eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بررسی یک دروغ که برای ایجاد جنگ روانی ساخته شد! ✨ با تجربه بیش از ۵۰ کلاس و جلسه در این ۴۰ روز اخیر با مخاطبان مختلف به شما عرض میکنم که این روزها این جملات را خیلی جدی نگیرید. : 🔹من خودم اونجا بودم.. 🔹عروس داییم خودش اونجا بوده 🔹فلانی رفته داروخانه دارو بگیره 🔹سندش هم میخای داریم! 🔹خودم فیلم و عکسش دیدم! 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
عمار۱۱۰
🐑 طرح #فدا چیست؟‼️👆 🔻از آغاز سال ۱۴۰۲ تا کنون با استعانت از خداوند و مساعدت مخلصانه اعضای محترم کان
👆👆 به لطف الهی میزان واریزی دوستان برای قربانی ماه رمضان فعلا از ۷۴ میلیون تومان گذشت. سلامتی امام زمان (عج) ، رهبر عزیزمون و سلامتی همه خیرین طرح فدا و شادی روح اموات شان ، شادی روح امام و شهدا صلوات ان شاء الله جمعه هفته آتی یا دو هفته بعد قربانی خواهیم داشت. فلذا همچنان فرصت واریز و بارش باران محبت شما هست😍 توضیحات بیشتر و شماره کارت در بالای کانال در طول سال سنجاق است .ببینید ضمنا دوستان که قصد یا نذر کامل عقیقه در قالب طرح فدا دارند می توانند و و نحوه مشارکت را در کانال جهادگران فدا به آدرس زیر بخوانند: 👇👇👇 @G_J_FADA https://eitaa.com/g_j_fada/743
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تهدید علی کریمی به سوزاندن قرآن 🔹«هر اعدام مساوی است با سوزاندن یک قرآن» این را علی کریمی در صفحه‌اش در شبکهٔ اجتماعی ایکس نوشته. 🔹این اظهارنظر کریمی در شرایطی است که هنوز قوهٔ قضائیه حکم قطعی اعدام برای هیچ‌کدام از آشوبگران ناآرامی‌های اخیر صادر نکرده است. 🔹او پیشتر نیز محتواهایی در توهین به پیامبر اسلام، واقعهٔ کربلا و ماه محرم نوشته و به‌تازگی نیز خواستار حمله به ایران شده بود. 🔹تا این لحظه، جامعه اهل سنت ایران این اقدام علی کریمی را محکوم کرده و از وکلا خواسته تا در کانادا، محل زندگی او اقدام قانونی انجام دهند. 🔹نفرت‌پراکنی علیه مسلمان در کشورهای اروپایی و آمریکایی جرم تلقی می‌شود. 🔹پیشنهاد کریمی با انتقادات برخی همفکران او نیز مواجه شده و آن‌ها با انتشار تصاویری از محمدرضا پهلوی گفته‌اند حتی او هم به مراسم حج می‌رفته و برای حفظ ظاهر هم شده خود را مقید به اسلام نشان می‌داده است. فارس 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
46.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن نیشابور 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنوز هم نفهمیدیم او که بود😍 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 رقاصی در قبرستان و چاقوکشی در دانشگاه‼️ 🔻فیلم‌های رقص بالای سر قبر جان‌باختگان را که دیدم، بیش از هر چیز دل‌نگران خود عزاداری شدم؛ و از آن هم بیشتر دل‌نگران متوفی. هرچقدر می‌خواهید برقصید، اما متوفی ـ هر که باشد ـ حرمت دارد. حرمت او امروز دعاست، قرآن است، صلوات است. نیازش خیرات است؛ وگرنه هرچقدر خواستید برقصید. 🔻فیلم‌های فحاشی و چاقوکشی در دانشگاه را هم دیدم و همان حس به من دست داد. اینجا مگر دانشگاه نیست؟ مکان علم حریم ندارد؟ دانشگاه اگر حرمت نداشته باشد، چه چیزی در این سرزمین حرمت خواهد داشت؟ 🔹واقعیت این است که دشمن اولین چیزی را که می‌گیرد، «هویت» است. هویتِ خودمان. خاک‌مان. دین‌مان. ریشه‌مان. بی‌هویتی است که به توهین به پرچم و قرآن و دعا و مسجد می‌انجامد. انسان وقتی از هویت تهی شد، مرزها فرو می‌ریزد؛ تا آنجا که دیگر نه حرمتی می‌ماند و نه خط قرمزی. 🔹جریان ضد‌وطنیِ خارج‌نشین را ببینید. اگر دست به هر کاری می‌زند ـ از دعوت به تحریم اقتصادی گرفته تا استقبال از فشار نظامی علیه کشور خودش ـ ریشه در نداشتن هویت دارد. تعلقی به این خاک و این مردم ندارد. طبیعی است که تا لبالب از شیادی شود. 🔹و یا به اربابان همین انسان‌های حقیر نگاه کنید. یک سو کودک‌کشی در غزه را رقم می‌زنند و سوی دیگر تعرض به کودک در اپستین. فاصله خون‌ریزی در غزه تا خون‌خواری در اپستین را «بی‌هویتی» پر می‌کند. بی‌هویت شدی، هویتت شیطان می‌شود. اصلاً سبک اهریمن این است که تو را تهی از خود کند تا خودش پر کند. چنین جریانی همان گسست را اینجا هم تبلیغ و ترویج می‌کند. 🔹خاطرتان هست اولین صحنه‌های آغاز آن اغتشاشات چه نمادی داشت؟ همان عکس معروف در کف بازار. تصویری که با سرعت قهرمان‌سازی شد و به عنوان «پسر شجاع ایران» دست‌به‌دست گشت. بعدها مشخص شد پشت پرده ماجرا و فرد قهرمان، یک شیطان‌پرست تمام‌عیار است. 🔹جمع بی‌هویت خاصیت مسخ‌کنندگی دارد؛ به‌ویژه وقتی هدایتش در دست جریان‌های مزدور و نفوذی باشد. اما دقت کرده‌اید هرکس را از آن جمع بیرون بیاورند، اغلب می‌گوید: «نفهمیدم چه شد.» به هویتش که برمی‌گردد، تازه خودش را می‌بیند. 🔹اینجا همان‌جاست که رهبر انقلاب می‌گویند فرزند ماست؛ چون هویت دارد. وارد پروسه بی‌هویتی‌اش می‌کنند که سنگ بزند و فحش دهد. 🔹در برخی صحنه‌های آشوب دیدیم که عده‌ای مسکرات و مواد مصرف می‌کنند. چرا؟ برای اینکه بی‌خود شوند. بی‌هویت شوند. از «خود» فاصله بگیرند. 🔹اما حقیقت این است که این بی‌خودی فقط با ماده آغاز نمی‌شود؛ از ذهن شروع می‌شود. از رسانه‌های اجتماعی. 🔻پس راه چیست؟ راه، فریاد زدن هویت است. یادآوری مرزهاست. حفظ حرمت‌هاست. بازگرداندن انسان به «خودِ» اصیلش؛ به خاک، به عقل، به ایمان، به حرمت. اگر هویت بماند، حرمت هم می‌ماند. و جامعه‌ای که حرمت دارد، سقوط نمی‌کند. اینجاست که چه باید کرد در فریاد زدن هویت در شبکه اجتماعی است. اینکه نظام حکمرانی چه نقص‌هایی دارد به کنار، اما نقش من و ما در کمک کردن به فرزندان این خاک، فریاد هویت است. ✍ مهدیان 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 اعترافات تلخ ایفانتینیو رئیس فیفا: 🔹فکر میکنم ما اروپایی ها «به خاطر اقداماتمون توی ۳هزار سال گذشته» در جهان «باید به اندازه ۳هزار سال بعدش» از جهان عذرخواهی کنیم 🔹چه کسی جنگ جهانی اول و دوم را آغاز کرد ؟! 🔸چه کسی به هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن بمب اتم زد؟! 🔹چه کسی ۶ میلیون یهودی در هولوکاست کشت؟! 🔸چه کسی حدود ۱۸۰ میلیون آفریقایی به برده گرفت 🔹و ۸۸ در صدشان در حین جابجایی در اقیانوس اطلس کشته شدن؟! 🔹چه کسی حدود ۲۰ میلیون بومی استرالیایی رو کشت؟! 🔸چه کسی بیش از ۱۰۰ میلیون بومی در شمال آمریکا رو کشت ؟! 🔹چه کسی بیش از ۵۰ میلیون بومی آمریکایی در جنوب آمریکا رو کشت؟! 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 فقط دانشجو مقصر نیست‼️ 🔹مقصر فقط آن دانشجو نخبه نوزده، بیست، بیست و یک ساله دانشگاه شریف و امیرکبیر نیست که شعار جاوید شاه سَر میدهد.‌ او در نظام آموزشی "تست محور و کنکوری" تربیت شده است. او کجا از تاریخ سرکوب پهلوی در همین دانشگاه ها اطلاع دارد. 🔹او کجا هما ناطق می شناسد. استاد دانشگاهی که مورد تعرض ساواک قرار گرفت. مهندس بازرگان که زندانی ساواک بود. دکتر شریعتی که هجده ماه در انفرادی کمیته مشترک ساواک بود. دانشجویانی که از سر کلاس به جرم داشتن کتاب جلال آل احمد بازداشت می‌شدند. بخش عمده از هشت هزار زندانی سیاسی فقط کمیته مشترک دانشجو بودند. 🔹آن استاد دانشگاهی که بیش از سه دهه از جمهوری اسلامی حقوق کُلفت گرفت و پهلوی را بَزک کرد. آن نظام آموزشی که تاریخ برایش اهمیت نداشت‌. آن رسانه ای که تاریخ استبداد پهلوی را بیان نکرد. آن دستگاه های عریض و طویل فرهنگی با میلیاردها بودجه و.. آنها مقصر نیستند؟ یکم بهمن ۱۳۴۰ در دوران ریاست دکتر معتمد نیرو ویژه ارتش وارد دانشگاه شدند و چند دختر را هتک حرمت کردند. استبداد شدید و غلیظ پهلوی از این سه دانشگاه کینه داشت: تهران، امیرکبیر و شریف. زادبر 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 تلخ‌ تر از دانشجونما 🔻جمعی از دانشجویان یا دانشجونماها پرچم ایران را آتش زدند، عکس شهدای دفاع مقدس دوازده‌روزه را پاره کردند و به نماز جماعت هجوم بردند؛ آن هم در دانشگاه الزهرا. جایی که طبیعتاً انتظار می‌رود حرمت‌ها بیشتر رعایت شود. در برخی دانشگاه‌های دیگر هم صحنه‌هایی مشابه دیده شد. 🔹با دانشجوی خاطی ـ حتی اگر از سر جهل رفتار کرده باشد ـ باید برخورد شود. آتش زدن پرچم خط قرمز است. باید مرز ممنوعه را بشناسند و بدانند خط قرمز کجاست. کوتاهی دانشگاه و وزارتخانه نیز باید در جای خود بررسی شود. مسئولان باید پاسخ دهند چه کردند و چه باید می‌کردند که نکردند. 🔻اما کمی عمیق‌تر شویم. 🔹این تعداد دانشجو مزدور نیستند. بسیاری از آنان سیاهی‌لشکرند؛ در زمین دشمن بازی می‌کنند، آن هم از سر ناآگاهی. واژه «جهل» دقیق است؛ واقعاً نمی‌دانند. دختران و پسرانی که تازه از دبیرستان آمده‌اند، نوزده یا بیست‌ساله‌اند؛ نه تصویری روشن از گذشته دارند، نه تحلیلی از امروز. اگر تک‌تک‌شان را بنشانید و بپرسید، بعید است بتوانند جمله‌ای مستند از دشمنی‌های چند دهه اخیر بگویند. این بچه ها نه از طاغوت پهلوی می دانند نه یک جمله از خباثت های چند ده ساله دشمن. از اغتشاشات خشم دارند ولی احتمالا روایت تروریست های رسانه ای را تکرار می کنند در دفاع از آدم کش های حرفه ای کف خیابان. 🔻سؤال ساده این است: چرا این بچه ها گزارش های صدا وسیما را ندیدند؟ چرا اخبار جنگ خیابانی را از رسانه های داخلی دنبال نکردند؟ چرا عکس و فیلم آدم کشی و سلاخی و آتش زدن قرآن و مسجد و پرچم را در فضای مجازی ندیدند؟ لطفا یک پاسخ ساده ندهیم که چون رسانه ما ضعیف است. ماجرا عمیق تر از این حرفاست. مسیر ارتباطی با بخش از بدنه جامعه قطع است. زبان بیگانه گویی بین ما حاکم است. پیام رد و بدل نمی شود. چرا؟ 🔹دانشجونماها خطاکارند؛ اما خطای اصلی بسیاری‌شان ناآگاهی است. بله، قانون باید اجرا شود. انسانی که با حقیقت بیدار نمی شود گاه با سیلی واقعیت باید بیدار شود.اما مسئولیت ما در حکمرانی در فضای مجازی چیست؟ چرا این نسل تا این اندازه بی‌خبر است؟ 🔹آقایان به خودمان بیائیم. این حکمرانی مجازی که راه انداختیم آنقدر بی در و پیکر هست که هر روز در گرداب پرتلاطم آن قربانی می دهیم. این بچه ها بیش از آنکه خطاکار باشند، قربانی اند. شبکه های مجازی دالان هایی است که تنها و تنها افراد پژواک صدای خودشان را می شنوند. منزوی و ایزوله از همه جا. 🔹دنیا نگران است؛ غربی که خودش این پلتفرم ها را راه انداخته است امروز دلواپس است. ببینید آمریکا با تیک تاک چه کرد؟ نتانیاهو می گوید جنگ در پلتفرم هاست. برنامه مشخص داریم. رئیس جمهور فرانسه می گوید آزادی بیان در شبکه اجتماعی مزخرف است. همه چیز دست الگوریتم هاست. او می گوید؛ نه یادداشت نویس رسانه ایرانی. 🔻خلاصه آنکه تلخ‌تر از دانشجونما، بی خیالی ماست. این سطح از بی‌خبری ها غم‌انگیز است. گاهی اگر بی‌حرمتی به پرچم و شهدا رخ ندهد، اصلاً متوجه عمق شکاف نمی‌شویم. به خود بگیریم. همشهری 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔺 عبدالله گنجی: کشته دانشجویی در روزهای آتی در دستور کار دشمن است 🔹️سوخت سوپر بعد از غائله دی ماه، کشته دانشجویی است. 🔹️اگر حکومت پهلوی بود ١۶ آذر دیگری رقم خورده بود 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔰واکنش عبدالکریم سروش نسبت به هتک حرمت قرآن کریم توسط علی کریمی 🔹️عبدالکریم سروش، پژوهشگر ایرانی، با انتشار شعری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به توییت علی کریمی درباره سوزاندن قرآن کریم واکنش نشان داد. ✨کی شود دریا ز .... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110