7.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نماهنگ جدید KHAMENEI.IR | قدرت؛ راه تأمین امنیت
👆 اشاره اخیر رهبر انقلاب اسلامی به نقش عنصر ضروری «قدرت ملّی» در تأمین امنیت کشور
✏️ رهبر انقلاب: ملّت باید روزبهروز خودش را بیشتر تقویت کند. ایرانِ قوی است که میتواند از خودش دفاع کند، میتواند امنیّت خودش را، پیشرفت خودش را تأمین کند، میتواند به دیگران هم از تفضّلات این پیشرفت و این قوّت کمک برساند.
او اختلال داشت ولی جریان ضد ایران لخت خودش را نشان داد!
🔹ماجرای خانمی که دو روز پیش در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات عمل عجیبی نشان داد و خود را برهنه کرد، با واکنشهای متعددی روبرو شده است.
🔹به نظر میرسد بویژه با توجه به سخنانی که همسر سابق ایشان گفته و گزارشهایی که درباره اختلالات روحی این خانم وجود دارد، بهترین واکنش، شفقت و دلسوزی باشد. باید به او کمک کرد که از این شرایط روحی خارج شود؛ با هر سلیقهای که دارد. هر کسی حتی اگر مخالف حجاب باشد ولی از سلامت روحی کامل برخوردار باشد، حداقل به این شکل رفتار نمیکند. ضمن اینکه گزارش های متعددی وجود دارد که اصلاً مسئلهی واقعی در این ماجرا، اعتراض سیاسی یا اجتماعی بخصوصی نبوده است.
🔹این از اصل ماجرا؛ امّا واکنشهای جریان ضدایران به این اتفاق، یعنی همان جریانی که در سال ۱۴۰۱ پابرهنه به وسط معرکهی مهسا امینی در ایران آمد، بسیار پندآموز است. برخی از آنها را خلاصهوار میگوئیم:
۱- حقیقت؟ نه من فقط روایت مطلوب خودم را میخواهم:
🔹تصاویر این صحنهی ناراحتکننده که منتشر شد، جریان مخالف ایران که از قضا حالا درباره نسلکشی اسرائیل از زنان و کودکان در غزه هم سعی میکند طرف رژیم صهیونیستی را بگیرد و با جمهوری اسلامی مخالفت کند، بدون اینکه اندک اطلاعات موثقی درباره موضوع منتشر شده داشته باشد، بلافاصله شروع به شادی و پایکوبی کرد! یک خانم در وسط دانشگاه برهنه شده؛ و این جریان اصلاً از واکاوی این داستان، حقیقت نمیخواهد! او روایت خودش را میخواهد. بدون اندک تحقیقی.
🔹و سریعاً آغاز میکند به این داستان گویی که او قهرمان ماست، چون لخت شده. اینکه اصلاً ماجرا چیست و چه اتفاقی پیش از این موضوع رخ داده و آن خانم چه وضعیتی داشته، اساساً محلی از اعراب ندارد. برای جریان ضد ایران، بنیاناً «حقیقت» موضوعیتی ندارد، آنچه آنها میخواهند، صرفاً یک «روایت» است؛ روایتی که به کارشان در «تجارت» با سیاست و زن ایرانی بیاید!
۲-«انسان»؟ چه میگویی، من فقط «ابزار» میخواهم:
🔹خانمی که آن حرکت ضداخلاقی را به هر دلیل مرتکب شده، چه حال و روزی دارد؟ از چه صدمه روحی رنج میبرد؟ بعد از این ماجرا چه بر سر آبرو و شخصیتش میآید؟ خانواده او چه حسی از انتشار عمومی این عکسها پیدا میکنند؟
فکر میکنید اینها برای جریان ضد ایران کوچکترین اهمیتی دارد؟ اساساً آیا برای آنها «انسان» موضوعیتی دارد؟ خیر؛ تنها امر مهم در این ماجرا آن است که میتوان از این انسان، چند روزی به عنوان ابزار استفاده کرد.
🔹آیا کسی از جریان ضدایران برای حال روحی او غصه میخورد؟ ابداً؛ این جریان میخواهد سود خود را ببرد و تجارت خود را بکند؛ اگر انسان موضوعیتی داشت، آن زن فلسطینی هم انسان بود یا خیر؟ آیا خانوادهی این خانم هم انسان هستند یا نه؟ اصلاً خود او آیا به واسطهی انسان بودنش، نیازمند دلسوزی هست یا خیر؟
۳- تو اختلال داشتی؟ مهم نیست، ما لخت خودمان را نشان میدهیم!
🔹در کوران حوادث سال ۱۴۰۱، زنی به نام نیلوفر فولادی در آمستردام هلند رسماً برهنه شد؛ آن زمان ابتدا جریان ضدایران برایش سوت و کف زدند و در رسانههایشان او را برجسته کردند؛ بعد که مشخص شد چقدر همین مسئله به ضررشان است و قوت استدلالهای طرفداران ایران را نشان میدهد که میگویند مسئله فقط به یک روسری ختم نمیشود و جریان کاملاً مشکوکی پشت قصه است، برخیشان چند ماه بعد شروع کردند به این داستانسرایی که اصلاً آن خانم، مامور خود نظام بوده است!
🔹حالا در این ماجرا هم باز جریان ضدایران، از هول حلیم، به دیگ افتاد و لختِ خود را نشان داد. زبانِ حالِ این معاندان ایران به این نحو بود که درباره آن خانم میگفتند اگر تو اختلال داری، اهمیتی ندارد، ما به واسطهی این صحنه، لخت و برهنهی ذات کمپینمان را نشان میدهیم و فریاد میزنیم که روسری بهانه است، ما نهایتاً از این سر و صداها برهنه شدن را میخواهیم.
🔹قطعاً زن ایرانی با چنین کمپینهایی، نسبتی ندارد. اینکه برخی در کشور مخالف حجابند یا به آن اعتراض دارند، مسئلهای است که باید واشکافی شود؛ از این جهت که باید سنجید چه میزان از آن ناشی از شکاف فرهنگی است، چه مقدارش نمادی از اعتراض به مسائل اقتصادی و سیاسی است.
🔹اکثریت آنها که سال ۱۴۰۱ اعتراض کردند، نسبتی با این کمپینهای مشکوک پشت صحنه ندارند؛ امّا جریان ضدایران پشت ماجرا، حتماً حکایت دیگری دارند؛ جریانی که در بزنگاهها، عیار خود را عریان نشان میدهد.
او اختلال داشت ولی جریان ضد ایران لخت خودش را نشان داد!
🔹ماجرای خانمی که دو روز پیش در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات عمل عجیبی نشان داد و خود را برهنه کرد، با واکنشهای متعددی روبرو شده است.
🔹به نظر میرسد بویژه با توجه به سخنانی که همسر سابق ایشان گفته و گزارشهایی که درباره اختلالات روحی این خانم وجود دارد، بهترین واکنش، شفقت و دلسوزی باشد. باید به او کمک کرد که از این شرایط روحی خارج شود؛ با هر سلیقهای که دارد. هر کسی حتی اگر مخالف حجاب باشد ولی از سلامت روحی کامل برخوردار باشد، حداقل به این شکل رفتار نمیکند. ضمن اینکه گزارش های متعددی وجود دارد که اصلاً مسئلهی واقعی در این ماجرا، اعتراض سیاسی یا اجتماعی بخصوصی نبوده است.
🔹این از اصل ماجرا؛ امّا واکنشهای جریان ضدایران به این اتفاق، یعنی همان جریانی که در سال ۱۴۰۱ پابرهنه به وسط معرکهی مهسا امینی در ایران آمد، بسیار پندآموز است. برخی از آنها را خلاصهوار میگوئیم:
۱- حقیقت؟ نه من فقط روایت مطلوب خودم را میخواهم:
🔹تصاویر این صحنهی ناراحتکننده که منتشر شد، جریان مخالف ایران که از قضا حالا درباره نسلکشی اسرائیل از زنان و کودکان در غزه هم سعی میکند طرف رژیم صهیونیستی را بگیرد و با جمهوری اسلامی مخالفت کند، بدون اینکه اندک اطلاعات موثقی درباره موضوع منتشر شده داشته باشد، بلافاصله شروع به شادی و پایکوبی کرد! یک خانم در وسط دانشگاه برهنه شده؛ و این جریان اصلاً از واکاوی این داستان، حقیقت نمیخواهد! او روایت خودش را میخواهد. بدون اندک تحقیقی.
🔹و سریعاً آغاز میکند به این داستان گویی که او قهرمان ماست، چون لخت شده. اینکه اصلاً ماجرا چیست و چه اتفاقی پیش از این موضوع رخ داده و آن خانم چه وضعیتی داشته، اساساً محلی از اعراب ندارد. برای جریان ضد ایران، بنیاناً «حقیقت» موضوعیتی ندارد، آنچه آنها میخواهند، صرفاً یک «روایت» است؛ روایتی که به کارشان در «تجارت» با سیاست و زن ایرانی بیاید!
۲-«انسان»؟ چه میگویی، من فقط «ابزار» میخواهم:
🔹خانمی که آن حرکت ضداخلاقی را به هر دلیل مرتکب شده، چه حال و روزی دارد؟ از چه صدمه روحی رنج میبرد؟ بعد از این ماجرا چه بر سر آبرو و شخصیتش میآید؟ خانواده او چه حسی از انتشار عمومی این عکسها پیدا میکنند؟
فکر میکنید اینها برای جریان ضد ایران کوچکترین اهمیتی دارد؟ اساساً آیا برای آنها «انسان» موضوعیتی دارد؟ خیر؛ تنها امر مهم در این ماجرا آن است که میتوان از این انسان، چند روزی به عنوان ابزار استفاده کرد.
🔹آیا کسی از جریان ضدایران برای حال روحی او غصه میخورد؟ ابداً؛ این جریان میخواهد سود خود را ببرد و تجارت خود را بکند؛ اگر انسان موضوعیتی داشت، آن زن فلسطینی هم انسان بود یا خیر؟ آیا خانوادهی این خانم هم انسان هستند یا نه؟ اصلاً خود او آیا به واسطهی انسان بودنش، نیازمند دلسوزی هست یا خیر؟
۳- تو اختلال داشتی؟ مهم نیست، ما لخت خودمان را نشان میدهیم!
🔹در کوران حوادث سال ۱۴۰۱، زنی به نام نیلوفر فولادی در آمستردام هلند رسماً برهنه شد؛ آن زمان ابتدا جریان ضدایران برایش سوت و کف زدند و در رسانههایشان او را برجسته کردند؛ بعد که مشخص شد چقدر همین مسئله به ضررشان است و قوت استدلالهای طرفداران ایران را نشان میدهد که میگویند مسئله فقط به یک روسری ختم نمیشود و جریان کاملاً مشکوکی پشت قصه است، برخیشان چند ماه بعد شروع کردند به این داستانسرایی که اصلاً آن خانم، مامور خود نظام بوده است!
🔹حالا در این ماجرا هم باز جریان ضدایران، از هول حلیم، به دیگ افتاد و لختِ خود را نشان داد. زبانِ حالِ این معاندان ایران به این نحو بود که درباره آن خانم میگفتند اگر تو اختلال داری، اهمیتی ندارد، ما به واسطهی این صحنه، لخت و برهنهی ذات کمپینمان را نشان میدهیم و فریاد میزنیم که روسری بهانه است، ما نهایتاً از این سر و صداها برهنه شدن را میخواهیم.
🔹قطعاً زن ایرانی با چنین کمپینهایی، نسبتی ندارد. اینکه برخی در کشور مخالف حجابند یا به آن اعتراض دارند، مسئلهای است که باید واشکافی شود؛ از این جهت که باید سنجید چه میزان از آن ناشی از شکاف فرهنگی است، چه مقدارش نمادی از اعتراض به مسائل اقتصادی و سیاسی است.
🔹اکثریت آنها که سال ۱۴۰۱ اعتراض کردند، نسبتی با این کمپینهای مشکوک پشت صحنه ندارند؛ امّا جریان ضدایران پشت ماجرا، حتماً حکایت دیگری دارند؛ جریانی که در بزنگاهها، عیار خود را عریان نشان میدهد.
«فیل و خر» در انتخابات امریکا چه معنایی دارد؟
در هر دوره از انتخابات ریاستجمهوری آمریکا، تصاویر خرها و فیلها در کاریکاتورهای سیاسی و فضای مجازی نشان داده میشود. این دو جانور– خر نماد دموکراتها و فیل نماد جمهوریخواهان- شالوده فرهنگ بصری آمریکا و به اندازه سانتا کلاوس (بابا نوئل) و عمو سام شناختهشده هستند.
نام کاریکاتوریستی که خرها و فیلها را به سیاست آمریکا وارد کرد، توماس نست (Thomas Nast) زاده بیستوهفتم سپتامبر ۱۸۴۰ و درگذشته هفتم دسامبر ۱۹۰۲ بود. او درطول دوره حضور خود در هفتهنامه هارپر، از سال ۱۸۶۲ تا ۱۸۸۶، نخستین کاریکاتوریست بزرگ سیاسی آمریکا و یکی از طنزپردازان سختگیر، بیرحم و خشن بود.
در ماههای منتهی به انتخابات میاندورهای، نیویورک هرالد (روزنامه آمریکایی که مقر اصلی آن در شهر نیویورک بود و بین سالهای ۱۸۳۵ تا ۱۹۲۴ چاپ و منتشر میشد.) که در آن زمان از چندین نامزد دموکرات حمایت میکرد، این شایعه را منتشر کرد که رئیسجمهوری یولیسیز سایمن گرانت جمهوریخواه قصد دارد برای سومینبار در سال ۱۸۷۶ نامزد شود.
نست طرفدار حزب لینکلن، هرالد را همچون الاغی که در پوست شیر پیچیده شده است، ترسیم کرد که حیوانات دیگر را با داستانهای وحشتناک دیکتاتوری گرانت میترساند. در میان این حیوانات فیلی عظیمالجثه، سبکمغز و خشن با برچسب «رأی جمهوریخواه» وجود دارد که به نظر میرسد در شُرف افتادن در پرتگاهی است.
فیل و خر به لطف نبوغ نست در نمایشهای سیاسی زندگی میکنند. تا به امروز، فیل بهعنوان نماد رسمی حزب جمهوریخواه باقی مانده است و اگرچه دموکراتها هنوز نمادی برای خود اعلام نکردهاند اما با دو قدم پیادهروی در یکی از تجمعات آنها نماد خر را کشف خواهید کرد.
با توجه به اینکه این دو حیوان در کارتونهای نست ضعیف، احمق، شکننده و گیج تصویر شدهاند، کمی عجیب است که هر دو حزب سیاسی عمدهی آمریکا نمادهای خود را مشتاقانه در آغوش گرفتهاند. شاید هیچیک از طرفین به خود زحمت ندادهاند قبل از انبارکردن کیسههای اقلام تبلیغاتیشان محتویات آنها را بررسی کنند! یا شاید آنها هم از طنز و تمسخر نست باخبر بودهاند و به این نتیجه رسیدهاند که واکنش مناسب این است که به این تمسخر بپیوندند.
اختلافات نتانیاهو و گالانت؛
اختلافات تاکتیکی یا استراتژیک؟
اختلاف بین نتانیاهو و گالانت جدید نیست، اما بررسی جوانب اختلاف اخیر و اختلافات پیشین آنها از ماه مارس 2023، نشان میدهد که این اختلاف بر سر چگونگی دستیابی به اهداف است، نه بر سر خود اهداف؛ به عبارت دیگر، این اختلاف ماهیتی تاکتیکی دارد تا استراتژیک. اگرچه نتانیاهو همچنان خواهان برکناری گالانت از سمت وزارت جنگ است، اما در حال حاضر تمایلی به ریسک برکناری گالانت ندارد. برکناری او میتواند واکنشهای منفی در افکار عمومی رژیم صهیونیستی ایجاد کند، همانطور که در بحران برکناری او به دلیل تعلیق طرح اصلاحات قضایی رخ داد. بنابراین، بعید است که نتانیاهو در حال حاضر گالانت را برکنار کند.
اختلافات نتانیاهو و گالانت؛
اختلافات تاکتیکی یا استراتژیک؟
اختلاف بین نتانیاهو و گالانت جدید نیست، اما بررسی جوانب اختلاف اخیر و اختلافات پیشین آنها از ماه مارس 2023، نشان میدهد که این اختلاف بر سر چگونگی دستیابی به اهداف است، نه بر سر خود اهداف؛ به عبارت دیگر، این اختلاف ماهیتی تاکتیکی دارد تا استراتژیک. اگرچه نتانیاهو همچنان خواهان برکناری گالانت از سمت وزارت جنگ است، اما در حال حاضر تمایلی به ریسک برکناری گالانت ندارد. برکناری او میتواند واکنشهای منفی در افکار عمومی رژیم صهیونیستی ایجاد کند، همانطور که در بحران برکناری او به دلیل تعلیق طرح اصلاحات قضایی رخ داد. بنابراین، بعید است که نتانیاهو در حال حاضر گالانت را برکنار کند.
«فیل و خر» در انتخابات امریکا چه معنایی دارد؟
در هر دوره از انتخابات ریاستجمهوری آمریکا، تصاویر خرها و فیلها در کاریکاتورهای سیاسی و فضای مجازی نشان داده میشود. این دو جانور– خر نماد دموکراتها و فیل نماد جمهوریخواهان- شالوده فرهنگ بصری آمریکا و به اندازه سانتا کلاوس (بابا نوئل) و عمو سام شناختهشده هستند.
نام کاریکاتوریستی که خرها و فیلها را به سیاست آمریکا وارد کرد، توماس نست (Thomas Nast) زاده بیستوهفتم سپتامبر ۱۸۴۰ و درگذشته هفتم دسامبر ۱۹۰۲ بود. او درطول دوره حضور خود در هفتهنامه هارپر، از سال ۱۸۶۲ تا ۱۸۸۶، نخستین کاریکاتوریست بزرگ سیاسی آمریکا و یکی از طنزپردازان سختگیر، بیرحم و خشن بود.
در ماههای منتهی به انتخابات میاندورهای، نیویورک هرالد (روزنامه آمریکایی که مقر اصلی آن در شهر نیویورک بود و بین سالهای ۱۸۳۵ تا ۱۹۲۴ چاپ و منتشر میشد.) که در آن زمان از چندین نامزد دموکرات حمایت میکرد، این شایعه را منتشر کرد که رئیسجمهوری یولیسیز سایمن گرانت جمهوریخواه قصد دارد برای سومینبار در سال ۱۸۷۶ نامزد شود.
نست طرفدار حزب لینکلن، هرالد را همچون الاغی که در پوست شیر پیچیده شده است، ترسیم کرد که حیوانات دیگر را با داستانهای وحشتناک دیکتاتوری گرانت میترساند. در میان این حیوانات فیلی عظیمالجثه، سبکمغز و خشن با برچسب «رأی جمهوریخواه» وجود دارد که به نظر میرسد در شُرف افتادن در پرتگاهی است.
فیل و خر به لطف نبوغ نست در نمایشهای سیاسی زندگی میکنند. تا به امروز، فیل بهعنوان نماد رسمی حزب جمهوریخواه باقی مانده است و اگرچه دموکراتها هنوز نمادی برای خود اعلام نکردهاند اما با دو قدم پیادهروی در یکی از تجمعات آنها نماد خر را کشف خواهید کرد.
با توجه به اینکه این دو حیوان در کارتونهای نست ضعیف، احمق، شکننده و گیج تصویر شدهاند، کمی عجیب است که هر دو حزب سیاسی عمدهی آمریکا نمادهای خود را مشتاقانه در آغوش گرفتهاند. شاید هیچیک از طرفین به خود زحمت ندادهاند قبل از انبارکردن کیسههای اقلام تبلیغاتیشان محتویات آنها را بررسی کنند! یا شاید آنها هم از طنز و تمسخر نست باخبر بودهاند و به این نتیجه رسیدهاند که واکنش مناسب این است که به این تمسخر بپیوندند.
تأثیر انتخابات آمریکا بر تحولات منطقه چیست؟
انتخاب شدن هریس یا ترامپ هر دو به معنای دو روی یک سکه است و تفاوت چندانی در اصل قضایا و سیاستهای ایالات متحده ایجاد نمیکند. تنها این روشها و شیوههای سیاست ورزی است که ممکن است کمی با همدیگر تفاوت داشته باشد. ترامپ اعتقاد به روشهای با بازدهی سریع و کوتاه دارد اما در مقابل هریس به دنبال گام به گام جلو رفتن و روشهای با بازدهی بلند مدت و در عین حال کم تنشتر دارد.
آیا در عملیات وعده صادق ۳ علیه رژیم غاصب جنایتکار صهیونسیتی که انشاءالله بهزودی محقق خواهد شد، باید به پایگاههای آمریکا در غرب آسیا هم حمله کنیم؟
برخیها میگویند حمله کنیم و برخیها میگویند حمله نکنیم. به نظر بنده بهتر است فعلاً تمرکز خود را بر روی پایان حضور رژیم غاصب جنایتکار صهیونسیتی در فلسطین بگذاریم تا به آزادسازی فلسطین از غاصبان جنایتکار صهیونیستی منجر شود. ما بارها از طریق گروههای مقاومت در عراق، سوریه و یمن به پایگاههای آمریکا در غرب آسیا حمله کردهایم و آنها اگر پاسخ دادهاند، یا خودشان یا از طریق رژیم غاصب جنایتکار صهیونسیتی به گروههای مقاومت در عراق، سوریه و یمن حمله کردهاند و بهطور مستقیم علیه ایران اسلامی اقدامی نکردهاند. لذا در حال حاضر اقدامهایی مثل اینکه فلان جا در آمریکا و سایر کشورهای حامی رژیم صهیونسیتی اتفاقهای هشداردهندهای، مانند: آتشسوزی و ... صورت بگیرد، کافی است.
باید توجه داشته باشیم که همانگونه که حمله به گروههای مقاومت، حمله به ایران اسلامی است؛ حمله به رژیم غاصب جنایتکار صهیونسیتی هم، حمله به آمریکا است. البته اگر آمریکا هم پایش را بیش از این از گلیمش درازتر کرد، حتماً میبایست او را هم از نوازش خود بینصیب نگردانیم!
آخرین وضعیت نظرسنجی ها در ساعات قبل انتخابات آمریکا آمریکا چگونه است؟
پیش بینی نتیجه انتخابات ، در دو حوزه نظرسنجی و بازار موسسات شرط بندی شانس ها ، قابل پیگیری است . این دو ، دارای تفاوت های اساسی و تبعا نتایج غالبا متعارض اند هر چند که در روزهای نزدیک تر به انتخابات نزدیک تر می شوند . عامل این تفاوت آنست که نظرسنجی ها براساس روش های رایج و براساس نظر سوال شوندگان استخراج می شود و حال آنکه نرخ موسسات شرط بندی مبتنی بر نظرات شخصی و خطرپذیری فعالان این بازار شکل می گیرد و بر حسب اندازه این بازار ممکن است دقت آن متفاوت باشد.
سایت Realclearpolitics, هم معدل نظرسنجی ها و هم معدل موسسات شرط بندی را روزانه منعکس می کند و معدل هر دو در روز جاری به تفکیک بشرح زیر است :
معدل نظرسنجی ها :
هریس = ۴۹ درصد
ترامپ = ۴۷.۲ درصد
اختلاف = ۱.۸ + بنفع هریس
معدل شرط بندی های شانس ها
ترامپ = ۵۳.۷ درصد
هریس = ۴۴.۹ درصد
اختلاف = ۸.۸ + درصد بنفع ترامپ
#کلیات فرق و جریانات
دانشآموزان وخطر جریانهای انحرافی
✍دانش آموزان مهمترین گروه سنی هستند که باید به آنها توجه شود زیرا این گروه بیشتر از سایر گروههای سنی در حال شکلدهی به شخصیت و تعیین مسیر آیندهشان هستند و قطعاً در صورت انتخاب مسیری اشتباه، امکان بازگشت به مسیر صحیح سخت میشود.
✍هیجان یکی از عواملی است که دانش آموزان را به سمت برخی از جریانهای انحرافی سوق میدهد؛ نوجوان سرشار از انرژی است و برای تخلیه آن ممکن است به سمت بسترهایی که برخی از جریانها به عنوان یکی از تلههای جذب و تخلیه انرژی و هیجان در نظر گرفته اند، حرکت کند؛ همچنین کنجکاوی نوجوانان بخصوص اگر از طریق دوستان یا فضای مجازی تحریک شده باشد نیز میتواند مزید بر علت باشد.
فراهم سازی فضا و بستری برای خوشگذرانی و تفریح توسط جریانهای انحرافی برای نوجوانان و دانش آموزان که اغلب روز را سرگرم تکالیف و مدرسه هستند نیز این قشر را به سوی این جریانها سوق میدهد؛ به خصوص اگر همراه با آزادیها و بیبند و باریهای جنسی و روابط غیر اخلاقی باشد؛ به هرحال دانش آموزان در آستانه سن بلوغ هستند و استفاده از جنس مخالف برای جذب آنها همیشه در دستور کار جریانهای_انحرافی و التقاطی قرار داشته است.
✍دانش آموزان و نوجوانان به شدت نیازمند احترام و دریافت توجه هستند؛ احترام به آنها، ارزش قائل شدن برای شخصیت و توانمندیهای دانش آموزان و مورد توجه قرار دادن آنها نیز یکی دیگر از روشهایی است که جریانهای انحرافی به آن متوسل میشوند؛ دانش آموزان با حضور در جمع این جریانها احساس غرور و اعتماد_به_نفس میکنند.
🔴 خروج شیاطین در آخرالزمان
📌 پيامبر صلى الله عليه وآله فرمودند:
يَكُونُ فِي هَذِهِ اَلْأُمَّةِ كُلُّ مَا كَانَ فِي بَنِي إسرَائِيلَ حَذْوَ اَلنَّعْل بِالنَّعْل وَ حَذْوَ اَلقُذَّةِ بِالقُذَّةِ؛
آنچه در بنى اسرائيل روى داده است، در امت من هم روى مىدهد، قدم به قدم و مو به مو..
📘من لا يحضره الفقيه، ج۱، ص۲۰۳
⭕️ در زمان هبوط حضرت آدم علیه السلام عوالم از یکدیگر جدا شدند؛ اما در زمان سلیمان نبی علیه السلام دو دنيای جنّ و انس لطيف شده و به هم نزديک شدند تا جایی که اجنه وارد دنیای انسان ها شدند، در درون مردم نفوذ كرده و آنها را به كشتن همديگر وادار میکردند، و سبب ایجاد اختلاف آشوب هرج و مرج خونریزی و.. میشدند؛ این واقعه در آخرالزمان نیز رخ خواهد داد!
❌فقط مهسا امینی سالم بود!
وقتی یک معمّم را میکشند یا ناهی از
منکر را میزنند، میگویند آنها مشکل
روانی یا مشکل شخصی داشتند!
وقتیبا هلدادن، کمر خانمِچادری
را میشــکند، میگــویند چشمـش
ضعیف بوده و ندیده!
وقتی زنَک بیحیا، لخت راه میرود،
میگــویند مشکــل روانــی داشــته!
فقط وقتی گفتیم مهساامینی باکلی
پرونــده پزشـــکی، مریــض بـــوده!
میگفتند: نه! سالـــمِ سالــم بوده!