ᴅᴏɴ'ᴛ ᴡᴏʀʀʏ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ
ɪ ʜᴀᴠᴇ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ
نگـران نـبـاش...
تــو و مــن، همـديگـرو داريـم! :)
::❤️::
•
و همهیِ
چشــــــمهایی که
تـــ♡ـــو را میبینند
کاش چشــــــمهایِ من بودند🫀
.
⛔️به دخترا نگو؛
_براتبگیرم؟
_بیامدنبالت؟
_بریمبیرون؟
✅بجاش بگو؛
+می گیرمش..!
+دارممیامدنبالت..!
+بریمبیرون..!
❤️https://eitaa.com/amavis