قاصدک هان چه خبر آوردی ؟
از کجا، وَز که خبر آوردی ؟
خوش خبر باشی اما اما
گرد بام و در من
بی ثمر می گردی:)
انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری، نه ز دیّار و دیاری باری
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که تو را منتظرند 🌬
#اخوان_ثالث
#روزمرگی
#قاصدک
#آماویس
«𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𓂃❤️» #me📷