eitaa logo
🚩 امــــاج - اخبار مقاومت جهان اسلام
65.1هزار دنبال‌کننده
24.5هزار عکس
15.9هزار ویدیو
85 فایل
تحولات جهان اسلام (اخبار روز + تحلیل) http://eitaa.com/joinchat/69795843C5d4983d07b تبلیغات نداریم! 👈 آی دی ادمین پاسخگو فقط در سکوی ایتا و تلگرام: @mreza31
مشاهده در ایتا
دانلود
دشنه‌برلبِ‌تشنه.. - حسین‌ فخری.mp3
زمان: حجم: 4.3M
دشنه برلب تشنه امام شهید ما روز دهم ماه مبارک رمضان و ..... 🚩 اماج 🔰 @Amaj24
أَيْنَ الْحَسَنُ أَيْنَ الْحُسَيْنُ ؟ أَيْنَ أَبْناءُ الْحُسَيْنِ ؟ صالِحٌ بَعْدَ صالِحٍ، وَصادِقٌ بَعْدَ صادِق 🚩 اماج 🔰 @Amaj24
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایتی از رشادت خلبانان نیروی هوایی در اسقاط پهپاد دشمن در آسمان تهران 🚩 اماج 🔰 @Amaj24
دو ابر نفتکش حامل نفت ایران از خط محاصره آمریکایی‌ها در دریای عرب عبور کردند. 🚩 اماج 🔰 @Amaj24
شبکه امریکایی NBC ادعا کرده که از زمان امضای دیجیتال تفاهم‌نامه در روز یکشنبه، ایران هر شب چندین پهپاد شلیک کرده است. این پهپادها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شلیک شده‌اند ولی نیروهای آمریکایی آن‌ها را رهگیری کرده‌اند. 🚩 اماج 🔰 @Amaj24
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روسیه تقریبا ۳ بار از فروردین امسال تا همین چند روز پیش با توجه به داده های امنیتی سری به ایران هشدار داده که نقشه و طرح کلی آمریکا حمله زمینی به ایران از چند جهت است،و ما حین همین هشدار ها یه تفاهمی کردیم و قراره چند روز بعد هم توافق امضا کنیم روسیه هم از این توافق و امضاش مطلع هست و اعلام خرسندی هم کردند ،اما در این بین نکته ی مهم اینجاست که روس ها نگفتند موضوع حل شده و خطر رفع شده....!
جواب حمله به ضاحیه رو ندادیم که بند لبنان رو آمریکا در توافق نامه بیاره؟ ولی طی ۲ روز ۸۴ بار نقض همان بند توافق نامه توسط یهود صورت گرفته است؟ بعد دوباره بیانیه دادیم که‌ اگر باز همان بند نقض بشه؛ به یهود حمله می کنیم؟ آینده مشخص خواهد کرد که آمریکا و یهود بدعهد هست یعنی چه. 🔶🔹اسماعیل احمدی
روزنامه لبنانی "الاخبار": تعداد زیادی از خودروهای سنگین رژیم اسرائیلی از شهر خیام به سمت مزرعه "سردا" و منطقه "العمرا" در جنوب شهر عقب‌نشینی کردند. این عقب‌نشینی به عنوان بخشی از آرایش جدید نیروهای اشغالگر یا مقدمه‌ای برای عقب‌نشینی کامل انجام می‌شود. کاهش نیرو یا جابجایی تجهیزات لجستیکی رژیم صهیونیستی، بارها در طول جنگ هم رخ داده و لزوما به معنای عقب نشینی نیست 🚩 اماج 🔰 @Amaj24
اسموتریچ وزیر دارایی اسرائیل: ما در جنوب لبنان خواهیم ماند. ما حضور خود را در آنجا عمیق‌تر خواهیم کرد. 🔹تا زمانی که حزب‌الله خلع سلاح نشود، ما برای مدت طولانی یعنی هر چند سال که لازم باشد آنجا خواهیم ماند.
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک انصاریه. پرواز هواپیماهای جنگی دشمن بر فراز جنوب لبنان فعالیت ارتش صهیونیست در لبنان در حال حاضر به عملیات‌های تهاجمی و ترور محدود نمی‌شود. لشکر شیاطین جهودی به دنبال ایجاد یک منطقه محاصره با ایجاد موانع و به عمق ۱۰ کیلومتر درون خاک لبنان است. 🚩 اماج 🔰 @Amaj24
حملات توپخانه‌ای سنگین دشمن صهیونیستی در حال هدف قرار دادن "النبطية الفوقا" درون اراضی لبنان است. 🚩 اماج 🔰 @Amaj24
یک عزیزی برای من نوشته که دیدید شیخ نعیم قاسم هم از آقای قالیباف حمایت کرد؛ ببین قربونت برم، کل دعوای ما و شما مگه سر دفاع از انقلاب و رهبری نیست؟ ما میگیم "تحلیل هاشون درست نیست" میپرسین از کجا معلوم تحلیل شما درسته؟ میگیم ما تحلیل ار خود نمی‌کنیم؛ حرف های رهبری رو داریم تکرار میکنیم، من تحلیلی نکردم الا از روی بیانات دهها ساله رهبری و برای هر کدوم هم متن سخنرانی و فیلم دارم. دیگه کار به جایی میرسه میگیم "زمان" تفاوت حرف ما و شما رو نشان خواهد داد. بعدش هم دیگه مستقیم فیلم بیانات میذاریم گفتیم یهود به هیچ تعهدی پایبند نیست؟ طی ۴۸ ساعت؛ شد ۹۰ بار توافق رو نقض کرده و جنوب رو بمباران کرده است؛ الان من برم یقه کی رو بگیرم؟ بر علیه کی بنویسم؟ درد ما دقیقا همینه شما صبر کن؛ اینها اورانیوم رو رقیق کنند؛‌چون برآوردشون اینکه ما چرخه هسته ایی و پروسه غنی سازی مون نابود شده، فردای روزی که اورانیوم رقیق شده رو هم خواهیم دید؛ البته آمریکا و اسرائیل تا اون روز بتونند به عهد خود پایبند باشن؛ البته یواش یواش خواهید فهمید که چرا اینها آقای قالیباف رو انتخاب کردن. عکس هم تزئینی هست و ربطی به متن نداره 🔶🔹اسماعیل احمدی