eitaa logo
این عماریون
337 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. . همراه نظام و انقلاب؛ یا همراه معارضان؟! ♦️ضرورت دارد وزارتخانه های ارشاد، ارتباطات، اطلاعات و دستگاه های نظارتی، بررسی و گزارش کنند که چند درصد از تامین محتوای شبکه های معاند بیگانه، در داخل و توسط رسانه های زنجیره ای انجام می شود؟ 🔹این دستگاه ها همچنین بررسی کنند چه میزان از تامین مالی رسانه های معارض داخلی، از سوی شرکت های دولتی و عمومی (در پوشش آگهی تبلیغاتی و...) صورت می پذیرد؟ ♦️برخی شرکت های مخابراتی، نفتی پتروشیمی، فولاد، و بانک ها از جمله این بنگاه ها هستند. یکی از این شرکت ها (شرکت ارتباطات سیار ایران)، زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران است. 🔹رسانه های معارض با آرمان ها و اصول انقلاب چه خیانت دیگری باید مرتکب شوند تا مدیر عامل و هیئت مدیره همراه، اول متوجه شدند که زیر مجموعه تبلیغاتی این شرکت، نباید رسانه های نا همخوان با اصول انقلاب و نظام را تامین مالی کند؛ ♦️تحریف؟ تخریب؟ ترور شخصیت؟ حمایت از آشوبگران و اشرار و تروریست ها؟ معارضه با حجاب و ترویج بی حجابی؟ حمایت از قاتلان شهید علی وردی و عجمیان و ۷۰ شهید فتنه پاییز ۱۴۰۱؟ دنباله روی مو به مو از سیاست های رسانه ای آمریکا و انگلیس؟! یا...؟ 🔹طی ماه های اخیر، آگهی‌های پیاپی همراه اول (بعضا هم فاقد محتوای حرفه ای) در رسانه های زنجیره‌ای مثل اعتماد، هم‌میهن، سازندگی، ایلنا، انتخاب، عصر ایران و... منتشر شده است. ♦️پیش از این و در سالنامه اعتماد و شرق و سازندگی هم با موضوع حمایت از اغتشاشات، آگهی رنگی همراه اول منتشر شده بود. 🔹چه حجمی از بیت المال توسط برخی شرکت های عمومی یا دولتی، صرف تامین مالی رسانه های معارض می شود؟ صد میلیارد تومان؟ هزار میلیارد تومان؟ بیشتر؟! ♦️ضرورت دارد مراجع نظارتی و قضایی و امنیتی، بررسی کنند کدام شبکه نفوذ است که اصرار دارد رسانه‌های زنجیره‌ای فعال در خط تحریف را تامین مالی کند؟ 🔹بررسی ها نشان می دهد شبکه جذب و توزیع آگهی های مذکور، به یک شرکت و دو شرکت محدود نمی شود و همزمان در برخی شرکت ها و موسسات عمومی یا دولتی، ریشه دوانده است. ♦️مسئولان غیرتمند! امثال شهید علی وردی و عجمیان، در تصادف کشته نشدند، بلکه در اغتشاشات توسط قاتلانی مثله شدند که رسانه های زنجیره ای، از آن آشوب و جنایتکاران جانبداری می کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷روایت معاون سیاسی سابق وزارت کشور از کناره‌گیری مصلحتی به علت فشارها و مداخلات برخی نمایندگان مجلس و قطعی شدن استیضاح وزیر کشور در شب حادثه شاهچراغ معاون سابق سیاسی وزیر کشور: 🔹طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور است. 🔹با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است. 🔹با توجه به تغییر اینجانب از معاونت سیاسی وزارت کشور، لازم دانستم توضیحاتی را به استحضار مردم عزیز ایران، نخبگان و اصحاب رسانه برسانم. 🔹«اصل بی‌طرفی» و «فراهم آوردن مقدمات برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی» از جمله وظایف اصلی معاونت سیاسی، ستادهای انتخابات و هیات‌های اجرایی در تمامی سطوح، استانداران، فرمانداران، بخشداران به حساب می‌آید. 🔹بر همین مبنا با آسیب‌شناسی از ادوار گذشته و مشورت با چند تن از صاحب نظران، بخشنامه ای در تاریخ ۱۱ خرداد سال جاری از سوی اینجانب ابلاغ شد که در آن «بایدها» و «نبایدها» قانونی که می‌بایست مدنظر معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور ورؤسای ستادهای انتخابات باشد مورد تأکید قرار گرفت. 🔹پس از ابلاغ آن بخشنامه، برخی از نمایندگان مجلس علیه مفاد آن بویژه بند ۴ بخشنامه موضع گرفتند. بند ۴ بخشنامه از این قرار بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و... در روابط با نمایندگان محترم مجلس، در دوره باقی‌مانده تا انتخابات، برای پیشگیری از هرگونه سوء‌برداشت، نسبت به عدم همراهی و معیّت نماینده محترم شهرستان در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند. مدیریت این موضوع بر عهده معاونین سیاسی می‌باشد». 🔹اعتراض‌های نمایندگان محترم موجب شد وزیر محترم کشور برای متوقف کردن حواشی، ۴ بند از بخشنامه را لغو کند و شخصا برای تبیین موضوع در مجلس حاضر شود. در جریان حضور وزیر محترم در مجلس، برخی نمایندگان با وجود لغو بندهای مختلف بخشنامه، درخواست عزل معاون سیاسی را از وزیر مطرح کردند و از آن تاریخ به بعد با میدان داری برخی رسانه ها، این موضوع به دستور کار ثابت آنها و اصرار برخی نمایندگان تبدیل شد. 🔹اصرار رییس و برخی نمایندگان محترم مجلس برای عزل معاون سیاسی وزیر کشور، فارغ از اینکه بنده معتقدم بخشنامه صادره کاملا مبتنی بر تکلیف اداری و براساس موازین شرعی و قانونی و سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب بود، در حالی صورت می‌گرفت که معظم له علاوه بر ادوار گذشته بارها خطاب به نمایندگان همین مجلس، ضمن تقبیح دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها، مداخله ایشان در امور متعین در دولت را منع کرده بود و بلاشک تعیین تکلیف در خصوص معاون وزیر مصداق اتم و بارز این مداخلات غیرقانونی بود.
✅✅✅برخی خیال می کنند مطالبه جواب داد چون فشار آوردیم. 👈این یک تصور بسیار غلط و ناشی از محاسبات مادی است. 👈اگر علت ، فشار بود پس چرا این چند طلبه که چندین روز است در خیابان های تهران تحصن غیر قانونی می کنند و به خودشان خیلی فشار می آورند و آبرو ریزی می کنند و علیه سه قوه شعار میدهند ، فشارشان جواب نمی‌دهد و خدا به آنها برکت نمی‌دهد . 👈اما مطالبه جواب داد چون : ۱.اخلاص بود ۲.استقامت بود ۳.توکل بود ۴.مطالبه گری قانونی بود ۵.نوک پیکان اعتراضات به نفوذی های خائن در صدا و سیما بود و الا همه می دانیم مدیران ارشد صدا و سیما انقلابی و مومن هستند.
⭕️ رئیسی در جلسه هیئت دولت: منابع آزاد شده صرف رونق تولید خواهد شد 🔹آزادسازی بخشی از منابع ارزی، جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه بود. 🔹دستاوردهای مرتبط با امنیت و منافع ملی را نباید به تحلیل‌های حزبی و جناحی تقلیل داد. 🔹امروز موضوع مهم درباره این منابع، نحوه هزینه‌‌کرد آنهاست که دولت عطف به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید، تلاش خواهد کرد همه این منابع در راستای پشتیبانی از تولید و طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در زمینه رشد تولید هزینه شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قبل از ظهور، رفاه و آسایش و عافیت طلبی نیست، به شدت فشرده می شوید و امتحان می‌شويد.
🛑اگه‌ اینجوریه پس غلط میخورین نیروهای کثیفتونو میفرستین تو این منطقه...
در سپاه کار می‌کرد اما نمی‌دانستم چه کاری انجام می‌دهد هر وقت از او می‌پرسیدم در سپاه چه کاره‌ای جواب می‌داد: « من در سپاه جارو می‌کشم » واقعاً باور کرده بودم که او در سپاه مستخدم است. قرار شد برایش برویم خواستگاری دختر خانم از شغل ناصر پرسید و سرم را بالا گرفتم و گفتم : پسرم در سپاه مستخدم است. یک روز چادر سر کردم و به مسجد جامع محلمان رفتم . در حال و هوای خودم بودم که سخنران آمد و شروع کرد درباره جنگ و ... صحبت کردن نگاهش کردم خیلی شبیه ناصر بود. شک برم داشت. وقتی از دیگران سؤال کردم ، فهمیدم ناصر یکی از سرداران سپاه است ! من اصلاً از این موضوع اطلاع نداشتم ! » روایت از مادر شهید ناصر قاسمی رئیس ستاد لشکر ۳۲ انصار الحسین (ع) در کتاب «یک جرعه آفتاب» شادی ارواح طیبه شهدا صلوات
. 💥دیپلماسی عزتمندانه💥 🇮🇷دکتر رئیسی: منابع ارزیِ آزادشده، صرف پشتیبانی از رونق تولید خواهد شد. آزادسازی منابع ارزی، جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه، در مقابل دیپلماسی ملتمسانه بود.
💰۱۷ عامل افزایش روزی! ❤️اميرالمؤمنين صلوات‌الله‌علیه : 🌸 آيا به آنچه روزى را مى‏افزايد، آگاه‏تان نكنم؟ اصحاب گفتند: بفرماييد اى اميرالمؤمنين! پس امام صلوات‌الله‌علیه فرمودند: ۱.جمع كردن ميان دو نماز ۲.تعقيبات بعد نماز صبح و عصر ۳.صله‌رحم ۴.جارو كردنِ حیاط خانه ۵.مواسات (کمک مالی) به برادران دینی ۶.صبح زود به دنبال روزى رفتن ۷.استغفار كردن ۸.امانت‌داری ۹.سخنِ حق گفتن ۱۰.تکرار کردن اذانِ اذانگو ۱۱.حرف نزدن در توالت ۱۲.ترک حرص و طمع ۱۳.سپاسگزارى و تشکر از کسی که خوبی کرده ۱۴.اجتناب از سوگند دروغ ۱۵.شستن دست قبل غذا ۱۶‌.خوردن ريزه‏هاى غذا كه از سفره مى‏ريزد. ۱۷‌.و هرکه روزانه سی مرتبه سبحان‌الله بگوید، خداوند ۷۰ نوع بلا و گرفتارى را از او دور مى‏كند، كه كمترینش فقر است. 📚 الخصال، ج‏۲، ص: ۵۰۵/روضة الواعظين، ج‏۲، ص: ۴۵۵/وسائل الشيعة، ج‏۱۵، ص: ۳۴۷/بحار الأنوار، ج‏۷۳، ص: ۳۱۴
🔴روایت آقای محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی سابق وزارت کشور از کناره‌گیری مصلحتی به علت فشارها و مداخلات برخی نمایندگان مجلس و قطعی شدن استیضاح وزیر کشور در شب حادثه شاهچراغ ♦️معاون سابق سیاسی وزیر کشور:طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور است. ♦️با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است. ♦️با توجه به تغییر اینجانب از معاونت سیاسی وزارت کشور، لازم دانستم توضیحاتی را به استحضار مردم عزیز ایران، نخبگان و اصحاب رسانه برسانم. ♦️«اصل بی‌طرفی» و «فراهم آوردن مقدمات برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی» از جمله وظایف اصلی معاونت سیاسی، ستادهای انتخابات و هیات‌های اجرایی در تمامی سطوح، استانداران، فرمانداران، بخشداران به حساب می‌آید. ♦️بر همین مبنا با آسیب‌شناسی از ادوار گذشته و مشورت با چند تن از صاحب نظران، بخشنامه ای در تاریخ ۱۱ خرداد سال جاری از سوی اینجانب ابلاغ شد که در آن «بایدها» و «نبایدها» قانونی که می‌بایست مدنظر معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور ورؤسای ستادهای انتخابات باشد مورد تأکید قرار گرفت. ♦️پس از ابلاغ آن بخشنامه، برخی از نمایندگان مجلس علیه مفاد آن بویژه بند ۴ بخشنامه موضع گرفتند. بند ۴ بخشنامه از این قرار بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و... در روابط با نمایندگان محترم مجلس، در دوره باقی‌مانده تا انتخابات، برای پیشگیری از هرگونه سوء‌برداشت، نسبت به عدم همراهی و معیّت نماینده محترم شهرستان در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند. مدیریت این موضوع بر عهده معاونین سیاسی می‌باشد». ♦️اعتراض‌های نمایندگان محترم موجب شد وزیر محترم کشور برای متوقف کردن حواشی، ۴ بند از بخشنامه را لغو کند و شخصا برای تبیین موضوع در مجلس حاضر شود. در جریان حضور وزیر محترم در مجلس، برخی نمایندگان با وجود لغو بندهای مختلف بخشنامه، درخواست عزل معاون سیاسی را از وزیر مطرح کردند و از آن تاریخ به بعد با میدان داری برخی رسانه ها، این موضوع به دستور کار ثابت آنها و اصرار برخی نمایندگان تبدیل شد. ♦️اصرار رییس و برخی نمایندگان محترم مجلس برای عزل معاون سیاسی وزیر کشور، فارغ از اینکه بنده معتقدم بخشنامه صادره کاملا مبتنی بر تکلیف اداری و براساس موازین شرعی و قانونی و سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب بود، در حالی صورت می‌گرفت که معظم له علاوه بر ادوار گذشته بارها خطاب به نمایندگان همین مجلس، ضمن تقبیح دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها، مداخله ایشان در امور متعین در دولت را منع کرده بود و بلاشک تعیین تکلیف در خصوص معاون وزیر مصداق اتم و بارز این مداخلات غیرقانونی بود.
🔼روند فرزندآوری الحمدالله افزایشی شد.
🇮🇷 🎥 اصلاحیه | نشست متمرکز عملیات تبیینی ثامن ۳۳ 🍃🌹🍃 ✅ موضوع: مروری بر اغتشاشات ۱۴۰۱ و بررسی انتخابات اسفند ۱۴۰۲ 🎙سخنران: دکتر یدالله جوانی- مسؤل محترم سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ⏰ زمان: چهارشنبه- ۲۵ مردادماه- ساعت ۱۸
🇮🇷 📝 مگه نگفت ریشه‌کن شده؟ پس این داعشیا چرا عملیات تروریستی میکنن؟ 🍃🌹🍃 ✅ جواب:(برادر ربانی از هادیان سیاسی) داعش حکومت و خلافت داشت، حکومت مرکزی داشت، حاج قاسم گفت دولت داعش از بین رفته، نگفت همه داعشیا و تفکرشون از بین رفته. داعشی‌ها الان پراکنده شدن بدون دولت و بدون قدرت. گهگاه عملیات هم میکنن ولی اون قدرت قبلی که یه کشوری مثل سوریه رو نابود کنن دیگه ندارن. ❌ چرا راه دوری بریم، مگه پهلوی و حکومت شاهنشاهی از بین نرفت؟ ولی الان کلی سلطنت طلب وجود داره و از اون زمان خواهان حکومت شاهنشاهی و براندازی جمهوری اسلامی هستند...
❓لطفا به برگزاری یک رفراندوم توجه فرمائید🔻 ✍️پاسخ 👈🏼دولت باید لایحه دهد 👈🏼 100 نفر از نمایندگان مجلس امضا کنند 👈🏼دو سوم نمایندگان مجلس به همه پرسی رأی دهند 👈🏼به تأیید شورای نگهبان برسد 👈🏼و درمرحله آخر با تائید رهبر وارد فاز اجرایی خود شود! حالا بهتر متوجه خواهید شد که چرا افرادی مثل حسن روحانی فقط حرفش را زدند و با اینکه اولین قدم باید از طرف خودشان برداشته میشد اما اقدام نکردند! 😈 همین جماعتی که در سال ۸۸ به نتیجه قانونی یک انتخابات که در آن مردم با رای اکثریت رئیس جمهورشان را انتخاب کردند بی اعتنایی و ۹ ماه کشور را به بهانه تقلب در انتخابات به آشوب کشیدند امروز مدعی برگزاری رفراندومی هستند که هیچ تضمینی نمیدهند اگر باز هم شکست بخورند کشور را به آشوب نمی کشند! 📋 یک بررسی اجمالی از لیست موردنظر اصلاح طلبان برای رفراندوم نشان میدهد که اساسا در اکثر موارد درخواستی آنها برای رفراندوم هیچ توجیه قانونی و شرعی و عرفی وجود ندارد! ▪️برجامی که بدون رفراندوم مردم همانگونه که دلخواهشان بود اجرا شد و نتیجه اش را همه دیدند الان کجایش را میخواهند به رفراندوم مردم بگذارند ⁉️ ▪️مگر یک واجب الهی را میشود به رفراندوم گذاشت که میگویند حجاب را به رای مردم بگذارید ⁉️ ▪️مگرموءلفه های قدرت امنیتی یک کشور را میشود به رفراندوم گذاشت که میگویند و حضور ایران را در محور مقاومت به رفراندوم بگذارید ⁉️ ▪️کدام کشور در دنیا سیاست خارجی خود را به رفراندوم مردم میگذارد که اینها چنین ادعایی دارند ⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✴️⇦•درمان ♨️✍اگر بعد از صرف غذا 3 قاشق روغن بادام شیرین میل شود و تا یک ساعت چیزی خورده نشود، سخترین زخم معده درمان خواهد شد
✅اگر استرس دارید👇 برگ زردآلو بخورید 👌این خوشمزه ضداسترس،حاوی مقادیر زیادی منیزیم است. منیزیم یکی از عناصرقوی ضداسترس است که ماهیچه ها رابطور طبیعی ریلکس میکند وآرام بخش است https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
روغن هسته زردالو مانع ازپیر شدن پوست میشود👇🏻 این روغن یک لوسیون مرطوب کننده عالی برای پوسته که خواص ضدالتهابی داره و پوست رو تغذیه و محافظت میکنه. همچنین خاصیت آنتی باکتریالی هم داره و پوست رو به طور عمقی از هر نوع آلودگی پاک میکنه. از اونجایی که این روغن سرشار از آنتی اکسیدان هاست، از پوست در برابر رادیکالهای آزاد محافظت کرده و مانع پیر شدن پوست میشه. https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731