.♦️چه خوب میشد اگر شهرداریها بویژه شهرداری تهران و رسانهها بویژه رسانه ملی، در دورهای که عدهای با شعار #زن_زندگی_آزادی تلاش میکتند تا زنان این سرزمین را بیهویت کنند، تک تک زنانی که آمارشان در تصویر بالا ذکر شده، به مردم معرفی شوند.
#زن_واقعی اینها بودند که برای
#زندکی_دیگران، ایثار عمر کردند و
#آزادی_غربی را تحقیر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠از علل قضا شدن نماز صبح💠
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دفاع ازحرم یعنی قرار جنگ اگر باشد
زمین کارزار ما تل آویو است تهران نه😁👌
از هوایی تنفس می کنیم
که بوی #خون🌹شهدا🌹 میدهد
در زمینی راه میرویم
که از خون🌹 شهدا🌹 گلگون است
و این 🌹شهیدان🌹
برهمه #اعمال ما ناظرند...
🔔👈 بی وضو در شهر راه رفتن کراهت دارد تا چه رسد که مسائل شرعی رعایت نشود 😔😔
🔔👈 خانم و آقا هم ندارد .. هر دو باید حجاب و عفاف داشته باشند 👉🔔
حجاب ظاهر است و
عفاف باطن ✋🍂
تا که آید به جهان، عشق و امید آورد او
بگذرد دوره غم، دور جدید آورد او
#روز_امید
اللهم عجل لولیک الفرج
🛑آیتالله بهجت قدسسره:
🔹 روایت دارد که امام زمان صلواتاللهعلیه که ظهور فرمود، میفرماید:
«أَلا یَا أَهلَ الْعَالَم»، پنج ندا میکند به اهل عالَم،
بدون هیچ دستگاهی و اختراعی و اینها،
«أَلا يَا أَهلَ الْعالَم إِنَّ جَدِّيَ الْحُسَين قتلوه عَطشاناً،
أَلا يَا أَهلَ الْعالَم إِنَّ جَدِّيَ الْحُسَين سَحَقوهُ عُدواناً»؛[١] به هر کسی به لغت [و زبان] خودش میرسد.
این فرق بین این اعجاز و بین آن کارهایی که با اسبابچینی درست میشود، این طور است.
🔻پینوشت:
[١]. « در کتاب موائد آمده است:
هرگاه حضرت قائم(ع) ظهور کند، بین رکن و مقام میایستد و پنج ندا میکند:
▪️اول. ای اهل عالم، من امام قائم هستم؛
▪️دوم. ای اهل عالم، من شمشیر انتقامگیرنده هستم؛
▪️سوم. ای اهل عالم، همانا جدم، حسین(ع) را تشنه کشتند؛
▪️چهارم. ای اهل عالم، همانا [پیکر] جدم، حسین(ع) را عریان رها کردند؛
▪️پنجم. ای اهل عالم، همانا [پیکر] جدم، حسین(ع) را از روی دشمنی کوبیدند».
(الزامالناصب، ج۲، ص۲۳۳)
📚 رحمت واسعه، ص١٢٧ (مجموعه فرمایشات حضرت آیتاللّٰه بهجت پیرامون حضرت سیدالشهداء علیه السلام و اصحاب و یاران آن حضرت)
🌷 #هر_روز_با_شهدا_۴۵۰۷
#و_ماادراک_تکریت؟!
🌷انگار تکریت آخر دنیا بود. شاید هم دورتر، جایی در فضا بین ماندن و مردن، معلق نگهمان داشته بودند، نه کسی از وجود ما خبر داشت و نه ما از پیرامونمان اطلاعی داشتیم. شکنجههای تکریت در قالب هیچ کتاب و فیلمی نمیگنجد. هیچ ذهنی قادر به تصور لحظههای کابل و باتوم نیست. مگر آنها که شبانه سر بر دیوار تکریت گذاشته باشند و درد حقارتشان را روی دیوارهای بتونی آن گریسته باشند. زنده ماندن ما تنها اتفاق عجیب تکریت بود. ناصر تقیزاده را به قدری سیلی زدند که سرش باد کرد و دو برابر اندازه طبیعیاش شد.
🌷علی آمریکایی را که اسرا او را به علی شراب میشناختند، نمیشود با هیچ کلمه و جملهای توصیف کرد. همیشه مست بود. شراب از چشمهایش میبارید. چشمهای خون آلودش را هرگز فراموش نمیکنم. قیس، نوفل و عدنان نمونههای جهش یافته شمر و خولی بودند. با دیدن آنها و چشیدن طعم کابلهای ته گرد و باتومهای میلگرد دارشان، فاجعه کربلا را راحتتر درک میکردم. انتظار انصاف و کمی ملاطفت از قومی که با فرزندان پیامبرشان چنان کرده بودند، برای ما که مقابلشان ایستاده بودیم و از آنها کشته گرفته بودیم، چیزی غیر عادی بود.
راوی: آزاده سرافراز محمدجواد میانداری از قهرمانان کربلای۴