eitaa logo
🌛🌳درختان سرزمین آمانیتا🌳🌜
20 دنبال‌کننده
17 عکس
0 ویدیو
5 فایل
نمایشگاهی از داستان ساموروستی. وابسته به مجموعه باغ انار. تمرکز بر روی بازی های شرکت آمانیتا. @Amanitatrees
مشاهده در ایتا
دانلود
1606774713899.pdf
6.32M
داستان بازی ساموراست از زبان درخت۳ @Amanitatrees
نقد و بررسی اجمالی Houpaa Stogite Intellectual Game به دنیای پُر رمز و راز سرزمین رؤیایی استوژیت خوش آمدید! سرزمین نقش و نگارهای سحرآمیز... در این‌جا، کارت‌هایی با تصاویری عمیق، الهام‌بخش و مسحورکننده، به طرز جذاب و شگفت‌انگیزی توانایی تفکر خلاقانه و قدرت شهود شما را می‌آزمایند. برای موفقیت در این بازی باید از استعداد، قدرت تخیل و ذهن‌خوانی، و تجربیات پیشین خود به گونه‌ای متفاوت بهره ببرید... کلمات، داستان‌ها، نمادها، اسطوره‌ها، شعر و موسیقی را ترکیب کنید تا راز پنهان تصاویر آشکار شوند... بازی Stogite در سال 2014 در انستیتو پژوهش و طراحی Houpaa و بر اساس ایده‌هایی از Mark Alan Osterhaus، Matthew Kirby و Jean-Louis Roubira طراحی گردیده است. این بازی، آخرین نسخه‌ی مستقیمِ توسعه و بهبودیافته از نسل بازی کارتی پرطرفدار Dixit است که در سال 2008 توسط Jean-Louis Roubira طراح فرانسوی برای شرکت Libellud فرانسه طراحی گردید. ایده‌ی اولیه‌ی بازی Dixit سرچشمه گرفته و تقریباً هم‌رده با بازیApples to Apples می‌باشد که در سال 1999 توسط شرکت آمریکایی Out of the Box Publishing ارائه گردیده بود. با توجه به استقبال بسیار گسترده‌ی بازی‌دوستان در سراسر جهان، نسخه‌های تکمیلی بازی دیکسیت (مانند Dixit2، Dixit Journey، Dixit Quest، Dixit3 و Dixit4) به سرعت توسط شرکت Libellud و شرکت Asmodee آمریکا تولید گردید. نسخه‌ی Dixit Odyssey، نسخه‌ی جالبتری از این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین بود که در سال 2011 توسط شرکت Libellud طراحی و ارائه شد. @AMANITATREES
نقد و بررسی اجمالی Houpaa Stogite Intellectual Game به دنیای پُر رمز و راز سرزمین رؤیایی استوژیت خوش آمدید! سرزمین نقش و نگارهای سحرآمیز... در این‌جا، کارت‌هایی با تصاویری عمیق، الهام‌بخش و مسحورکننده، به طرز جذاب و شگفت‌انگیزی توانایی تفکر خلاقانه و قدرت شهود شما را می‌آزمایند. برای موفقیت در این بازی باید از استعداد، قدرت تخیل و ذهن‌خوانی، و تجربیات پیشین خود به گونه‌ای متفاوت بهره ببرید... کلمات، داستان‌ها، نمادها، اسطوره‌ها، شعر و موسیقی را ترکیب کنید تا راز پنهان تصاویر آشکار شوند... بازی Stogite در سال 2014 در انستیتو پژوهش و طراحی Houpaa و بر اساس ایده‌هایی از Mark Alan Osterhaus، Matthew Kirby و Jean-Louis Roubira طراحی گردیده است. این بازی، آخرین نسخه‌ی مستقیمِ توسعه و بهبودیافته از نسل بازی کارتی پرطرفدار Dixit است که در سال 2008 توسط Jean-Louis Roubira طراح فرانسوی برای شرکت Libellud فرانسه طراحی گردید. ایده‌ی اولیه‌ی بازی Dixit سرچشمه گرفته و تقریباً هم‌رده با بازیApples to Apples می‌باشد که در سال 1999 توسط شرکت آمریکایی Out of the Box Publishing ارائه گردیده بود. با توجه به استقبال بسیار گسترده‌ی بازی‌دوستان در سراسر جهان، نسخه‌های تکمیلی بازی دیکسیت (مانند Dixit2، Dixit Journey، Dixit Quest، Dixit3 و Dixit4) به سرعت توسط شرکت Libellud و شرکت Asmodee آمریکا تولید گردید. نسخه‌ی Dixit Odyssey، نسخه‌ی جالبتری از این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین بود که در سال 2011 توسط شرکت Libellud طراحی و ارائه شد. ویژگی مشترک نسخه‌ی Stogite و تمامی نسخه‌های پیشین، استفاده‌ی خلاقانه از قدرت تخیل و به چالش کشیدن مهارت‌های کلامی افراد برای توصیف هوشمندانه و سهل و ممتنع تصاویر می‌باشد. با این تفاوت چشمگیر که در نسخه‌ی استوژیت، علاوه بر ارائه‌ی روش‌های متنوع‌تر بازی (از جمله روش بازی دو نفره)، تصویرسازی کاملاً اختصاصی و خلاقانه‌ از مفاهیم و مضامین چندلایه منجر به افزایش جذابیت بازی و تقویت دوچندان خلاقیت‌های توصیفی بازیکنان گردیده است.
معرفی بازی رومیزی Codenames👇
بازی رومیزی Codenames، یک بازی کارتی است که توسط ولادا چواتیل طراحی شده است و در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شده است. این بازی، یک بازی جمع و جور است که هر دست آن بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد و یادگیری بازی نیز، بسیار ساده است. بازی کدنیمز، در رده‌بندی بهترین بازی‌های وب‌سایت مرجع BoardGameGeek از میان ۸۴ هزار بازی، در رده هفدهم قرار گرفته است و در میان بازی‌های مهمانی (Party Games) این وب‌سایت، در رده اول قرار دارد. در سال ۲۰۱۶، بازی Codenames موفق شد جایزه معتبر Spiel des Jahres (بهترین بازی سال) را از آن خود بکند. این بازی تا به حال به ۲۵ زبان زنده دنیا منتشر شده است. با اینکه در نگاه اول، این بازی یک بازی با کلمات ساده به نظر می‌رسد، اما قوانینی که در بازی وجود دارد، آن را به یک تجربه فوق‌العاده لذت‌بخش و هیجان‌انگیز تبدیل کرده است. با اینکه بازی را می‌توان با دو یا سه نفر نیز تجربه کرد،‌ اما حداقل تعداد افراد برای یک تجربه هیجان‌انگیز، چهار نفر است. @AMANITATREES
در این بازی، ۴۰۰ کارت وجود دارد که روی هر کدام از آنها، یک کلمه نوشته شده است. در هر دست از بازی، ۲۵ کلمه از این ۴۰۰ کارت کلمه به صورت تصادفی انتخاب می‌شود و در یک مربع ۵ در ۵ در کنار هم چیده می‌شوند. افراد به دو تیم آبی و قرمز تقسیم می‌شوند و هر کدام از تیم‌ها، یک Spymaster برای خود انتخاب می‌کنند. هدف اصلی اسپای‌مسترها، این است که به تیم خود کمک کنند تا بتوانند تمام جاسوس‌های خودی را پیش از تیم مقابل پیدا کنند. پس از چیده شدن کارت‌های کلمات، یک کارت از ۴۰ کارت راهنما به صورت تصادفی کشیده می‌شود که این کارت‌ها را فقط اسپای‌مسترها می‌توانند ببینند. روی این کارت‌ها، تعدادی مربع آبی، قرمز و یک مربع مشکی وجود دارد. اسپای‌مسترهای هر تیم باید به گونه‌ای تیم خود را راهنمایی کنند که تیمشان بتوانند خانه‌های هم‌رنگ خود را حدس بزنند. هر تیمی که زودتر بتواند تمام کلماتی را که در نقشه هم‌رنگ تیمشان است، پیدا کند، به عنوان برنده شناخته می‌شوند. اما اسپای‌مسترها چگونه باید تیمشان را در یافتن کلمات راهنمایی کنند؟
در هر نوبت، اسپای‌مستر هر تیم، یک کلمه و یک عدد را اعلام می‌کند. این کلمه، نباید اشاره مستقیم به کارت‌های روی زمین باشد و عدد اعلام شده، تعداد کلماتی را اعلام می‌کند که به راهنمایی اسپای‌مستر ربط دارند. به طور مثال، روی زمین بازی، کلمات باتری و موتور وجود دارد که هر دو مربوط به تیم آبی هستند. حال اسپای‌مستر می‌تواند با گفتن «ماشین، ۲» هم‌تیمی‌های خود را به سمت این دو کلمه هدایت کند. سپس، تیمی که نوبتش است، کلمات خود را اعلام می‌کند و در این هنگام، ۴ حالت رخ می‌دهد. حالت اول،‌ این است که تیم مورد نظر، حدس‌های درستی زده باشند. در این هنگام کارتی به رنگ آن تیم، روی آن کلمه یا کلمات قرار می‌گیرد و آنها یک قدم به بردن نزدیک می‌شوند و نوبت به تیم دیگر می‌رسد. حالت دیگر زمانی است که حدس آنها اشتباه است و کلمه انتخاب شده، یک شهروند عادی را نشان می‌دهد. در این حالت نوبت به تیم بعدی واگذار می‌شود.
حالت سوم، زمانی است که تیمی که نوبتش است، کارت تیم مقابل را حدس بزند. در این حالت، کارت تیم مقابل روی کلمه مورد نظر قرار می‌گیرد و نوبت به آنها می‌رسد. حالت آخر نیز زمانی است که تیم، کلمه‌ای را حدس بزند که در نقشه سیاه است. در این حالت کارت سیاه (آدم‌کش) روی آن کلمه قرار می‌گیرد و بازی سریعا با باخت تیمی که کلمه مربوط به آدم‌کش را حدس زده است، پایان می‌یابد. پس از موفقیت بسیار زیاد این بازی، نسخه‌های بسیار زیادی از آن عرضه شد. نسخه Codenames: Pictures، در سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار گرفت که به جای کلمات، در آن از عکس استفاده شده بود. Codenames: Deep Undercover نام نسخه دیگری از بازی بود که مخصوص بزرگسالان ساخته شده بود و آن هم در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. Codenames: Duet، نام دیگر بازی این مجموعه بود که سال ۲۰۱۷ و با هدف ساخت یک بازی دو نفره در فروشگاه‌ها قرار گرفت. از کارت‌های تمام نسخه‌های بالا، می‌شود در نسخه اصلی نیز استفاده کرد. دو بازی Codenames: Marvel و Codenames: Disney نیز دو نسخه مخصوص از این بازی بودند. هر دوی این نسخه‌ها، دارای تصویر در یک طرف کارت و کلمه در طرف دیگر بودند و تمام عبارات و عکس‌های روی آنها، به ترتیب مربوط به دنیای مارول و دیزنی بود.
ساماروست.pdf
4.31M
داستان بازی ساموراست از زبان درخت۵ @Amanitatrees
🌹🍃 تو دین تازه ای آورده ای از دید این مردم که با یک گل کنیزی می شود آزاد در دینت +سیدحمید رضا برقعی🌱 نشانی باغ🔻 https://eitaa.com/joinchat/2117730369C3e312b8a21 نمایشگاهِ باغ🔻 https://eitaa.com/joinchat/2161573954Cf03b82649c https://eitaa.com/joinchat/949289024Cec6ee02344