eitaa logo
امجدآکادمی | آموزش نویسندگی و خلاقیت
280 دنبال‌کننده
93 عکس
18 ویدیو
12 فایل
آموزش نویسندگی و خلاقیت ارتباط با من: @mohammadmehdiamjad ❌ امجدآکادمی در فضای مجازی ❌ اینستاگرام https://instagram.com/amjadacademy.ir تلگرام https://t.me/amjadacademy
مشاهده در ایتا
دانلود
| تبلیغات ینی دروغ ینی کلاه برداری! |
✅ ⭕️یه جمله قدیمی معروف هست که می‌گه: ‼️ تبلیغ ینی فروش کولر گازی تو سیبری! ‼️ اولین مواجهه من با صنعت تبلیغات با شنیدن همین جمله شروع شد. یه حس عجیبی بود هم دلم برای اون آدما که توی سیبری بر اساس اغوای رسانه‌ای کولر می‌خریدن می‌سوخت هم تعجب می‌کردم که چطور کسی تونسته همچین کاری بکنه! اما بعدها که با تفکر سیستمی آشنا شدم فهمیدم نه تنها دوره این مدل از تبلیغات گذشته که اون مدل تبلیغاتچی‌ها هم بعدها ورشکسته شدن و بازارشون رونقی نداره. هرچند که اثر منفی تبلیغات به معنی کلاه‌برداری هنوز که هنوزه توی ذهن مردم هست و بی راه هم نیست چرا که هر از گاهی کسی یا کسایی با ثروت‌های بادآورده کلاغ رو به جای قناری رنگ می‌کنن و به خورد خلق‌الله میدن و بعد هم غیب‌شون می‌زنه. ولی تبلیغات اثرگذار مثل یه سیستم بهم پیوسته عمل می‌کنه ینی اون تبلیغاتچی از کیفیت محصولی که می‌خواد تبلیغ‌شو کنه مطمئنه. و این احساس مسئولیت هرچند در ابتدای کار مسیر رو برای تبلیغ‌نویس سخت می‌کنه اما آینده کاریش رو می‌سازه. ❇️ هنر اصلی تبلغ‌نویس رونمایی از ارزش‌های مخفی یک محصوله. ینی یک کارگزار تبلیغات بعد از اینکه بررسی‌های خودشو انجام داد با قدرت زبان و بیانش اون ارزشی در محصول رو با جذابیت و زیبایی به چشم مخاطب می‌نشونه که یک مشکل و مسئله‌ای رو برای اون آدم حل کنه. برای همین مقدمات بار اصلی فرایند خرید که ایجاد «حس خوب بعد از خرید هست» بر دوش تبلیغ‌نویسه. ⚠️ ما هم توی دوره نویسندگی تجاری دقیقا از همین جهت که یک تبلغ نویس «قلم به دست مزدور» نیست و نباید باشه تمام موضوعاتی رو که باید درش تخصص داشته باشه رو مستقیم و غیرمستیم با آموزش و تمرین بهتون یاد دادیم. ⚠️ ♻️ اتفاقا هدایای جنبی این دوره دوتا از نیازهای اساسی یک تبلیغ نویسه و برای اینکه توی این شرایط اقتصادی هم از کسب و کارهای بحران‌زده حمایت کرده باشیم و هم بر اساس مسئولیت اجتماعی نویسنده‌ها رو از مسیر نوشتن همراهی و همیاری کنیم برای ورود به بازار کار این دوتا هدیه فوق‌العاده رو تقدیم‌شون کردیم: ✅ هدایای ویژه و اختصاصی این دوره 🎉🎉🎉🎉 با ثبت‌نام در این دوره دو هدیه ویژه و کاربردی به شما تعلق خواهد گرفت: 1. دوره بی‌نظیر نویسندگی رؤیایی به ارزش 600 هزار تومان شامل: خلاقیت در نویسندگی غلبه بر ترس از نوشتن انضباط شخصی به همراه وبینار سوژه‌یابی به علاوه وبینار مدیریت زمان 2. دوره فوق‌العاده کاربردی نویسندگی ساندویچی(مینیمال‌نویسی) به ارزش ۲۵۰ هزار تومان شامل: کوتاه‌نویسی شعرداستانک مینیمال هایکو ❌ هدیه سوم به نفرات برتر زبر و زرنگه که یک جلسه مشاوره با مدرس دوره خواهند داشت و شرایطش در جلسه آخر توضیح داده می‌شه... ❌ نوک قله ببینم‌تون 😎 اینستاگرام | تلگرام | واتس‌اپ | ایتا 🎈🎈🎈🎈🎈 | ثبت‌نام با تخفیف بیش از پنجاه درصد در دوره نویسندگی تجاری | و یا کسب اطلاعات بیشتر 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 @Mohammadmehdiamjad
Anbasht.jpg
147K
👆🏻👆🏻👆🏻 | چرا همه دوره‌های آموزشی بی‌فایده و مزخرف شدن؟ | درباره ❌مثلث ناکارآمدی❌ چی می‌دونی؟ ✅ این تصویرو ببین و بهش فکر کن! ⭕️ به نظرت چقدر و چندبار توی این شرایط قرار گرفتی؟! @Amjadacademy
32.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| پیدا کردن شغل، بدون پارتی!؟! | ❌ این کلیپو با دقت ببین و اگه سوال یا ابهامی داری بهم پیام بده 👇🏻 @Mohammadmehdiamjad 🌐Ⓜ️♻️✅🔄 اینستاگرام | تلگرام | واتس‌اپ | ایتا
| تبلیغ‌نویس یا نویسنده؟! | ✅ تبلیغ‌نویس در کنار اینکه یک نویسنده مسلط و هوشمنده، یک تحلیل‌گر سیستم کسب و کاره که از قضا همین مهارت تحلیل‌گری بهش کمک می‌کنه متن تلیغی اثرگذاری بنویسه. ❌ استفاده کلیشه‌ای یا هنری یا حتی خلاقانه از کلمات و کلسدواژه‌ها همیشه جوابگو نیست. ❌ ⛔️ چیزی که در گذشته نه چندان دورِ تبلیغ‌نویسی رواج داشت این بود که استفاده از یک‌سری واژه‌های خاص یا محدودیت کلمات یا به کار بردن عدد باعث جلب توجه و جذب مخاطب می‌شه! ⛔️ تا یه جایی هم این فرمول جوابگو بود اما به خاطر گسترش تکنولوژی، توسعه بازار، تکثیر و تولید و تنوع محتوا نظریه‌های جدید بازاریابی به این سمت توجه کرد که ⭕️ چرا این فرمول قدیمی و ظاهراً درست دیگه جواب نمیده؟ ⭕️ و حالا که توی روزگار میان‌رشته‌ای‌ها هستیم باید بدونیم تبلیغ‌نویسی نه فقط یه شاخه فرعی از نویسندگی که یک مهارت مرکب از 🔵 نویسندگی، خلاقیت، بیزینس مدل و روانشناسیه 🔵 🌐 اینستاگرام | تلگرام | واتس‌اپ | ایتا
| تکنیک دویدن در صحرای تاریک برای افزایش خلاقیت | 🤔 ذهن خلاق یکی از بزرگترین سرمایه‌های زندگی برای هر کسیه. ❌اگر هنرمند باشیم یا تو حوزه‌هایی فعال باشیم که به خلاقیت نیاز داریم این سرمایه خاصیت حیاتی بودن پیدا می‌کنه.❌ ✅ فعالان و پژوهشگرهای حوزه خلاقیت معتقدن خلاقیت یک بیشتر از اینکه یک ⛔️استعداد مادرزادی ⛔️باشه یک مهارت اکتسابی و تمرینیه ✅حالا بسته به تجارب زیسته هرکسی ممکنه مسیرهای عصبی ضعیف‌تر و قوی‌تر توی مغزش وجود داشته باشه که با تمرین یا عدم تمرین می‌شه اون مسیرهای عصبی رو تقویت یا تضعیف کرد. 💢 یکی از تمرینات فوق‌العاده اثرگذار تکنیک دویدن توی صحرای تاریکه: 🌀 آدمی که توی صحرای تاریک بخواد حرکت کنه مطمئنا اولین‌بار نیم‌خیز یا حتی روی زانو حرکت می‌کنه اما اگر این حرکت رو تکرار کنه به مرور با اعتماد به نفس می‌تونه توی صحراهای ناآشنا و تاریک هم قدم برداره هم بعدها بدوه!🌀 برای همین این تکنیک ذهن رو توی یک موقعیت جدید و ناشناخته قرار می‌ده که هنرجوی خلاقیت باید برای یک موضوع که هیچ شناختی ازش نداره یک متن بنویسه. شاید اول یک کار نشد به نظر برسه اما فقط کافیه چند خط اول رو بنویسی که ببینی اونقدرها که فکر می‌کردی هم غیر قابل اجرا نیست. شبیه به این تمرین و البته با چند درجه سختی بیشترش رو هنرجوهای ⚠️دوره نویسندگی رؤیایی ⚠️ انجام دادن. حالا پیشنهاد من به تویی که دوست داری یا حتی احتیاج داری خلاقیت ذهنیت رو تقویت کنی اینه که این تمرین رو اینجوری انجام بدی: ❇️ یک موضوعی رو که آشنایی زیادی باهاش نداری انتخاب یا پیدا کن بعد یک متن بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کلمه درباره‌ش بنویس. ❇️ 🔺 اگر جایی از تمرین ابهام داری یا دوست داری راجع به متنت نظر بدم و یا تمرین بعدی رو انجام بدی بهم پیام بده: @Mohammadmehdiamjad 🌐 اینستاگرام | تلگرام | واتس‌اپ | ایتا
سلام سلام سلام 🥳 جلسه داستان‌نویسی گروهی بالاخره شروع شد😍 آموزش رایگان داستان‌نویسی با بروزترین متد دنیا😱🎉 هر هفته، پنجشنبه ها، ساعت ۱۰ و ۳۰ برای اطلاع بیشتر با این شماره تماس بگیرید یا پیام بدین 👇🏻 ۰۹۹۳۹۷۲۴۱۵۶ 🌐 اینستاگرام | تلگرام | واتس‌اپ | ایتا
| نویسندگی تجاری شروع شد 🥳 | این بخش اول از جلسه اوله 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 اگه هنوز نتونستی تصمیم بگیری احتمالا این ۲۰ دقیقه بهت کمک بکنه... آخرین فرصت برای کسب درآمد از نویسندگی رو از دست نده😉 برای ثبت‌نام فقط کافیه بهم پیام بدی 👇🏻 @Mohammadmehdiamjad 🌐 اینستاگرام | تلگرام | واتس‌اپ | ایتا
| ستون فقرات داستان | نوشتن داستان از یک «چیز» یا «چیزی» شروع می‌شه که خود نویسنده‌ها هم معمولا به طور واضح نمی‌تونن بگن اون «چیز» یا «چیزی» چیه! خیلی که تلاش کنن برای بیان اصل ماجرا می‌گن یک حس و حالی که توی ذهن به وجود میاد. از این مرحله که بگذریم بعدش دیگه همه بلبل زبونن و متن و بیانیه و مقاله می‌گن برای نوشتن و آموزش داستان!! ولی واقعیتش چی؟ «چیز» یا «چیزی» که اساتید می‌گن حرف درستی اما دقیق نیست و عبارت حس و حال از قضا واژه نزدیک‌تریه اما باز هم کامل نیست. درستش اینه که در ذهن من بسته به شخصیت و روحیات و سبک زندگی و مختصات درونیم مسئله‌ای اهمیت داره و ناخودآگاه من باهاش درگیره. مثل اینکه: من از رنگ صورتی خوشم میاد من اهل ریسک کردن نیستم من آدمهای بخشنده رو دوست دارم من... و خیلی امور دیگه‌ای که شاید اشراف و اعتراف هم بهشون نداشته باشم. ولی توی مواجهه‌های بیرونی و روزمره اتفاقاتی یا مشاهداتی باعث قلقلک شدنِ حال و احوال درونی من می‌شه و جوش و خروش ذوق من در خوش‌آیند و بدآیند این مواجهه حال و احوالی رو برای من می‌سازه که بهش می‌گیم «چیز» یا «چیزی»! این «چیز» یا «چیزی» باید تبدیل به یک خط سوژه بشه و این سوژه بشه ستون فقرات داستان، که متاسفانه توی آموزش‌های داستان‌نویسی تقریبا تمام عناصر داستان آموزش داده می‌شه ولی ساخت و نحوه تکامل پیرنگ به عهده هنرجو گذاشته می‌شه. درسته که داستان باید از ذهن نویسنده نشأت بگیره ولی تا زمانی که این ماده خام توی دست داستان‌نویس نباشه هرقدر هم که توصیف و صحنه و تمام نظریه‌های روایت و شخصیت‌پردازی رو هم بدونه بیشتر از اینکه داستان بنویسه داره خاله‌بازی می‌کنه!! برای ساخت پیرنگ که ستون فقرات داستانه نویسنده باید خودش رو توی جهان داستانش که در ناخودآگاهش گسترده شده گم و گور کنه و وقتی بر می‌گرده خاطرات این سفر رو برای ما تعریف کنه. ساده‌ترین راه برای نوشتن پیرنگ روش لیستیه. به این شیوه که اتفاقات رو به صورت تیتروار پشت سر هم بیاریم. این کار باعث می‌شه رابطه دومینو وار قصه رو بتونیم دنبال کنیم و هرجا از نقاط ثقل داستان خارج شدیم گوش ذهن فرارمون رو بگیریم برش گردونیم توی خط! برای مثال لیست اتفاقاتی رو که توی جلسه داستان‌نویسی گروهی با دوستان بهش رسیدیم رو براتون می‌نویسم: سوژه: «پیرمرد بی‌سواد و پولداری که کامل‌ترین آرشیو مجله سینمایی فیلم رو داره» 1. آرشیو به سرقت می‌ره 2. دزد نوه پیرمرده که نیاز مالی داشته 3. پیرمرد می‌فهمه آرشیو گرو گذاشته شده تا نوه پولی رو قرض بگیره 4. مادر نوه که دختر پیرمرده از پدرش پول می‌خواد تا آرشیو رو برگردونه 5. پیرمرد از نوه شکایت می‌کنه و اون به زندان می‌افته 6. پدر و مادر مجبور می‌شن خونه‌شون رو بفروشن تا آرشیو رو از گرو در بیارن 7. نوه از زندان آزاد می‌شه با کوهی از بدهی و فقر مضاعف خونواده‌ش تا چهارشنبه 12 بهمن فرصت داری این پیرنگ رو تبدیل به داستان کنی و برای من بفرستی تا نکات تخصصی‌تر داستانت رو بهت بگم. داستان‌هات رو برام بفرست: @Mohammadmehdiamjad 🌐 اینستاگرام | تلگرام | واتس‌اپ | ایتا