2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نبطیه، غزه ای دیگر شده است.
🚨 حزبالله لبنان بیانیه ای صادر کرد
🔸بیانیه صادر شده از اتاق عملیات مقاومت اسلامی در لبنان حزبالله:
به نام خداوند بخشنده مهربان
﴿اجازه داده شده است به کسانی که مورد حمله قرار گرفتهاند به خاطر اینکه ستم دیدهاند و خداوند بر یاری آنها تواناست﴾
خداوند بزرگ و بلندمرتبه راست گفته است
رد ادعاهای دشمن اسرائیلی درباره نقض آتشبس توسط حزبالله، مقاومت اسلامی تأکید میکند که دشمن هرگز از ۲۷-۱۱-۲۰۲۴ تا ۱۶-۰۴-۲۰۲۶ و همچنین نتایج تفاهم اخیر ایران و آمریکا که در بند اول آن پایان جنگ در همه جبههها از جمله لبنان تأکید شده است، به هیچ توافق آتشبس پایبند نبوده است.
بلکه دشمن اسرائیلی در نقضهای مکرر آتشبس افراط کرده و کشتارها و تخریب ساختمانهای مسکونی و زیرساختهای غیرنظامی را مرتکب شده است، و به حملات زمینی خود از طریق تلاش برای نفوذ و کنترل روستاها و مناطقی که پیش از توافق نتوانسته بود به آنها دست یابد، ادامه داده است. تحقیر اسرائیل نسبت به آتشبس به حدی رسیده است که رئیس ستاد ارتش دشمن، جنایتکار آیال زامیر، دو هفته پیش اعلام کرد «در لبنان آتشبسی وجود ندارد»، و سخنگوی ارتش او دیروز مجدداً بر ادامه فعالیت نیروهای اشغالگر در جنوب لبنان تأکید کرد.
و طبق عادت خود، دشمن برای جبران ناتوانی در مقابله با مجاهدان مقاومت و پوشاندن شکستها و خساراتش در میدان نبرد، به ارتکاب کشتار علیه غیرنظامیان و هدف قرار دادن روستاهای امن روی میآورد، همانطور که امروز پس از مقابله مجاهد دلیر با تلاش پیشروی به سمت تپه علی الطاهر در شب گذشته رخ داد.
مقاومت اسلامی همیشه آماده مقابله با هر تجاوزی است، مجاهدان آن با شجاعت و روحیه حسینی کربلایی از خاک و مردم خود دفاع میکنند و با تیرهای خود ارتش دشمن را به سختی میزنند، دهها افسر و سرباز آن را کشته و زخمی میکنند و در تجهیزات آن آسیبهای ویرانگری وارد میآورند، و میان ما و آنها روزها و شبها و میدان نبرد ادامه دارد.
🔴نتانیاهوی: تا هر زمان لازم باشد در جنوب لبنان میمانیم
🔹نخستوزیر رژیم صهیونیستی: اسرائیل تا هر زمان که لازم باشد در منطقه امنیتی جنوب لبنان باقی خواهد ماند تا از شهرکها و جوامع شمال اسرائیل محافظت کند.
رسما دارند در جنوب لبنان شیعیان رو قتل عام می کنند ؛ جایی خوندم بالای ۱۰۰ شهید داشتیم.
واقعا اگر بخوام از توافق بنویسم دیگه از مرحله تذکر، هشدار و یادآوری رد شدیم ؛ دیگه خودشون باید درک کنند که چه بلایی داره سر چیزی که توافق کردن میاد.
🔶🔹اسماعیل احمدی
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توضیحات حجتالاسلام شیخ اسماعیل رمضانی
درباره پیام مهم امام سید مجتبی خامنه ای.
🚩 اماج
🔰 @Amaj24
نتانیاهو و کاتص هر دو در صحبت هایی بر عدم عقب نشینی از منطقه امنیتی جدید تعریف شده (حدود عمق ده کیلومتری) تاکید کردند.
سی ان ان:ایالات متحده به ایران اطلاع داده است که اسرائیل حملات خود در لبنان را بیشتر تشدید نخواهد کرد.
پ.ن:از آتش بس در لبنان طبق شروط توافق نامه، رسیدیم به بیشتر تشدید نخواهد کرد!؟
🚩 امــــاج - اخبار مقاومت جهان اسلام
سی ان ان:ایالات متحده به ایران اطلاع داده است که اسرائیل حملات خود در لبنان را بیشتر تشدید نخواهد کر
این مزخرفات چیه؟ نکنه باور کردن یه عده ایی؟ ناموس شیعه داره قتل عام میشه.
🔴 یک مقام آمریکایی گفت:
🔸«حزبالله و اسرائیل با آتشبس موافقت کردهاند» و افزود که مذاکرهکنندگان از آمریکا و قطر با حمایت ایران به توافق کمک کردند.
پ ن ادمین : این مزخرفات چیه؟ قتل عام کنی، بمباران کنی ؛ هر جایی هم حس کردی، آتش بس کنی؟
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی: آتشبس به ما اجازه میدهد تا به تخریب زیرساختها و اقدام علیه تهدیدها ادامه دهیم.
🔴 خبرنگار الجزیره از حملهٔ هوایی رژیم صهیونیستی به شهر النبطیه و حملات توپخانهای به منطقهٔ جبل الرفیع در جنوب لبنان خبر داد.