eitaa logo
🚩 امــــاج - اخبار مقاومت جهان اسلام
65.2هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
15.9هزار ویدیو
84 فایل
تحولات جهان اسلام (اخبار روز + تحلیل) http://eitaa.com/joinchat/69795843C5d4983d07b تبلیغات نداریم! 👈 آی دی ادمین پاسخگو فقط در سکوی ایتا و تلگرام: @mreza31
مشاهده در ایتا
دانلود
محمد مرندی: رژیم ترامپ به تعهداتش عمل نمی‌کند. ایران تحت این شرایط تفاهم‌نامه را اجرا نخواهد کرد.رژیم صهیونیستی به شدت مجازات خواهد شد
یادتونه اون شبی که گفتیم و نزدیم ،کنارش از امتیاز دقیقه آخری ترامپ به ایران تیتر اخبار شد؟الان اون امتیاز کو؟عقب نشستن نتانیاهو کو؟در مقابل این دشمن یک قدم عقب بشینیم ده قدم میاد جلو،بندگان خدا این مدت این براتون ثابت نشد؟
🛑اخـبار ضـد و نقیـض بستـه شدن تنــگه هرمـز توسط ایــــران را حکایت میکـند.
محسن یگانه که روز اول جنگ، ویدئوی رقص ترامپ رو منتشر کرده بود بعد از ۱۱۰ روز این پست رو حذف کرد و در پستی جدید از کودکان مظلوم میناب نوشت و کلا منکر همه چیز شد پیش از این، دادستانی از توقیف اموال او خبر داده بود. پ.ن:چقدر بیشرف هستی آخه،حیف نام ایران که تو دهن کثیفتون بچرخه...
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با کدوم یادداشت تفاهم تو برمی‌گردی ؟ با کدام امضا دوباره برمی‌گردی؟ با کدوم میلیارد دلار پول قابل خریدن هستی عزیزم؟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
یه تحلیلی میخواستم بنویسم ولی سرعت وقایع اونقدر زیاد هست که فک نکنم بشه رسید و نوشت. البته این تحلیل چون عقبه بزرگی نداره و سرعت تصمیم گیری در موردش زیاد بوده ؛ در قالب یک احتمال قرار میدم. داریم وارد یک برنامه ای میشیم که انگار از عوامل داخلی امریکا به جبهه دشمن گفته شده که اجرا بشه.‌ تقریبا یک تکنیکی هست که من قبلا موردش رو ندیدم که بتونم مثالی ازش بزنم. میدونید شبیه چیه؟ وایستید یه خلاصه بگم، شبیه یک دور دیگه ضربه اساسی زدن به کشور و انقلابی یون کشور هست که بعدش زیر فشار رسانه ای ؛ پذیرش ادامه توافق رو راحت تر، قبول کنند.‌ در این مرحله میتونند دوباره با ترور و بمباران شدید شروع کنند. دقیقا در این مرحله از پلن اتاق های مشترک فکر داخلی عوامل موساد و سیا با غرب هستیم؛ حرکت یهود هم بخاطر همین هست چون برنامه رو اتاق های فکر آمریکایی به سگ دست آموزش میده تا اجرا کنه. ولی خب طبق اون چیزی که فک میکنم حرف زدند؛ این یک اتفاق کوتاه مدت خواهد بود و بعد از رسیدن به اهداف ترور و حمله؛ ترامپ در قالب ناجی ایران ورود خواهد کرد و سیاستمداران رو به مرحله بعدی نقشه شون (مذاکرات) سوق خواهد داد. ( فک کنم با اینکه تو لفافه گفتم، متوجه شدین). از ده روز قبل، دهها بار نوشتم مراقب رهبری باشین چون بقیه مسائل قابل حل هست. و این رو در نظر بگیرین، ممکنه به اون هدف تعیین شده نرسن؛ اینجاست که " تحلیل مهمی " رو در اون قسمت از اتفاقات خواهم نوشت. اجازه بدین ببینیم تا شب ، فکت های این نوشته کوتاه خودش رو نشان میده و اگر فکت ها خودشون رو نشان ندادند ؛ تحلیل میتونه در قالبی دیگه، باز نویسی بشه. 🔶🔹اسماعیل احمدی 🔶🔹آماج 🔶🔹مقاومت نیوز @Amaj24 @Moghavematnews_ir
🚨 حزب‌الله لبنان بیانیه ای صادر کرد 🔸بیانیه صادر شده از اتاق عملیات مقاومت اسلامی در لبنان حزب‌الله: به نام خداوند بخشنده مهربان ﴿اجازه داده شده است به کسانی که مورد حمله قرار گرفته‌اند به خاطر اینکه ستم دیده‌اند و خداوند بر یاری آنها تواناست﴾‌ خداوند بزرگ و بلندمرتبه راست گفته است رد ادعاهای دشمن اسرائیلی درباره نقض آتش‌بس توسط حزب‌الله، مقاومت اسلامی تأکید می‌کند که دشمن هرگز از ۲۷-۱۱-۲۰۲۴ تا ۱۶-۰۴-۲۰۲۶ و همچنین نتایج تفاهم اخیر ایران و آمریکا که در بند اول آن پایان جنگ در همه جبهه‌ها از جمله لبنان تأکید شده است، به هیچ توافق آتش‌بس پایبند نبوده است. بلکه دشمن اسرائیلی در نقض‌های مکرر آتش‌بس افراط کرده و کشتارها و تخریب ساختمان‌های مسکونی و زیرساخت‌های غیرنظامی را مرتکب شده است، و به حملات زمینی خود از طریق تلاش برای نفوذ و کنترل روستاها و مناطقی که پیش از توافق نتوانسته بود به آنها دست یابد، ادامه داده است. تحقیر اسرائیل نسبت به آتش‌بس به حدی رسیده است که رئیس ستاد ارتش دشمن، جنایتکار آیال زامیر، دو هفته پیش اعلام کرد «در لبنان آتش‌بسی وجود ندارد»، و سخنگوی ارتش او دیروز مجدداً بر ادامه فعالیت نیروهای اشغالگر در جنوب لبنان تأکید کرد. و طبق عادت خود، دشمن برای جبران ناتوانی در مقابله با مجاهدان مقاومت و پوشاندن شکست‌ها و خساراتش در میدان نبرد، به ارتکاب کشتار علیه غیرنظامیان و هدف قرار دادن روستاهای امن روی می‌آورد، همانطور که امروز پس از مقابله مجاهد دلیر با تلاش پیشروی به سمت تپه علی الطاهر در شب گذشته رخ داد. مقاومت اسلامی همیشه آماده مقابله با هر تجاوزی است، مجاهدان آن با شجاعت و روحیه حسینی کربلایی از خاک و مردم خود دفاع می‌کنند و با تیرهای خود ارتش دشمن را به سختی می‌زنند، ده‌ها افسر و سرباز آن را کشته و زخمی می‌کنند و در تجهیزات آن آسیب‌های ویرانگری وارد می‌آورند، و میان ما و آنها روزها و شب‌ها و میدان نبرد ادامه دارد.
🔴نتانیاهوی: تا هر زمان لازم باشد در جنوب لبنان می‌مانیم 🔹نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: اسرائیل تا هر زمان که لازم باشد در منطقه امنیتی جنوب لبنان باقی خواهد ماند تا از شهرک‌ها و جوامع شمال اسرائیل محافظت کند.
رسما دارند در جنوب لبنان شیعیان رو قتل عام می کنند ؛ جایی خوندم بالای ۱۰۰ شهید داشتیم. واقعا اگر بخوام از توافق بنویسم دیگه از مرحله تذکر، هشدار و یادآوری رد شدیم ؛ دیگه خودشون باید درک کنند که چه بلایی داره سر چیزی که توافق کردن میاد. 🔶🔹اسماعیل احمدی