eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
■هدف غربگرایان از اشغال صندلی های قدرت در جمهوری اسلامی چیست؟* *مردم انار نخورند، مشکلی ایجاد نمی شود* *🔸جواد باقری، عضو هیات مدیره اتحادیه میوه و تره‌بار:* *میوه و صیفی‌جات در بازار به وفور پیدا می‌شود اما قیمت‌ها افزایش یافته است. قیمت انار بالاست، البته اگر مردم هم این میوه را نخورند، مشکلی ایجاد نمی‌شود.‌* *کلکسیون افاضات مدیران بنفش را باهم دوباره مرور کنیم:* *1️⃣روحانی:* *بروید به جهنم...* *برجام را خدا آورد...* *⁩با چشم نظرسنجی کردم!* *مردم همه چیز خود را به بورس بسپرند!* *شایعه گرانی ارز، عملیات روانی دشمن است.* *گرانی بنزین به‌نفع مردم بود.* *صبح جمعه خبردار شدم.* *هفتاد درصد مردم کرونا میگیرند، فقط باید در یک پیک‌معتدل بگیرند.* *2️⃣قاضی زاده هاشمی وزیر وقت بهداشت در پاسخ به پیرمرد بجستانی:* *خودت بمال.* *3️⃣حجتی وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به افزایش قیمت گوشت:⁩* *خدا رو شکر کنید که همین‌م هست.* *4️⃣سید فاطمه حسینی:* *حق ما از سفره انقلاب است.* *5️⃣عباس آخوندی:* *مسکن مهر مزخرف است* *افتخار می‌کنم حتی یک مسکن مهر افتتاح نکردم.* *6️⃣حسین عبده مشاور آخوندی و از ملاکان و سرمایه داران بزرگ:* ‌ *مسکن مهر چوپان‌ها را به شهر کشاند.* *7️⃣علی طیب نیا،‌ وزیر اقتصاد دولت ۱۱:* *یارانه عذاب الیم و مصیبت عظماست.* *8️⃣زنگنه:* *پالایشگاه کثافت است* *9️⃣اردکانیان وزیر نیرو:* *چینی ها با یک وعده غذا هم سیرند؛ ما زیاد می‌خوریم و می‌پوشیم!*
فیلسوف فرانسوی: شرافت را باید از مسلمانان فرا بگیریم . 🔻 "میشل اونفری" فیلسوف سرشناس فرانسوی: 🔸زندگی زناشویی مسلمانان مثل ما بر پایه هوا و هوس نیست. ما رعایت حقوق زنان و کرامتشان را ضروری نمی‌بینیم و در واقع آنچه در غرب می بینیم، حقوق زن نیست ولی مسلمانان رعایت حقوق زن را "کرامت انسانی" می‌دانند، چون مسلمانان با شرافت و عزت‌مند هستند ولی ما شرافت خود را از دست داده‌ایم. . ❌پ.ن: اینه اون مدینه فاضله ایکه یه عده براش سینه چاک میدن!!!! جریان فمنیست هم توی غرب شکست خورده اما یه عده دارن توی یک جعبه صورتی طلایی جذاب به اسم حقوق زن غالب اش میکنن به دخترای ما !!! روشنگری🇮🇷🌸✌🏻
🔴32 سال مدیریت غیرانقلابیها بر انقلاب ملت ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است.. رهبر انقلاب برای دوستانی که هنوز فعالیت تو فضای مجازی رو جدی نگرفتن...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خیانت میرحسین موسوی به ملت ایران بعد از شورش سال ۸۸ چون کاندید رقیب رای اورد همین اقایون به دولت اوباما پالس میفرستادن که دولت داره در فلان جا تحریم هارو دور میزنه! بزنیدش! این جماعت همین قدر نامردن
🔴 نقد اشخاص، تضعیف نهاد نیست، نقد نهاد، تضعیف نظام نیست! 🔹 به اتهام مشارکت در قاچاق دو تن طلا و سایر موضوعات دستگیر شد! 🔸نیازآذری در سابقه خود ریاست اطلاعات زابل، مدیرکل اطلاعات استان لرستان و مدیرکل اطلاعات اطلاعات مازندران را در دولت‌های هاشمی و خاتمی برعهده داشته، در دولت احمدی‌نژاد از سمت خود برکنار شد و با توصیه هاشمی رفسنجانی و به ریاست دانشگاه‌های آزاد منطقه شمال ایران(گلستان، مازندران و گیلان) منصوب شد! 🔹جالب است نیازآذری در کنار دادکان گزینه پیشنهادی ناطق نوری برای وزارت ورزش و جوانان دولت روحانی در سال ۹۲ بوده است! 🔸ظاهراً پرونده فساد وی سال‌های قبل تشکیل شده ولی با نفوذ اکبر طبری مختومه شده بود و حالا با ورود قاطعانه دستگاه قضا مجدداً کلید خورده و واقعاً مایه امیدواری است. 🔹یک نکته؛ به نظر شما اگر زمانیکه وی در جایگاه مدیرکلی اطلاعات بوده مورد انتقاد جوانان انقلابی واقع می‌شد که چرا این چنین شخصیتی باید مدیرکل اطلاعات یک استان باشد به آن جوانان نمی‌گفتند چرا نهاد انقلابی را تضعیف می‌کنی؟ به صلاح نیست! جایگاه امنیتی نباید تضعیف شود و ...؟ چه بسا هم جوانانی در آن زمان وی را نقد کرده باشند و بخاطر آن نقدها هم دادگاهی شده باشند! ما چه می‌دانیم؟ 🔸ولی می‌دانیم که حجت‌الاسلام حمید رسایی بعلت طرح ارتباط این آقا و جناب ناطق نوری و طبری، با شکایت ناطق دادگاهی شده و جلسه دادگاه بزودی برگزار خواهد شد. ان‌شاءالله تبرئه حاج آقا رسایی را در این پرونده هم شاهد باشیم.
🔹️باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا در کتاب خاطراتش فاش ساخته است که فتنه ۸۸ مقدمه تحریم‌های فلج‌کننده آمریکا بود: "من در ابتدا وسوسه شدم که حمایت قوی‌ خودم را از تظاهرات‌کنندگان ابراز کنم ولی وقتی با تیم امنیت ملی‌ام نشست برگزار کردم، کارشناسان مسائل ایران به من درباره چنین اقدامی هشدار دادند. طبق گفته آنها، هر اظهارنظری از جانب من، احتمالاً اثر معکوس می‌گذاشت... در شرایطی که ایران وارد چرخه هرج و مرج و سرکوبگری بیشتر می‌شد ما راهبردمان را به سمت دومین گام راهبرد منع اشاعه‌ای خودمان تغییر دادیم: یعنی بسیج کردن جامعه بین‌المللی برای اعمال تحریم‌های اقتصادی سخت و چندجانبه‌ای که می‌تواند ایران را وادار به حضور در میز مذاکره کند...در ماه ژوئیه با رأی‌های کلیدی روسیه و چین شورای امنیت قطنامه ۱۹۲۹ را به تصویب رساند تا تحریم‌های بی‌سابقه جدیدی، شامل منع فروش سلاح، تعلیق فعالیت‌های بین‌المللی بانک‌های ایرانی و  منع تجارت در زمینه اقلام مهم برای برنامه هسته‌ای ایران وضع شود." 🔹️شاید سال‌ها بعد ترامپ نیز فاش کند که چگونه فتنه دیماه ۱۳۹۶ شرایط را برای خروج از برجام و اعمال فشار حداکثری او فراهم کرد. اوباما اگر سال ۸۸ وسوسه شد اما درباره حمایت مستقیم تردید کرد، ترامپ سال ۹۶ عریان به میدان آمد و به فتنه‌گران پیام داد: "شاهد حمایت بزرگ آمریکا در زمان مناسب خواهید بود". و این، همه تفاوت دموکرات‌ها با جمهوریخواهان درباره ایران است. 🔸️آری! فتنه ۸۸ مقدمه "تحریم‌های فلج‌کننده" اوباما بود و فتنه ۹۶، مقدمه "فشار حداکثری ترامپ". مردم بدانند اگر ایران تحریم شد، تدارکاتچی این تحریم‌ها جریان لیبرال بود که با ادعای دروغین تقلب به جنگ نظام رفت و سندی جز فرزند آذربایجان و داماد لرستان در دست نداشت.
✨یا بازصادرات کنید، یا آتش بزنید! 🔹سال ۱۳۹۹ را می‌توان سال غلبه تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی بر تحریم‌ها دانست. چه، در شش ماهه نخست امسال تولید لوازم خانگی نسبت به سال گذشته که با شوک تحریم مواجه شدیم، ۵۲.۸ درصد رشد داشت. به نحوی که در نیمه نخست ۹۹ یک میلیون و ۹۶۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی تولید شد؛ و این یعنی همان "خنثی‌سازی و بی‌اثرسازی تحریم" که حضرت آقا فرمودند. 🔹در چنین شرایطی، خبر می‌رسد که ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی "بوش" در مسیر قاچاق به کشور توقیف شده است. با این محموله و دیگر کالاهای توقیفی به سه شکل می‌توان برخورد کرد: ۱- بازصادرات(Reexport) آنها ۲- آتش زدن آنها در صورت ناتوانی در بازصادرات یا مرجوع کردن ۳- جریمه قاچاقچی و عرضه در بازار داخلی. بدترین رویکرد، رویکرد سوم است که یک جنایت تمام عیار در حق تولید کننده و کارگر ایرانی و ضربه به ارزش پول ملی است. چرا که اولا ارز این کالاها از آسمان نباریده و برای وارداتشان از بازار کشور ارز جمع‌آوری شده است؛ و این یعنی فشار به منابع ارزی و افزایش قیمت ارز. ثانیا بازار یک ظرفیت محدود دارد و اگر کالای مشابه خارجی در آن عرضه شود، عرصه بر تولید داخلی تنگ می‌شود و زیان تولیدکننده یعنی کاهش تولید و کاهش اشتغال کارگر ایرانی. 🔹رهبر حکیم انقلاب به صراحت فرموده‌اند که واردات کالای مشابه داخلی باید حرام شرعی و قانونی اعلام شود و کالای قاچاق، یا باید بازصادرات شود یا در مقابل دیدگان قاچاقچی آتش زده شود. اگر به همین یک تدبیر عمل شود، بار سنگینی از روی دوش تولیدکننده ایرانی برداشته خواهد شد. قاچاق، نه یک امر ضداخلاقی، که یک جنایت علیه تولید ایرانی است؛ این جنایت، با جریمه قاچاقچی و عرضه کالای قاچاق توسط خود دولت در بازار برطرف نمی‌شود، بلکه تشدید می‌شود!
، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست رحمهٌ الله علیه😡😡😡 ای غیرتمندان ای انقلابی ها ای دینداران ای دوستداران شرف و ارزشها ای دوستداران امام خمینی رضوان تعالی الله علیه « سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن » امام خمینی، نه تنها برای ایرانیها که متعلق به اسلام و بشریت هست؛ احیاگر مخلص پاکباخته ی اسلام و قرآن و ارزشهای انسانی در جهان؛ ( این انقلاب بی نام خمینی در هیچ‌ جای جهان شناخته شده نیست. امام خامنه ای مدظله العالی )
🔴 سمند، دلار، رئیس جمهور امنیتی ✍️ 🔹 امنیتی های اصلاح طلب در انتخابات ۹۲ و ۹۶ توانستند با ایجاد ترس در مردم زمینه ساز تشکیل دولت حسن روحانی شوند که خود از امنیتی ترین دولت های ‌پس از انقلاب است‌. 🔸 نگاهی به سوابق کابینه دولت از شخص رئیس دولت تا ‌اکثریت وزرا و معاونین و مشاور های رییس جمهور موید این مسئله هست‌‌. ✅ کمتر حادثه یا پرونده ی امنیتی در ۴۰ سال انقلاب وجود دارد که اگر اندکی در آن کاوش کنید به یکی از شخصیت های فعلی کابینه شیخ حسن روحانی نرسید. دولتی که در این نزدیک به ۸ سال برای پیشبرد برنامه های خود از هیچ گونه اقدامات امنیتی دریغ نکرده است‌. 🔹 حال تئوریسین ها و فعالین اصلاح طلب که خود نیز همگی از شخصیت های امنیتی افراطی دهه ۶۰ هستند هر روز یک مصاحبه میکنند یا متنی منتشر میکنند و مردم را از روی کار آمدن یک رییس‌جمهور با سابقه نظامی می‌ترسانند! واقعا خطر کدام یک برای کشور بیشتر است؟! رییس جمهور و کابینه ای امنیتی همچون حسن روحانی یا شخصیتی نظامی که به عملگرایی و اقتدار معروف است؟! 🔸 کدام یک آسیب زا هستند؟! برخوردهای امنیتی یا عملگرایی؟! ✅ چیزی که مشخص است عملکرد شیخ حسن روحانی در این سالها آنقدر ضعیف و غیرقابل دفاع بوده است که حامیان دیروز وی نمیتوانند در عرصه انتخابات بر روی موفقیت های وی تکیه کنند، پس چاره ای جز تخریب و ایجاد ترس از رقبای خود ندارند. 🔹 یادتان که نرفته قرار بود اگر فلانی رییس جمهور شود قیمت دلار ۵ هزار تومن شود یا وسط پیاده رو دیوار کشیده شود یا قبل تر میگفتند بهمانی 🔸 میخواهد اسم سمند را بگذارد ذوالجناح!!!! ✅ آیا مردم باز فریب این گونه القائات را خواهند خورد؟! 💢 باید منتظر شد و دید که آیا حنای تئوریسین های امنیتی اصلاحات هنوز رنگ سابق را دارد یا نه!
*انقلابی گری*: 🔴پایان ترامپیسم و رویای بی پایان غربگدایی 🔹در کمتر از ۲۴ ساعت از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خیانت کسانی که چشم امید به بیرون دارند روحانی چنین گفت:در ایران دو دفاع مقدس داشتیم، یکی در برابر عراق و دیگری در برابر ترامپیان!!وی افزود اگر بایدن تصمیمات ضدایرانی ترامپ را لغو کند، می‌توانیم به شرایط ۲۰ ژانویه برگردیم!! 🔹گفتنی است دیروز مقام معظم رهبری فرمودند: "کسانی که برخی چشم امید به آنها دارند، شرایطشان در کشور خودشان مشخص نیست و نمی‌توانند در مسائل بین‌المللی تصمیم‌گیری کنند. به بیگانگان نمی‌توان اعتماد کرد و منتظر گشایش آنها بود." 🔹اگرچه سیاستهای ایالات متحده در قبال ایران با تغییر رییس جمهورش تغییر نمی کند ولی حتما شگردش را برای حفظ سرمایه های انسانی خود در ایران تغییر خواهد داد، سرمایه هایی که دیگر پیاده نظام غرب نیستند که متاسفانه خودشان مسئول اجرایی این کشورند!! 🔹 آری، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که با تقدیم هزاران شهید به دست آمده امروزه روز بازیچه غربگدایانی است کاسه لیسی غرب صفحه اول آلبوم افتخاراتشان است. همان‌طور که پیش بینی می شد برای آقای روحانی که نه تنها تخم مرغ هایش بلکه حیثیت خودش را هم در سبد برجام گذاشته، راهی جز تکرار این توهمات وجود ندارد.
💠 و صداقت برا هیچ ارزش و مفهومی ندارد با توسل به دامن آمریکا ناتوانی خود را بر ملا نسازید. و از گرگ ها و درنده ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبیده ابر قدرت ها آن لحظه ای که منافع شان اقتضا کند شما و قدیمی ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می کنند. و پیش آنان دوستی و دشمنی و نوکری و صداقت ارزش و مفهومی ندارد. آنان منافع خود را قرار داده اند و به صراحت و در همه جا از آن سخن می گویند. 📚صحیفه نور، جلد ٢٠،صفحه ١٢١ 👥کانال صحیفه نور امام خمینی(ره)
🔺هشدار درباره عوارض خطرناک دستکاری در تاریخ تولد نوزاد 🔹فلوشیپ پریتانولوژی بیمارستان شهدای تجریش به والدین هشدار داد: 🔹دخالت در تاریخ تولد نوزاد ممکن است منجر به بروز عوارض ماندگار، ناتوانی و حتی مرگ در نوزاد شود.شایع‌ترین عوراض ،عوارض تنفسی و سندرمی به نام دیسترس تنفسی است که این سندرم اغلب در نوزادانی که بین ۳۷ هفته تا ۳۹ هفته متولد می‌شوند بروز می کند.
نه اسب امام زمان دیدیم نه برای حورالعین جنگیدیم ⚘⚘⚘ ما کهنه سربازان جنگ، شاید اکنون *پریشان* باشیم اما *پشیمان* نیستیم. همان *رزمندگان پیاده‌ایم* که *سواری* نیاموخته و به *وسوسه‌ی کسب مال و قدرت* نرفته بودیم. سن ما کم بود ولی هدفی بزرگ داشتیم. *تعداد ما* در همه هشت سال جنگ، تنها *۳/۵ درصد* جمعیت کشور بود ولی بار دفاع را تا آخر بر دوش داشتیم و *مردانگی را تنها نگذاشتیم* ما *غارت* را آموزش ندیدیم. رفتیم تا *غیرت* را تجربه کنیم. اکنون نیز *فریاد* می‌زنیم که: این *حرامیان ریش دار قافله‌ی اختلاس* از ما نیستند... این *گرگهای مال مردم خور* و این *خوارج خرافه ‌‌‌پسند* از ما و وصله ی شهیدان ما نیستند. *ما* نه اسب امام زمان دیدیم و نه به عشق حورالعین رفتیم ولی با ذکر سالار شهیدان، جنگیدیم. اما امروز *استخوان در ‌گلو* و *خار در چشم*، از حال و روز امروز مردم خوبمان *شرمنده‌ایم* شرمنده ایم، با صورتی سرخ. شرمنده ایم، با دستانی که در فکه و شلمچه و مجنون و دهلران و ارتفاعات غرب جا مانده است ای همه ی آنانی که *احساس پاک* را می شناسید! *ما*، اگر به جبهه نمی‌رفتیم، با دشمنی که به تلافی قادسیه، برای هلاک مردم و میهن مان، آمده بود، چه می کردیم؟ پس بچه‌های ما را *به درستی قضاوت* کنید و حساب اندکی از ما که *آلوده* شدند و *شرافت* خود را فروختند، به پای همه ما ننویسید. ⚘⚘⚘ *سربازم و هرگز نکنم پشت به میدان* *گر سر برود من نروم از سر پیمان* *فاسد بود آن خون که به پای تو نریزد* *ای خاک مقدس که بود نام تو ایران* ⚘⚘⚘ تقدیم به خانواده های محترم شهدا و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که مرد و مردانه از وجب به وجب این خاک حراست نمودند. هفته بسیج بر همه دلاور مردان بسیجی مبارک باد ای جاماندگان از قافله دوران دفاع مقدس برشما درود و سلام ارادتمند همه ملت ایران .بسیجی ام ⚘⚘⚘
کیومرث نیازآذری یار غار هاشمی به اتهام مشارکت در قاچاق دو تن طلا توسط حفاظت قوه قضاییه دستگیر و زندانی شد.
🔺آیا می دانید ایران، عضو معاهده ی ننگین «کواکس» شده است؟! ✡ اتحادیه اقدام مشترک برای واکسن (کواکس) در آوریل ۲۰۲۰ توسط 1⃣بیل گیتس شریک تجاری راکفلرهای صهیونیست 2⃣ امانوئل مکرون، رئیس جمهور هتاک فرانسه و شریک تجاری روتشیلدهای صهیونیست 3⃣تدروس رئیس سازمان بهداشت جهانی(قاچاقی اسلحه) 4⃣و اورزولا فن در لاین رئیس اتحادیه اروپا ایجاد شده است. متاسفانه دولت ایران در شلوغی های ایام کرونا هراسی، بدون اجازه ی قانونی از مجلس شورای اسلامی، عضو این معاهده بین ننگین به اصطلاح بین المللی شده است. در این معاهده دولت ایران باید همزمان با دیگر کشورهای عضو، واکسن های تولیدی شرکت فایرز را به ملت تزریق کند. هم اکنون ۲۰ میلیون دوز از این واکسن های مشکوک آمریکایی، بدون تحریم، با پرداخت پول توسط بانک مرکزی ایران، وارد کشور شده است! اعلام شده است که این واکسن دو مرحله ای و اجباری می باشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃🕯 نظر شما چیست؟
رهبر معظم انقلاب ۲ /شهریور /۹۹ هشدار در مورد کید ها و صدور فرمان طرح ریزی عملیاتی در مبارزه با حیله های دشمن یک توصیه هم از مولای متّقیان (سلام الله علیه‌) عرض بکنم که برای امروز ما مهم است. حضرت در خطبه‌ی سی‌وچهارم میفرمایند: غُلِبَ وَ اللهِ المُتَخاذِلون؛  حضرت سوگند یاد میکند که اگر مؤمنان دست از یاریِ هم بردارند، شکست میخورند. حضرت خطاب به مردم خودشان میفرماید که «تُکادونَ وَ لا تَکیدون‌»؛ آنها علیه شما دارند طرّاحی میکنند، شما علیه آنها طرّاحی نمیکنید. این نبایستی در جامعه‌ی اسلامی وجود داشته باشد؛ اگر چنانچه آنها کید میکنند با شما، یعنی دارند طرّاحی و نقشه‌ریزی میکنند علیه شما، شما هم باید علیه آنها نقشه بریزید و طرّاحی کنید و کید کنید. روحانی ۱۷ شهريور ۹۹ ارسال پالس مذاکره با آمریکا در دیدار با وزیر خارجه سوئیس با تاکید بر اینکه ما به مقررات بین المللی و توافقات چند جانبه پایبند بوده و خواهیم بود، گفت: هر روزی که آمریکا تصمیم بگیرد از اشتباهات خود دست بردارد، اقدامات غیر قانونی خود را جبران کرده و به  قطعنامه 2231 و برجام برگردد، راه برای او باز است. رهبر انقلاب ۲۱ مهر ۹۹ تاکید بر اتکا بر توان داخلی و پرهیز از کرنش در مقابل دشمن برای حل مشکلات هیچ‌ کس علاج مشکلات را در خارج از کشور جستجو نکند؛ ما از خارج از کشور هیچ‌ گونه خیر و بهره‌ای نخواهیم دید؛ علاج در داخل است، علاج در تدبیر داخلی است، علاج در تلاش داخلی است روحانی ۲۴ / مهر/ ۹۹ انجام کید بر علیه انقلاب اسلامی با تحریف امام حسن علیه السلام و تاریخ اسلام و تاکید بر تسلیم حاکمیت به دشمن  رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت گفت: « وقتی برخی از اصحاب امام حسن(ع) آمدند با زبان معترضانه که چرا صلح کردید، چرا پیمان را امضا کردید، حضرت فرمودند، جامعه اسلامی که فقط شما ۱۰ نفر نیستید، شما ۲۰ نفری که اینجا نزد من آمدید که فقط دنیای اسلام نیستید. من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع جامعه صلح می‌خواهند و وقتی که مردم این را می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم. امام مجتبی(ع) به ما می‌آموزد... اگر در روز صلح، جنگیدیم و در روز جنگ، صلح کردیم، هر دو خطا و اشتباه است. به‌موقع باید بایستیم و بجنگیم و به‌موقع باید صلح کنیم» روحانی ۲۱ آبان ۹۹ تاکید بر تغییر شرایط آمریکا پس از پیروزی بایدن و لزوم صدور مجوز مذاکره برای رفع تحریم ها هیچ کس حق فرصت سوزی ندارد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۴ آذر ۹۹ اعلان مجدد بی فایده بودن مذاکره و افشاگری نسبت به عدم تمایل دولت روحانی برای مقابله با تحریم های آمریکا برای علاج تحریم‌ها دو مسیر «خنثی‌سازی تحریم‌ها و غلبه بر آنها» و «رفع تحریم» وجود دارد. البته ما مسیر رفع تحریم را یک‌بار امتحان و چند سال مذاکره کردیم اما به نتیجه‌ای نرسید. مشکل اقتصاد کشور نداشتن راهکار یا ندانستن راهکار نیست؛ راهکارها را کارشناسان میدانند. من میبینم هم آن که در دولت است، هم آن که در مجلس است یا آن که در دانشگاه است، وقتی میخواهند راهکار ارائه بدهند، راهکارهای مشترکی را، چیزهای مشترکی را [بیان میکنند]. بنابراین راهکارها معلوم است. ما چه کم داریم؟ آنچه ما نیاز داریم، یک همّت و شجاعت و اهتمام جدّی و پیگیری است؛ این را ما لازم داریم. ما ظرفیت‌ها و توانایی‌های فراوانی برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها داریم، به شرط آنکه بخواهیم!! و همت کنیم. روحانی چهارشنبه ۵ آذر ۹۹ تاکید بر ادامه روند سازش و تسلیم امیدواریم دولت آینده آمریکا در اولین قدم‌های خود با صراحت سیاست‌های ترامپ را نسبت به ایران و همچنین اقدامات ضد حقوق بشری و تروریستی او را محکوم و سیاست‌های نادرستی را که دولت قبلی در طول 4 سال اعمال کرده است، جبران کند. سیاست جمهوری اسلامی ایران همانطور که بارها تأکید کرده، تعهد در برابر تعهد، اقدام در برابر اقدام، کاهش تنش در برابر کاهش تنش، احترام در برابر احترام و تعهدات بین‌المللی در برابر تعهدات بین‌المللی است. اگر چنین اراده‌ای در حاکمان آینده آمریکا وجود داشته باشد، به نظر من حل مسأله بسیار آسان است. ایران و آمریکا هر دو می‌توانند تصمیم بگیرند و اعلام کنند که به شرایط 20 ژانویه 2017 برمی‌گردند هم ما برمی‌گردیم و این می‌تواند راه‌حل بزرگی برای بسیاری از مسایل و مشکلات باشد و مسیر و شرایط را کاملاً تغییر دهد و سپس می‌توان مراحل بعدی را در بخش‌های مختلف ادامه داد. رهبر معظم انقلاب ۵ آذر ۱۳۹۹ فرمان مجدد به بسیجیان برای ورود به صحنه ی مقابله با دشمن حیله گر دشمنان این ملت، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده‌اند و خواهند بود که آن را نابود یا بی‌اثر کنند. مسئولان سازمانی و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه‌ریزی به پیش روند. العاقل یکفیه الاشاره ✍حجت الاسلام نصیر پور
✍به گزارش رجا نیوز : ♦️وندی شرمن مسئول تیم مذاکره کننده آمریکا ؛ تصریح کرد که احیای برجام به هیچ وجه آسان نیست و در طول یک شب اتفاق نخواهد افتاد. ♦️♦️وی در ادامه به انتخابات ریاست ‌جمهوری ایران در خرداد ماه اشاره کرد و موقعیت‌ باز‌گشت به این توافق هسته‌ای را پیچیده خواند که به اقدامات و تلاش‌های زیادی نیاز دارد . ♦️مسئول تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات برجام همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا مسائل ادعایی برنامه موشکی ایران و پشتیبانی از نیرو‌های تحت حمایت آن در منطقه نیز باید در کنار برجام در نظر گرفته شود گفت: «برجام برای کنترل برنامه‌ هسته‌ای ایران است تا مطمئن شویم برنامه هسته‌ای آنها صلح‌آمیز است و نمی‌خواهند بمب هسته‌ای بسازند.» ♦️♦️وی در ادامه مدعی شد: «ما همیشه بر این عقیده بوده‌ایم که اگر ایران به بمب هسته‌ای دست یابد این کشور می‌تواند برای ما و متحدان‌مان در مقابل ما بایستد و شرایط را برای ما بد سازد.» ♦️شرمن همچنین ادعا کرد: «ما به این عقیده رسیده‌ایم که باید بر پایه همین توافق با رفتار‌های بدخواهانه ایران در منطقه، مسئله حقوق بشر آن و به زندان انداختن مردم به زندان و گسترش برنامه موشکی این کشور مقابله کنیم. ما به این فکر افتادیم که ما می‌توانیم این موضوعات را مسائل اصلی و پایه در آینده قرار دهیم.»
🔗تشکیلات آسمانی ۵ 💬امام خمینی: 🔹🔸بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشۀ پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. صحیفۀ امام؛ ج 21، ص 194
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 🎙با صدای شهيد حاج شيخ احمد كافے باز آمده‌ام من به تمنای نگاهی... تو نگه کن به دلم حال دلم خوب شود 🌼اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَاالمُرتضی