مثل حضرت سعدی ازش دلبری کن،
اونجا که میگه؛
خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست؟
طاقـَت بـار فـراق ایـن همـه ایامَم نیست؟
#سعدی
#تک_بیت
":":❤️:":"
اون نمی گفت دوستت دارم اما می گفت :
تو بین من و مرگ سالها فاصله انداختی ...
#او
"'""❤️'"'"
شیرین زبونی کن به سبک حضرت #سعدی
اونجا ک میگه؛
گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی
چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید...
#بفرس_براش 😉
#تک_بیت
وو❤️وو