقر مجلسی 🔖پژوهشگران و علاقمندان می‌توانند۱۱۰ جلد کتاب ارزشمند بحار الانوار، با ترجمه فارسی را در سایت کتابخانه قائمیه به صورت آنلاین مطالعه نمایند و یا جلد مورد نیاز را دانلود کنند. 📌لینک مطالعه و دانلود ۱۱۰ جلد کتاب بحارالانوار https://b2n.ir/531564 📚📚📚کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
🏴 مراسم بزرگداشت عالم ربانی و سالک توحیدی ⚜ مرحوم آیت الله حسن زاده آملی ⚜ 🎤 با سخنرانی: ⚜ حضرت آیت الله صدیقی ⚜ 🕰 یکشنبه ۱۱ مهرماه ساعت ۱۰:۴۵ 🕌 مسجد حوزه علمیه مروی پخش زنده در: 🌐http://www.howzehmarvi.ir/live 💠روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان تهران 🌐 www.howzehtehran.com 🆔 @howzehtehran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Document (14).pdf
299.8K
🔰نشست علمی 🔰موضوع شناسی و حکم شناسی الکل و فرآورده های آن در فقه اسلامی 📜مبنای نجس بودن الکل، نجس بودن شراب الکلی است. ▫️هئیت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندکی ▫️معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان ▫️دانشگاه علوم اسلامی رضوی 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🔰سلسله نشست‌های سبط النبی به مناسبت ▪️شهادت سبط النبی، امام حسن مجتبی (ع) با حضور کارشناسان و تاریخ پژوهان ▫️موضوع ▫️سیره اجتماعی امام حسن علیه السلام 🗓یکشنبه: ۱۱ مهر ماه 🕰 ساعت: ۱۰ الی ۱۲ ▫️حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ذاکری ▫️موضوع ▫️روش شناسی حل تعارض در سیره معصومان (ع) مطالعه موردی امام حسن (ع) و امام حسین (ع) 🗓دوشنبه: ۱۲ مهر ماه 🕰 ساعت: ۱۰ الی ۱۲ ▫️دکتر نعمت الله صفری 🔰پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) لینک ورود به جلسه: dte.bz/historyconf 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰سنت حسنه نگارش 🔰ضرورت تحقیق ضرورت تحقیق دومین مرحله از طراحی تحقیق، تبیین ضرورت تحقیق است. نوشتن ضرورت تحقیق واقع ضروری است؛ چون اگر در اثناء پژوهش کسی از شما سؤال کند: این کار را که انجام می دهی، آخرش که چی؟» ممکن است انگیزه خود را از بدهید و پژوهش را، هرچه قدر هم که اهمیت داشته باشد، نیمه کاره رها می کنید. وقتی از اول کار بدانید که تحقیق شما چه ضرورتی دارد و برای چه این پژوهش را انجام می دهید، جواب کوبنده ای به آن سؤال انگیزه کش خواهید داد. جایگاه ضرورت در ساختار مقاله، در بخش دوم مقدمه و چکیده است یعنی در این دو بخش، پس از بیان مسئله، باید به ضرورت پژوهش اشاره شود؛ در مقدمه به اندازه یک پاراگراف و در چکیده به اندازه سه یا چهار سطلر. این مسئله، لزوم نوشتن ضرورت را دو چندان می کند. نوشتن ضرورت مسئله شیوه و روش خاصی ندارد، فقط اینکه شما ضرورت تحقیق را به گونه ای بنویسید که بتوانید مخاطب را قانع کنید پژوهش شما ارزش وقت گذاشتن دارد. برای نوشتن آن پیشنهاد می کنم به این سؤال پاسخ دهید که «پژوهش شما چه فایده ای دارد؟» یا به این پرسش جواب دهید که «اگراین پژوهش را انجام ندهید چه پیامد منفی را به دنبال خواهد داشت؟» با پاسخ به یکی از این دو پرسش می توانید ضرورت مسئله پژوهش خود را بنویسید. در پژوهش حرفه ای، هرگاه نتوانستید ضرورتی برای مقاله خود بیابید، آن را اصلا شروع نکنید. ▫️استاد محمدصادق فاضل 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🔰دوره آموزشی 🔰اصول تحقیق و پژوهش 🔰از مجموعه دوره های مهر با مهر رضوی کانون علمی کاری از گروه آموزشی و پژوهشی کانون علمی که با همکاری و هم اندیشی خادمیاران و یاوران رضوی این کانون، برگزار می شود. 🗓زمان شروع دوره ۱۷ مهرماه 🗓شنبه ها ۱۴:۳۰ الی ۱۵:۳۰ 🗓دوشنبه ها ۱۳:۳۰ الی ۱۴:۳۰ ▫️مدرس ▫️دکتر ایمان خسروی ▫️مسئول ثبت نام :خانم کچویی ۰۹۱۹۵۰۷۹۶۹۴ کانون خدمت رضوی علمی منطقه۱۴ دفتر کانونهای خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران اینستاگرام ‏https://instagram.com/aqr_tehran14 ایتا ‏https://eitaa.com/aqr_tehran14 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا