eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219.1هزار عکس
58.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام علیکم فنعم عقبی الدار....؛ یا قاضی الحاجات صبح زببا و روح نواز پائیزی ؛ مالوف به تلاءلوء خورشید ؛ بخیر و شادی و سرشار از انرژی و برکت....؛ روز خوب و پر از شادی و شعف و همراه با رزق کثیر در پرتو الطاف خفیه و آشکار خداوند؛ داشته باشید...؛ امیدوارم بهترین ها به بهترین شکل در بهترین زمان به شما بهترینم ؛ تعلق گرفته و از سر شوق و رضا و اقبال ؛ سجده شکر برآرید. 🌺 ان شاءالله🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صالحین: ‌ شهید فخری زاده : جز شهادت هیچ راه دیگری نیست...
⚓️ هـفـتم آذر ۱۳۵۹ سالـروز حماسـه‌آفرینى پرسنل ناوچـه موشک انداز "پیکان" در عملیات‌مروارید و ارتش جمهوری اسلامی ایـران بر دریادلان غیـور ارتش گرامی‌باد.
🍃🌷 هفتم آذرماه ، سالگرد شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام، دانشمند بزرگ هسته ای کشور، پیشتاز در تولید علم و قدرت دفاعی ، شهید حاج محسن فخری زاده گرامی باد. 🍃🌺 هدیه به روح مطهر این عابد زاهد و دانشمند مومنِ متعهد ، فاتحة مع الصلوات. 🌿 الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم وَ أَهْلِكْ عَدُوَّهُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الإِْنْسِ مِنَ الأَْوَّلِينَ وَ اﻵْخِرِينَ 🌿
🔴پیشنهاد جالب کیهان برای ممانعت از فرار عوامل اصلی تحریک اغتشاشگران و جلوگیری از مماشات برخی قسمتها در برخورد با مسببان اصلی حوادث اخیر: کیهان به حاکمیت و خانواده «قربانیان» اعتراضات پیشنهاد داده ؛ شکایت شخصی علیه «دروغگویان» تنظیم کنید! 🔹روزنامه کیهان که دیروز در گزارشی از عدم برخورد قضایی و امنیتی با «دروغگویان» درباره مرگ مهسا امینی گلایه کرده بود، امروز از خانواده «قربانیان» اعتراضات خواسته به عنوان شاکی شخصی شکایت خود را علیه این افراد تنظیم کنند. 🔹به گزارش این روزنامه، طرح شکایت خصوصی بر علیه دروغگویان از سوی خانواده قربانیان از جمله مطالب مهمی است که این روزها کمتر به آن توجه می‌شود. این در حالی است که در کشورهای دیگر این موارد پیگیری حقوقی شده و جرایم سنگینی برای فرد دروغگو وضع می‌شود. دوستانی که فرصت دارند و دغدغه مند هستند(به خصوص افراد و نهادهایی که دروغ هایی پیرامون انها توسط این جماعت دروغگو منتشر شده) و خانواده های شهدای مدافع امنیت این اقدام را حتما انجام بدهند. چونکه وقتی پرونده این اراذل فکری شاکی خصوصی داشته باشه دیگه سیستم قضایی نمیتونه مماشات کنه. لطفا این مسئله را جدی بگیرید و مطالبه گری کنید.
من از ‌ ⁩ فقط منتظر نوشته ی زیر پیراهن مهدی ترابیم💚
💢 هزینه‌های سنگین جنگ اوکراین برای شهروندان اروپایی 🔹ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو با اذعان به اینکه حمایت مالی و نظامی غرب از اوکراین برای شهروندان اروپا پرهزینه بوده است، هشدار داد که مردمان این قاره دوران سختی پیش رو دارند. 🔹مقام‌های اروپایی ناشناس به طور خصوصی به رسانه‌های محلی اروپایی در مورد اقدامات آمریکا گلایه کرده و واشنگتن را به سودجویی از درگیری در اوکراین از طریق فروش انرژی و سلاح متهم کرده‌اند.
روزمان را با آغاز کنیم ✳️👇آیه ای که در دیدار رهبری قبل از سخنرانی قرائت شد [سوره الأحزاب (33): آيه 25] وَ رَدَّ اللَّهُ الَّذِينَ كَفَرُوا بِغَيْظِهِمْ لَمْ يَنالُوا خَيْراً وَ كَفَى اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ الْقِتالَ وَ كانَ اللَّهُ قَوِيًّا عَزِيزاً (25) و خداوند كسانى را كه كفر ورزيدند با دلى پر از خشم برگرداند، بدون آن كه هيچ خيرى (پيروزى و غنيمتى) به دست آورند، و خداوند مؤمنان را از جنگ بى نياز ساخت (و آنان را پيروز كرد)، و خداوند، تواناى شكست‏ناپذير است. 🌻👇نكته‏ها: مبارزه و استقامت در زمان فتنه و روشنگری را به فرصت تبدیل کنیم در جنگ احزاب، همين كه حضرت على عليه السلام «عَمرو بن عَبد ودّ»، پهلوان نامى عرب را كه از خندق گذشت به قتل رساند، آنها حساب كار خود را كرده، باز گشتند. 👇✅پيام‏: مومنین از تهدید‌های خطرناک ؛ فرصت می‌سازند. خداوند در قرآن کریم و درباره شجاعت و ضربت بهنگامی که حیدر کرار (ع) به پهلوان عربده‌جوی جبهه احزاب در جنگ خندق زد، تصریح می‌کند که مومنان از جنگ بی‌نیاز شدند: «وَ رَدَّ الله الَّذِينَ كَفَرُوا بِغَيْظِهِمْ لَمْ يَنَالُوا خَيْرًا وَكَفَى الله الْمُؤْمِنِينَ الْقِتَالَ وَكَانَ اللَه قَوِيًّا عَزِيزا. و خداوند آنان را که کفر ورزیدند، با غیظ و خشم و بی‌آنکه به عایدی و خیری برسند، برگرداند و مؤمنان را از جنگ بی‌نیاز کرد و خدا همواره نیرومند شکست‌ناپذیر است». (آیه 25 سوره احزاب). حکمت داشت که پیامبر اعظم (ص) پس از آن ضربت بهنگام و فیصله‌بخش فرمود «ضربَهْ علیٍّ یَومَ الخَنْدَقِ أفضلُ مِن عِبادَهْ الثَّقَلَیْن. ضربت علی در جنگ خندق، از عبادت جنّ و انس برتر است».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📆 هفتم آذرماه؛ روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا به حال هیچ معلمی این گونه قرآن رو معرفی نکرده بود👌 و ما چقدر غافل بودیم😔
🔻رسانه صهیونیست: در جام جهانی فهمیدیم چقدر منفور هستیم
📷 تیتر جالب روزنامه وطن امروز: جام جهانی قدس
🔻سازماندهی افسران پایگاه هوایی العدید آمریکا در قطر به عنوان تماشاچی بازی ایران و آمریکا 🔹به گزارش بصیرت، پایگاه هوایی العدید امریکا در قطر بیش از ١٠ تا ١۵ هزار نظامی آمریکایی و انگلیسی را در خود جای داده است. 🔹حدود ۵ هزار نفر از این سربازان نیروی هوایی آمریکا به دلیل کمبود تماشاگر آمریکایی در قطربا پوشیدن لباسهای واحد برای تشویق تیم ملی آمریکا مقابل ایران به استادیوم خواهند آمد.
«گفتم: «محسن جان! دیر میای بچه‌ها نگرانتن». لبخندی زد و حرف از صمیم قلبش بیرون آمد؛ حرفی که زبانم را قفل زد. غیرتمند گفت: «هرچی من بیشتر کار کنم، نتانیاهو کمتر خواب راحت به چشمش میاد؛ پس اجازه بده بیشتر کار کنم».  معنای این حرفش را زمانی فهمیدم که شهید شد؛ وقتی که نتانیاهو توئیت زد و برای یهودی‌ها شنبه خوبی را آرزو کرد. از شنبه آرام در اسرائیل گفت؛ از شنبه بعد از محسن فخری‌زاده». ... (خاطرات همسر شهید) 🌹هفتم آذر سالگرد شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده🌹 برای شادی روحش صلوات