eitaa logo
این عماریون
384 دنبال‌کننده
226.1هزار عکس
61هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
‏عکس از Khalili
*🙎‍♂🙎امشب فرزندان خود را اینطور دعاڪنیم :*👇 💚 *✔ڪامل و زیبا با آموزش* *خداوند در قرآن ڪریم* 💖 *1-‏(یا حافظ)* 🤲بارالها تو فرزندانم را بدون اینڪه من قدرت و توانایی داشته باشم به من عطا فرمودی، پس آنها را در پناه خودت بدون توان من حفظ بفرما، ڪه من قدرت محافظت از آنان را در تمامی لحظات ندارم. 💙 *2-‏(یا ڪافی )* 🤲بار الها آنها را از هر بدی و شر، و چشم زخم، و ضرر حفظ بفرما. ❤ *3-‏(یاشافی)* خداوندا آنها را از مرض ها محافظت بفرما، و اگر بیمارند شفا عنایت بفرما. 💜 *4-‏(یارحیم)* 🤲خداوندا آزمایش، و امتحان من را در آنها قرار مده، ڪه شانه هایم تحمل چنین باری را ندارند. 💕 *5-‏(یا رحمان)* بارالها آنها را در آزمایشات پنهانی و آشڪار مأجور بفرما. 💛 *6-‏ (یاڪریم)* 🤲خداوندا آنها را از بندگان صالح خودت و حافظان ڪتابت قرار بده، و آنها را از نظر دین و عبادت و اخلاق و دانش، سرآمد و بهترین مردم، و در زندگی خوشبخت ترین مردم و دارای بهترین زندگی قرار بده. 💓 *‏7-(یا جواد)* 🤲بارخدایا فرزندانم را با حلالت از حرامت بی نیاز بگردان، و با فضل و بخشش خود از احتیاج به غیر خودت بی نیازشان بگردان. 🖤 *8-‏(یاقادر)* 🤲خداوندا همانطور ڪه ڪتابت را تا قیامت حفاظت می ڪنی، فرزندان من را هم از بدی محفوظ بدار. 💚 *9-(یا جبار)* 🤲بارالها دوستی با بهترین افراد، و خصلت های پاڪ و توڪل بر خودت را نصیبشان بفرما. 💖 *10-‏(یا منان)* 💙 🤲بارالها تمامی مرضهای قلبی و بدنی را از آنها دور بفرما، و با قدرت و توان خودت مرا به نهایت آرزویم درباره آنها نائل بگردان. ❤ *11-‏ (یا ذاڪر)* 🤲بارالها مرا از احسان و نیڪی آنها در حیاتم برخوردار بفرما، و با دعایشان بعد از مرگم مرا خوشحال بگردان. 💜 *12-(یا رضوان)‏* 🤲بارالها فرزندانم را، ڪه همانا پاره ی قلب ودل من هستند، به تو سپرده ام، در مڪانی ڪه از دیدگان من پنهان هستند اما از حضورت پنهان نیستند. پس آنها را با حفاظتی ڪه لایق عظمتت می باشد حفظ بفرما. 💕 *13-(یا منان)‏* 🤲پروردگارا ، همّ و غم آن ڪسی ڪه این پیام را برای من فرستاده است را برطرف بفرما، فرزندان ونوه ها و آینده گان او را از هر بدی وسختی محافظت بفرما و هر آنچه را ڪه آرزو دارد حاجت روا بفرما. 💛 *14-(یا دیان)* 🤲خداوندا، هر ڪس این دعاهای قرآنی را دریافت ڪرد، و به دوستان عزیزخودش هدیه ڪرد برایش صدقه جاریه قبول بفرما ودر حق من و ایشان، و پدر و مادرمان و همه پدرها و مادرها وڪل مومنین و مومنات و احیا و اموات هدیه بفرما. *الهی آمین* *یا ارحم الراحمین* جزاڪم الله خیرا 🌹🇮🇷 این عماریون
این عماریون
بسمه تعالی اللهم صل علی محمد وال محمدص جمعه ۲۶اردیبهشت ۹۹ طاعات و عبادات شما عزیزان در شب و روز قدر مقبول حق این عماریون
✅برداشتهای انقلابی از تاریخ اسلام: 🔻تفاوت روش دو حاکم: 🔸تفاوت حاکم انقلابی و چابک از حاکم تشریفاتی و سهل انگار چیست؟ 🔹مزایای عملکرد حاکم انقلابی چیست؟ 🌀بر خلاف معاویه که در کاخ می نشست و مأمورانش با واسطه اخبار کشور و بازار را پس از گذراندن از فیلتر و بزرگ و کوچک کردن، طبق خواست خودشان، به او می رساندند و پس از گرفتن دستور معاویه ، واسطه ها دستور را به مأمور اجرا ابلاغ می کردند، او هم بر حسب حب و بغضی که بود در نهایت به طریقی دستور را اجرا می کرد! 💠در همان زمان فقط 800 کیلومتر آنطرفتر، امیرالمؤمنین(ع) علاوه بر مأمورانی که در همه جا بکار گمارده بودند، هر روز شخصا در کوچه و بازار حرکت می کردند ، مسائل را دست اول مشاهده کرده ، تصمیم می گرفتند و سریعا دستور اجرا می دادند، به این شکل می بینیم در کشور داری یک حاکم انقلابی: 1- تکلف و ظاهر سازی وجود ندارد. 2- هزینه کشور داری بطور فاحشی کاهش می یابد. 3- حق افراد ضایع نمی شود. 4- حاکم با واقعیت ها آشنا می شود و برای برنامه ریزی های آینده مفید واقع خواهد شد. 5- مردم احساس یگانگی با حکومت خواهند کرد و در همکاری آنها مؤثراست. 6- و چندین اثر مثبت دیگر... 🔸امیر المؤمنین(ع) هنگامی که به حکومت رسیدند یکی از اموری که مورد توجه قرار دادند مسئله اقتصاد و بازار بود، اولین مسئله ای که در بازار دیدند عدم رعایت حقوق مشتری بود، بازاریان بلد بودند که چگونه کار کنند تا سود ببرند ولی در مواردی به مشتری اجحاف می کردند. 🔹 امام بخشی از نکاتی را که در بازار مشاهده کردند در قالب تذکر در نامه ای به مالک اشتر یاد آوری فرمودند(1) 🔸ایشان ضمن‌ آنکه‌ بر نقش‌ مهم‌ بازرگانان‌ و صنعتگران‌ تأکید و آنان‌ را پدید آورندگان‌ ثروت و‌ آسایش‌ می‌دانند می‌فرمایند: با این‌ همه‌ میان‌ بازرگانان‌ بسیار کسانند که‌ بخیل بوده و در پی‌ احتکارند ، کالا را به‌ هر بها که‌ خواهند می‌فروشند و این‌ سود جویی‌ و گرانفروشی‌ زیانی‌ است‌ بر همگان. 🔰پاورقی: 1- نامه 53 نهج البلاغه این عماریون
■■■مواسات به سبک ومدل اسلامی مواسات وگذشت درهمه انسانها به حکم این که انسان اند واز روحیه رقت ودل سوزی برخوردارند باشدت وضعف وجوددارد ولی مواسات که دردل ماه رمضان به عنوان پیام پنجم‌ و برنامه اجتماعی وجود دارد مدل وسبک خاصی از مواسات است که درهیچ فرهنگی ودر هیچ مذهب وکشوری جز فرهنگ ومذهب اسلامی این مدل از گذشت ومواسات وجود ندارد تحلیل آن زمانی امکان پذیر است که چند نکته پیوسته به درستی توضیح داده شود نکته اول، این است درفرهنگ اسلامی وقرانی ((مواسات)) ودستگیری ازنیاز زمندان حلقه وصلی بین((وجه اللهی باوجه الخلقی)) و((وجه الخلقی با وجه اللهی)) است۰ به این معنا اسلام می خواهد جامعه ومردمی را تربیت کند که ازدرون وباطن امور عبادی چون نماز، حج و روزه نگاه به مستمندان به عنوان عیال اللَّهِ داشته باشند وازوجه اللهی به وجه الخلقی برسند، درهمان حال دستگیری ازمستمندان نیز جنبه انسانی نگیرد بلکه این وجه الخلقی نیز جنبه وجه اللهی گرفته، رضا وخشنود خواهد موج بزند ازهمین روست قرآن کریم ازیک طرف ((مواسات وانفاق)) را که جنبه وجه الخلقی دارد درکنار نماز وشب زنده داری که جنبه وجه الخلقی دارد می گزارد ومی خواهد ازدرون وجه اللهی مؤمنان به ((مواسات)) برسندومی فرماید:((تَتَجافى‌ جُنُوبُهُمْ عَنِ الْمَضاجِعِ يَدْعُونَ رَبَّهُمْ خَوْفاً وَ طَمَعاً وَ مِمَّا رَزَقْناهُمْ يُنْفِقُونَ (16/سجده)(مؤمنان، به هنگام شب،) پهلوها يشان از بسترها دور مى‌ماند (و) پروردگارشان را از روى بيم و اميد مى‌خوانند، و از آنچه به آنان روزى داده‌ايم انفاق مى‌كنند.)) ونیز می فرماید:((((إِنَّ الَّذِينَ يَتْلُونَ كِتابَ اللَّهِ وَ أَقامُوا الصَّلاةَ وَ أَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْناهُمْ سِرًّا وَ عَلانِيَةً يَرْجُونَ تِجارَةً لَنْ تَبُورَ (29/فاطر)همانا كسانى كه كتاب خدا را تلاوت مى‌كنند و نماز بر پا مى‌دارند و از آن چه ما روزيشان كرده‌ايم، پنهان و آشكار انفاق مى‌كنند، به تجارتى دل بسته‌اند كه هرگز زوال نمى‌پذيرد.)) ازهمین رو امام‌ صادق فلسفه روزه ماه رمضان را دراین دانسته‌ است که ثروتمندان هم سفره بافقرا شده واز وجه اللهی به وجه الخلقی برسندودرپاسخ هشام حکمت روزه داری را این چنین بیان می فرمایند: (( انما فرض الله الصيام ليستوي به الغني و الفقير و ذلك ان الغني لم يكن ليجد مس الجوع، فيرحم الفقير، لأن الغني كلما اراد شيئاً قدر عليه، فاراد الله تعالي ان يسوي بين خلقه و ان يذيق الغني مس الجوع و الالم ليرق علي الضعيف و يرحم الجائع( من لا یحضره الفقیه، ج3، ص73) براستي خداوند روزه را واجب كرده تا به وسيلة آن بين اغنيا و فقرا مساوات و برابري وجود آيد، و اين براي آن است كه ثروتمنداني كه هرگز درد گرسنگي را احساس نكرده‌اند، به فقرا ترحم نمايند. زيرا اغنيا هر گاه (خوردن و آشاميدني را) اراده نمودند (و هوس هر نوع مأكولات و مشروبات كردند) برايشان ميسر است، پس خداوند تبارك و تعالي (روزه را واجب نمود) كه بين بندگانش از فقير و غني، برابري به وجود آورد، و اين كه سرمايه داران مسلمان درد گرسنگي رالمس نمايند، تا بر ضعفاء رقّت آورند، و بر گرسنگان عالم ترحم نمايند)) ازطرف دوم، ((مرضاه الله)) و((وجه الله)) راکه جنبه وجه اللهی دارد کنار مواسات وانفاق ودستگیری از مستمندان قرار داده ومی گوید عارفان ومومنان از باطن همین امر وجه الخلقی به(( مرضات الله)) و((وجه الله)) می رسند ازهمین روست که می فرماید : (( وَ مَثَلُ الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللَّهِ وَ تَثْبِيتاً مِنْ أَنْفُسِهِمْ كَمَثَلِ جَنَّةٍ بِرَبْوَةٍ أَصابَها وابِلٌ فَآتَتْ أُكُلَها ضِعْفَيْنِ فَإِنْ لَمْ يُصِبْها وابِلٌ فَطَلٌّ وَ اللَّهُ بِما تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ(265/بقره) و مَثل كسانى كه اموال خود را در طلب رضاى خداوند واستوارى روح خود انفاق مى‌كنند، همچون مَثل باغى است كه در نقطه‌اى بلند باشد (واز هواى آزاد بحدّ كافى بهره بگيرد) وباران‌هاى درشت به آن برسد وميوه‌ى خود را دو چندان بدهد.)) وهمچنین درایه(272) سوره (بقره) می فرماید:(( وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ خَيْرٍ فَلِأَنْفُسِكُمْ وَ ما تُنْفِقُونَ إِلَّا ابْتِغاءَ وَجْهِ اللَّهِ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ خَيْرٍ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ : وآنچه را از خوبى‌ها انفاق كنيد، به نفع خودتان است. و جز براى كسب رضاى خدا انفاق نكنيد و (پاداش) آنچه از خوبى‌ها انفاق كنيد، به طور كامل به شما داده خواهد شد )) . با تامل درچینش آیات که انفاق پیوسته کنار امور عبادی وامور عبادی کنار انفاق قرار گرفته می یابیم مواسات حلقه وصل بین (وجه اللهی با وجه الخلقی) است، وحق تعالی باتشریع روزه ماه رمضان می خواهد دراین کارگاه ریاضت، انسان هایی بااین مدل وسبک سلوک کنند وتربیت شوند که ازانفاق که جنبه وجه الخلقی دارد پلی به وجه اللهی ومرضات الله بزنند.
ادامه قسمت اول ■■■مشخصه های مواسات اسلامی نکته‌ دوم براین که مواسات اسلامی حلقه وصلی بین(وجه اللهی) و(وجه الخلقی)است ملاکات ومشخصاتی دارد اگر این مشخصات درمواسات وجود داشته باشد ومواسات کننده این مشخصات را درانفاقش لحاظ کرده باشد می تواند حلقه وصل باشد نخستین ملاک مواسات وانفاق اسلامی آنست دستگیری ازمستنمدان بایست با حفظ ((کرامت‌ وشخصیت وابرو ی)) فقراوومحرومین باشد ونبایست این انفاق ودستگیری ازمستنمدان به گونه ای باشد که به قیمت ازدست رفتن شخصیت وابروی آنان تمام شود واین هدف درصورتی حاصل می شود انفاق کننده محرومین را طلب کار وخود را بدهکار ببیند وهیچ منتی به آنان نداشته باشد وباور کند بادستگیری ازآنان ازخود دستگیری می کند وان دستی که ازآنان ب به سمت دراز می شود دست خدای متعال است، ازهمین رو قرآن کریم درایه (264) سوره( بقره) شرط در مو اسات وانفاق را خالی بودن از((منت وآزار)) به مستمندان می داند ومی فرماید:(( يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تُبْطِلُوا صَدَقاتِكُمْ بِالْمَنِّ وَ الْأَذى‌ كَالَّذِي يُنْفِقُ مالَهُ رِئاءَ النَّاسِ:اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد! بخشش‌هاى خود را با منّت وآزار باطل نسازيد، همانند كسى كه مال خود را براى خودنمايى به مردم، انفاق مى‌كند)) وهمچنین درایه (262) سوره(بقره) می فرماید: الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ثُمَّ لا يُتْبِعُونَ ما أَنْفَقُوا مَنًّا وَ لا أَذىً لَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ‌:كسانى كه اموال خود را در راه خدا انفاق مى‌كنند و سپس به دنبال آنچه انفاق كرده‌اند، منّت نمى‌گذارند و آزارى نمى‌رسانند، پاداش آنها برايشان نزد پروردگارشان (محفوظ) است و نه ترسى دارند و نه غمگين مى‌شوند.)) دومین ملاک در مواسات وانفاق ((مکتوم وپنهانی)) بودن است۰ به این معنا هرچند انفاق شب وروز زمان ومکان ندارد ولی ازآنجایی که هدف وغرض وحکمت از مواسات ودستگیری از نیاز مندان حفظ آبرو شخصيت آنان ونیز پرهیز ازهرگونه ریا کاری برای انفاق کننده است انفاقی می تواند از وجه الخلقی انفاق کننده را به وجه اللهی برساند که درنهایت پنهانی انجام بگیرد که بهترین موقعیت آن در شب خواهد بود ازهمین رو ابتدا در سوره بقره آیه (274) می فرماید:((الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ بِاللَّيْلِ وَ النَّهارِ سِرًّا وَ عَلانِيَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ‌:كسانى كه اموال خود را در شب وروز، پنهان وآشكارا انفاق مى‌كنند، اجر وپاداش آنان نزد پروردگارشان است و نه ترسى براى آنهاست و نه غمگين مى‌شوند)) ولی درایه (271) سوره (بقره) توصیه وسفارش برپنهانی انجام دادن انفاق می کند ومی فرماید:(( إِنْ تُبْدُوا الصَّدَقاتِ فَنِعِمَّا هِيَ وَ إِنْ تُخْفُوها وَ تُؤْتُوهَا الْفُقَراءَ فَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَ يُكَفِّرُ عَنْكُمْ مِنْ سَيِّئاتِكُمْ وَ اللَّهُ بِما تَعْمَلُونَ خَبِيرٌ:اگر صدقات را آشكارا بدهيد، پس آن كار خوبى است، ولى اگر آنها را مخفى ساخته وبه نيازمندان بدهيد، پس اين براى شما بهتر است وقسمتى از گناهان شما را مى‌زدايد و خداوند به آنچه انجام مى‌دهيد آگاه است.)) سومین ملاک در مواسات وانفاق اسلامی ((طیب بودن)) جنس انفاق است ۰ به این معنا انفاق ومواسات ارزش دارد وبه انفاق کننده ارزش وبها می دهد ومواسا تش جان می دهد وملکوتی می شود جنس انفاق ازچیزی باشد که انفاق کننده برای خودش می پسندد نه آن چیزی که از ارزش افتاده وبی مقدار وبنجل شده است، ازهمین رو درایه (276)سوره (بقره) آمده است:(( يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَنْفِقُوا مِنْ طَيِّباتِ ما كَسَبْتُمْ وَ مِمَّا أَخْرَجْنا لَكُمْ مِنَ الْأَرْضِ وَ لا تَيَمَّمُوا الْخَبِيثَ مِنْهُ تُنْفِقُونَ وَ لَسْتُمْ بِآخِذِيهِ إِلَّا أَنْ تُغْمِضُوا فِيهِ وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ غَنِيٌّ حَمِيدٌ:اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد! از پاكيزه‌ترين چيزهايى كه بدست آورده‌ايد و از آنچه ما براى شما از زمين رويانيده‌ايم، انفاق كنيد وبراى انفاق به سراغ قسمت‌هاى ناپاك (وپست) نرويد، در حالى كه خود شما هم حاضر نيستيد آنها را بپذيريد مگر از روى اغماض (وناچارى) و بدانيد خداوند بى‌نياز وستوده است.)) چهارمین ملاک در مواسات وانفاق اسلامی ((کوچک دیدن)) وفراموش کردن مواسات وانفاق است۰به این معنا درصورتی انفاق ومواسات که جنبه وجه الخلقی دارد باطن وماهیت وجه اللهی پیدامی کند و پیش ازآنکه ازنیازمندان دستگیری کند از انفاق کننده دستگیری می کند واورا به عالم قدس وصل می نماید که انفاق کننده عملش راکوچک ببیند نه بزرگ، وحقیقه فراموش کند که کار مهمی انجام داده است ازهمین رو درایه(6) سوره(مدثر) آمده است:((وَ لا تَمْنُنْ تَسْتَكْثِرُ)): و (در عطا) منّت مگذار. و (كارت را) بزرگ مشمار)) این عماریون
●●● اعتراف اندیشکده آمریکایی به اقتدار ایران 🔻 اندیشکده شورای آتلانتیک در گزارشی به قلم دکتر راز زیمت از اعضای پژوهشی موسسه مطالعات امنیت ملی و از کارشناسان کهنه‌کار امور ایران در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نوشت: " نظام، اقتصاد و هژمونی ایران با وجود فشار حداکثری آمریکا و تحولات منطقه دچار فروپاشی نخواهد شد. منتظر ظهور یک خاورمیانه جدید بدون جمهوری اسلامی نباشید." این عماریون
🔴 ماجرای ملاقات جرج جرداق مسیحی با 🔶 آقای جرج جرداق، نویسنده‌ ‌مسیحی، خدمت مقام معظم رهبری رسیدند. در جریان ملاقات ایشان به زبان عربی با آیت‌الله خامنه‌ای صحبت می‌کرد و آقا هم که به زبان عربی تسلط کامل دارند به زبان عربی با همدیگر صحبت می‌کردند. آقای جرج جرداق خدمت آقا گزارش می‌داد که من کتابی راجع به امام علی (ع) نوشته‌ام و همچنین درخواست صله از مقام معظم رهبری کرد. آقا فرمودند: به تهران خیلی خوش آمدید. امیدوارم که سفر بر شما خوش بگذرد. از شهرهای مختلف ایران از جمله مشهد، اصفهان، شیراز و جاهای دیگر حتماً دیدن فرمایید و من به عنوان یک فرزند امیرالمؤمنین از شما تشکر می‌کنم. شما بر من منت گذاشتید و مطالبه‌ ‌صله کردید. صله‌ ‌شما بسیار بزرگ است ولی به یک شرط؛ شرط آن است که کارتان را تمام کنید «الاحسان بالاتمام.» تکمیل کار شما این است که کتابی درباره‌ ‌حضرت زینب، دختر امیرالمؤمنین بنویسید. من قول می‌دهم اگر شما این کتاب را بنویسید خداوند علیّ اعلی صله‌ ‌بزرگی به شما خواهد داد. آقای جرج جرداق با این سخنان رهبر معظم انقلاب تشکر و خداحافظی کرد. در همین اثنا آقای جرج جرداق گفت: «این سیدّنا القائد بشّرنی بالاسلام.» و سه بار این حرف را تکرار کرد. یعنی رهبر معظم، من را به اسلام بشارت دادند. همین که فرمودند کتابی درباره‌ ‌حضرت بنویس، خداوند علی اعلی به شما صله‌ ‌بزرگی خواهد داد، این بشارتی بود به . یعنی این که اگر من کتابی درباره‌ ‌آن بزرگوار بنویسم توفیق پیدا خواهم کرد و از دنیا خواهم رفت. این عماریون
بیندیشید؛ اعجاز عددی در سوره ( القدر ) : إنا ١ أنزلناه ٢ في ٣ ليلة ٤ القدر ٥ وما ٦ أدراك ٧ ما ٨ ليلة ٩ القدر ١٠ ليلة ١١ القدر ١٢ خير ١٣ من ١٤ الف ١٥ شهر ١٦ تنزل ١٧ الملائكة ١٨ والروح ١٩ فيها ٢٠ بإذن ٢١ ربهم ٢٢ من ٢٣ كل ٢٤ أمر ٢٥ سلام ٢٦ هي ٢٧ حتى ٢٨ مطلع ٢٩ الفجر ٣٠ سوره «القدر» دارای ٣٠ كلمه است به تعداد جزهای قرآن ! و تعداد حروف این سوره ١١٤ است به اندازه‌ی تعداد سوره های قرآن كريم ! كلمه ( هي) در این سوره در شماره ٢٧ قرار گرفته اشاره به این مهم که شب قدر در ٢٧ ماه رمضان اتفاق می افتد ! كلمه ( القدر ) در این سوره در این ارقام قرار گرفته است. ۵_ ۱۰_ ۱۲ که وقتی با هم جمع شوند عدد ۲۷ در می آید، ٥ + ١٠ + ١٢ = ٢٧ با این اعجاز علمی امید می رود شب قدر ٢٧ رمضان باشد ! سبحان الله 🌹 این عماریون
‏فیلم از طرف Khalili
‏فیلم از طرف Khalili
‏فیلم از طرف Khalili
سندی بسیار مهم و قدیمی این سند متعلق به سال 50 است که ساواک، آن را جزء خیلی مهم، طبقه بندی کرده. که در آن، بهائیان به دنبال تغییر سبک حجاب، معماری و مد لباس بودند و دشمنی عمیق بهائیان با ایران و اسلام را نشان میدهد بخوانید...
سه چيز برادر را از برادر جدا ميکند 1.زن 2.زر 3.زمين سه چيز در زندگي يکبار به انسان داده مي‌شود. 1.والدين 2.جوانی 3.شانس سه چيز دلتنگي مي آورند. 1.مرگ والدين 2.مرگ برادر 3.مرگ فرزند سه چيزدردنيا لذت بخشند. 1.آب 2.اتش 3.آرامش سه چيز را هرگز نخور. 1.غصه 2.حرام 3.حق سه چيز باعث سقوط انسان است. 1.غرور 2.دشمني 3.جهل سه چيز را بايد افزايش داد. 1.دانش 2.دارائی 3.درخت سه چيز انسان را تباه ميکند. 1.حرص 2.حسد 3.حماقت سه چيز را هميشه بخور. 1.سيب 2.سير 3.سرکه با سه چيز هميشه دوستي کن. 1.عشق 2.عدالت 3.عبادت سه چيز رنج آور است. 1.بیماری 2.بی پولی 3.بی مرامی 🍁 اگر قایقت شکست، باشد! دلت نشکند! دلی را نشکنی اگر پارویت را آب برد، باشد! آبرویت را آب نبَرَد! آبرویی نبری اگر صیدت ازدستت رفت، باشد! امیدت از دست نرود! این عماریون
🔴چین: آمریکا نه می‌تواند تحریم تسلیحاتی ایران را تمدید کند، نه مکانیسم بازگشت را فعال 👤نماینده چین در سازمان ملل: 🔹آمریکا با خروج از برجام نتوانست به تعهداتش ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل عمل کند. 🔹️این کشور حق ندارد که تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را تمدید کند، چه برسد به فعال کردن مکانیسم بازگشت! راه درست پیش رو، حفظ برجام است. این عماریون
سه چيز برادر را از برادر جدا ميکند 1.زن 2.زر 3.زمين سه چيز در زندگي يکبار به انسان داده مي‌شود. 1.والدين 2.جوانی 3.شانس سه چيز دلتنگي مي آورند. 1.مرگ والدين 2.مرگ برادر 3.مرگ فرزند سه چيزدردنيا لذت بخشند. 1.آب 2.اتش 3.آرامش سه چيز را هرگز نخور. 1.غصه 2.حرام 3.حق سه چيز باعث سقوط انسان است. 1.غرور 2.دشمني 3.جهل سه چيز را بايد افزايش داد. 1.دانش 2.دارائی 3.درخت سه چيز انسان را تباه ميکند. 1.حرص 2.حسد 3.حماقت سه چيز را هميشه بخور. 1.سيب 2.سير 3.سرکه با سه چيز هميشه دوستي کن. 1.عشق 2.عدالت 3.عبادت سه چيز رنج آور است. 1.بیماری 2.بی پولی 3.بی مرامی 🍁 اگر قایقت شکست، باشد! دلت نشکند! دلی را نشکنی اگر پارویت را آب برد، باشد! آبرویت را آب نبَرَد! آبرویی نبری اگر صیدت ازدستت رفت، باشد! امیدت از دست نرود! این عماریون