آماویس♡
منو بسپار به گذشته:)... ،،❤️،،
.
گذشته؟
دفتری خط خطی و مارک شده
طعم شیرین آدامسی ک آخرش تلخه :)
.
آماویس♡
. اون حتما بهتر از منه #علی_یاسینی #پارت ..°❤️°..
_
می دونستم که رفتی و دیگه نمیای
اما قلبم اجازه نمیده قبولش کنم :)
_