eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹طوفان ویرانگر مقاومت 🔹علیرضا حصارکی •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🇮🇷 | تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور 🔸یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید «زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور» (زهپاد) شده است. زهپادها با کمک نیروی انسانی که روی سطح زمین قرار دارد هدایت می‌شوند و در مأموریت‌ها قادرند بخشی از عملیات را به‌صورت هوشمند و بخشی دیگر را به‌صورت هدایت دستی اپراتور در اعماق آب انجام دهند. 🇮🇷
🔴خواص پوست موز ✅سفید کننده دندان ✅بهترین ماسک صورت ✅بهترین برطرف کننده جای کبودی بدن ✅بهترین رفع کننده کبودی دور چشم ✅بهترین کود برای گیاهان
اعجوبه ای به نام بامیه 👈🏻رفع کمخونی 👈🏻درمان یبوست 👈🏻تقویت استخوان 👈🏻کاهش چربی خون 👈🏻تقویت سیستم ایمنی 👈🏻درمان ناراحتی گوارشی
درمان خار پاشنه 👈علت حضور اخلاط بلغمی و سوداوی در کف 🔸کاهش سردیجات 🔹شبی 7عدد انجیر 🔸شبی 1ق.م اسپند 🔹حجامت، زالو کف پا 🔸هر 12ساعت ضماد پودر سیاهدانه و سرکە بمالید.
خواص آب زغال اخته ✅اگر هر روز يك لیوان آب زغال اخته بنوشيد از مبتلا شدن به بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 پیشگیری میکند ✅در میان میوه هایی که معمولا در رژیم غذایی ما وجود دارد زغال اخته بالاترین میزان پلی فنولها را حتی بیش از سیب ، بلوبری ، انگور یا گیلاس دارا می باشد ✅برای افراد در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 ، یک لیوان آب زغال اخته در روز می تواند یک راه ساده برای کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 باشد. ✅برای افرادیکه در حال حاضر مبتلا به دیابت نوع 2 هستند نوشیدن آب زغال اخته می تواند یک راه بسیار خوب برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی باشد ، البته نبايد در نوشيدن آن زياده روى كنند زيرا كالرى نسبتاً بالايى دارد
علائم اولیه آسیب‌دیدگی کبد: 🔺زردی پوست و چشم 🔺تغییر رنگ ادرار و مدفوع 🔺خارش 🔺کبودی 🔺ورم 🔺در برخی موارد، هیچ نشانه‌ای بروز نمی کند.
. 🔴 برخی از تحلیلگران عزیز، در تحلیل علت تعلل ایران در پاسخ به ترور شهید هنیه، طوری به صحنه نگاه می کنند؛ که انگار از قبل همه چیز را 《برای حمله موشکی یا پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی》آماده و مهیا کرده اند و اکنون هر گونه تعلل ایران در پاسخ به تجاوز رژیم تروریست را ناشی از ملاحظات سیاسی می دانند. ( همه چیز حاضر و مهیاست! پس چرا نمی زنید؟! ) چنین لحنی! برخی نیز در گفتار خود ترس را القا می کنند و تهدید های یک در میان آمریکا را خیلی جدی دنبال می کنند و پاسخ ایران به ترور شهید هنیه را مساوی با درگیری مستقیم با آمریکا می دانند( اینها همان آمریکا پرست ها هستند که او را فعال مایشاء صحنه بین الملل و نبرد می دانند) خلاصه صداهای مختلفی از کنار گوشه در جهت تحلیل صحنه نبرد به گوش می رسد؛ امّا چیزی که در واقعیت میدان حکمرانی می کند "وعده خونخواهی و مجازات سخت رژیم صهیونی و عاملان ترور شهید اسماعیل هنیه " است ، که در بیانیه فرمانده کل قوا تاکید شده است. در واقع تمام تحرکات دشمن ؛ اعم از گسیل نیروها و جنگ افزارها و ناوهای جنگی و تهدید ها و برنامه ریزی ها و پاسخ ها و حملات پراکنده یا خشن و گسترده و یا هر نوع سناریوی دیگری، در راستای برآورد دشمن از معنی "خونخواهی و مجازات سخت" در حال شکل گیری است. معنی این سخن ، این است که هر نوع عمل دشمن در این برهه صرفا واکنش به دو واژه است که در قلم فرمانده کل قوا جاری شده است : " خونخواهی " و " مجازات سخت" همین! صحنه آینده جنگ یا میدان یا مجازات براساس همین فرمایشات "معظم‌له" پیش خواهد رفت. همه تحلیل ها و تلاش های بیرون از آن یا عدم فهم درست صحنه نبرد است، یا نفهمیدن معنی خوانخواهی و مجازات سخت است ، یا آوردن گزینه جایگزین و تزریق مولفه های جدید به میدان است ، یا بازی در زمین دشمن است و الی ماشاالله... درحالی که "شوِی شوِی" سید حسن نصرالله در صحنه نبرد در حال اجراست.
نمونه برگه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی
پزشکیان رکورد ۲۳ ساله را شکست 🔹همه وزرای پیشنهادی پزشکیان از مجلس رای اعتماد گرفتند. آخرین باری که رئیس جمهوری توانسته بود همه وزرایش را به سلامت از مجلس بگذراند، سیدمحمد خاتمی بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴🇮🇷 ♦️مقایسه تعداد آرای موافق وزرای دولت های سیزدهم و چهارده
‌‌‌‌ 🌸امام صادق عليه السلام فرمودند: هيچ پيامبرى در آسمان‌ها و زمين نيست مگر اين كه مى‏‌خواهند خداوند متعال به آنان رخصت دهد تا به زيارت امام حسين عليه السلام مشرف شوند، چنين است كه گروهى به كربلا فرود آيند و گروهى از آنجا عروج كنند.
⚜️ امام حسن عسکری علیه السلام : 👈 زماني كه بنده جانب مصلايش براي نماز مي ايستد، خداوند به ملائكه اش خطاب مي كند: 🌟 اي ملائكه من !! آيا نمي بينيد بنده من چگونه از جميع خلق منقطع شده و به طرف من آمده ، در حالي كه اميدوار به رحمت وجود و راءفت من است. شاهد مي گيرم شما را، به درستي كه رحمت و كرامت خود را مخصوص او گردانم . 📚جامع احاديث الشيعه ، ج 4 ، ص 22
✍علت نامگذاری روز جهانی مسجد چیست؟ 🔸 بیست و یکم اوت هر سال که مصادف با ۳۰ مرداد است، روز جهانی مسجد نامگذاری شده است؛ روزی که نخستین قبله مسلمین جهان توسط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد. 🔹 یک جریان مسیحی صهیونیستی در آمریکا شکل گرفته که اعتقاد دارد ویرانی مسجد الاقصی وساخت معبد سوم سلیمان شرط ظهور حضرت مسیح (ع) است و الا ظهور نمی‌کند. 🔸بر پایه این اعتقاد، ۵۲ سال پیش در چنین روزی، یعنی بیست و یکم اوت سال ۱۹۶۹ میلادی (۳۰ مرداد ۱۳۴۸)، مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان توسط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد و در اثر این آتش سوزی، به این مکان مقدس و تاریخی، آسیب‌های زیادی وارد شد. 🔹رژیم صهیونیستی آتش سوزی مسجد الاقصی را به یک جهانگرد استرالیایی نسبت داد و پس از دستگیری این جهانگرد و تشکیل یک دادگاه نمایشی در تل آویو، این صهیونیست را بیمار روانی معرفی و او را آزاد کرد. مردم در کشور‌های اسلامی، بدون توجه به تبلیغات رژیم اشغالگر قدس و حامیان غربی آن، تظاهرات گسترده‌ای علیه این اقدام رژیم صهیونیستی برپا کردند. 🔸آتش زدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها موجب شد دولت‌های اسلامی برای مقابله با خطر‌هایی که جهان اسلام و مقدسات اسلامی را تهدید می‌کند، «سازمان کنفرانس اسلامی» را تشکیل دهند. 🔹مسجدالأقصی در اسلام، دومین مسجد به شمار می‌آید و از نظر درجه اهمیت، پس از مسجدالحرام قرار می‌گیرد. از آنجا که مسجدالأقصی قبله اول مسلمانان بوده، نزد آنان از جایگاهی والا برخوردار است؛ واقعه معراج پیامبر گرامی اسلام (ص) و نمازگزاردن دیگر پیامبران به امامت ایشان در مسجدالأقصی موجب شده تا محبوبیت این مکان مقدس نزد مسلمانان دوچندان شود. 🕋 کعبه نخستین خانه‎ توحید و یکتا پرستی و اولین جایگاهی است که برای پرستش خدای یگانه ساخته شده است؛ مسجد در اسلام، قلب تپنده حیات این دین حنیف و جایگاه پیوند آسمان و زمین است، و انسان به عنوان اشرف مخلوقات در آن رشد و تکامل می‌یابد. 🕌هر دین و آیینی نماد‌ها و نشانه‌هایی دارد؛ اسلام که آخرین دین آسمانی ا‌ست، از میان نماد‌ها و شعایر ظاهری و مکانی، به جایگاه و احکام آن بسیار اهمیت داده است به طوریکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره می‌فرمایند: در مسجد تراز اسلامی، شور و بهجت عبادت خالص با نشاط زندگی پاک و خردمندانه و سالم، در هم می‌آمیزد و فرد و جامعه را به تراز اسلامی آن نزدیک می‌کند.  
میزان رأی اعتماد تفکیکی مجلس به همه‌ی وزرای پیشنهادی دولت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌍 مصاحبه با دکتر محمد علی رامین مربوط به اردیبهشت ۱۳۹۵ ، هشت ماه قبل از فوت هاشمی است و در مورد هاشمی میگویند
⭕️ کابینه شراکتی رای آورد / جناب قالیباف شما با پزشکیان مسئول کابینه هستید ، به وقت پاسخگویی باید پاسخ بدهید 🔹تمامی وزرا کابینه پزشکیان با میدان داری رئیس مجلس رأی اعتماد را کسب کردند. 🔹افراد تابلوداری چون ظفرقندی ، صالحی امیری ، میدری، همتی ، عراقچی نیز مورد تایید اکثر نمایندگان مجلس قرار گرفتند. 🔹این درحالی است که این افراد از اقدامات خود در گذشته مانند حمایت از جنبش موسوم به زن زندگی آزادی و نوشتن نامه جام زهر به رهبر انقلاب عذرخواهی هم نکردند و شخصی مانند ظفرقندی در تریبون مجلس آن اظهارات را دوباره تایید هم کرد. 🔹اما  جلسات صلاحیت نمایندگان نشان داد رئیس مجلس به خوبی توانست صحن مجلس را به گونه ای مدیریت کند که نتیجه آن نیز امروز مشخص شد. برخی از چهره های نزدیک به پزشکیان گفته بودند برای تایید صلاحیت کل کابینه معامله ای میان پزشکیان و قالیباف صورت گرفته بود و منتظر خواهیم بود نتیجه صلاحیت ها چه می شود. 🔹منظور از معامله صورت گرفته از نگاه زید آبادی، واگذاری چند وزارتخانه به قالیباف مانند وزارت کشور و ورزش در ازای تایید کل کابینه بود. 🔹همین اتفاق نیز افتاد. هماهنگی نمایندگان وابسته به جریان قالیباف با نمایندگان اصلاح طلب مجلس باعث شد که کل کابینه تایید بشود. این درحالی بود که مجلس دوازدهم به کابینه آیت الله رئیسی هم رأی کامل نداده بود. 🔹در چنین شرایطی که قالیباف نیز وعده خود به پزشکیان را محقق کرد، باید تبعات احتمالی آن در آینده را بپذیرد و به همراه پزشکیان پاسخگوی عملکرد کابینه باشد.
🔹 مجلس انقلابی تاریخ دوباره تکرار شد، سال ۹۲ وقتی حسن روحانی با کابینه پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد گرفت، پند و نصیحت دلسوزان انقلاب درباره برخی وزرای روحانی ، نتیجه نداد ... همان مجلس چوبش را خورد ! با رأی اعتماد به ظریف و آخوندی ، باعث افزایش چند صد درصدی و بدون ساختن حتی یک خانه !!! و تجربه بدتر که خسارتی محض برای ملت داشت !!!
. پزشکیان: چرا من را وادار می‌کنید چیزهایی را که نباید بگویم، بگویم؛ این کابینه را با هماهنگی کامل با همه و سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی معرفی کرده‌ایم ▫️خانم صادق را خود آقا گفتند باشد ▫️عراقچی اولین کسی بود که تایید شد ▫️آقای همتی هم همین‌طور ▫️آقای صالحی نمی‌آمد، خود آقا تلفنی تماس گرفت که پاشو بیا ▫️چرا می‌خواهید ظفرقندی را از کشتیِ نظام پیاده کنید!
❌اطلاعیه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در توضیح یک عکس: برگزاری جلسه با وزرای پیشنهادی دولت جدید رویه معمولی در آغاز فعالیت همه دولت‌ها بوده/ مسئولیت تأیید یا رد وزرای پیشنهادی، با نمایندگان مجلس بوده که بر اساس سوابق و برنامه‌های افراد صورت می‌گیرد 🔹‌روابط‌عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص خبر منتشر شده از یک دیدار اعلام کرد: برگزاری جلسه با وزرای پیشنهادی دولت جدید رویه معمولی در آغاز فعالیت همه دولت‌ها بوده و تصویر منتشرشده درخصوص دیدار هفته گذشته رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و برخی از اعضای شورای نمایندگان نهاد با دکتر ظفرقندی با همین رویکرد به‌منظور استماع برنامه‌های ایشان در چهارچوب مأموریت‌ها و وظایف این مجموعه بوده است. 🔹‌این اطلاعیه می‌افزاید: به جز وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سیمایی صراف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش نیز هفته گذشته در جلسات جداگانه‌ای به ارائه برنامه‌های خود پرداختند. در این جلسات مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های حوزه آموزش عالی و آموزش پزشکی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 🔹‌در این بیانیه تصریح شده است: رویه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در فرایند انتصاب مدیران، رؤسا و کاندیدهای تصدی مسئولیت ثابت بوده و هیچ‌گونه نظر سلبی یا ایجابی نسبت به وزرای معرفی شده نداشته است. 🔹‌بدیهی است مسئولیت تأیید یا رد وزرای پیشنهادی، با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده که بر اساس سوابق و برنامه‌های افراد صورت می‌گیرد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
💥‏هزینه کردن رئیس جمهور محترم از رهبرانقلاب برای رای گرفتن از مجلس، خطای بزرگی بودچون : 💥اگر رای نیاورند مجلس را مقابل گزینه رهبری قرار می‌دهد 💥اگر رای بیاورند هم مسوول عملکردشان در آینده نخواهند بود 💥اما به هرحال: این سخنان پزشکیان، تعداد وزرای در معرض خطر را کاهش جدی خواهد داد
شهید بروجردی: "من باید خرجِ امام بشم نه اینکه امام خرجِ من بشه" امروز در صحن مجلس امام را خرج خودشان‌ کردند...