eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 فقط دانشجو مقصر نیست‼️ 🔹مقصر فقط آن دانشجو نخبه نوزده، بیست، بیست و یک ساله دانشگاه شریف و امیرکبیر نیست که شعار جاوید شاه سَر میدهد.‌ او در نظام آموزشی "تست محور و کنکوری" تربیت شده است. او کجا از تاریخ سرکوب پهلوی در همین دانشگاه ها اطلاع دارد. 🔹او کجا هما ناطق می شناسد. استاد دانشگاهی که مورد تعرض ساواک قرار گرفت. مهندس بازرگان که زندانی ساواک بود. دکتر شریعتی که هجده ماه در انفرادی کمیته مشترک ساواک بود. دانشجویانی که از سر کلاس به جرم داشتن کتاب جلال آل احمد بازداشت می‌شدند. بخش عمده از هشت هزار زندانی سیاسی فقط کمیته مشترک دانشجو بودند. 🔹آن استاد دانشگاهی که بیش از سه دهه از جمهوری اسلامی حقوق کُلفت گرفت و پهلوی را بَزک کرد. آن نظام آموزشی که تاریخ برایش اهمیت نداشت‌. آن رسانه ای که تاریخ استبداد پهلوی را بیان نکرد. آن دستگاه های عریض و طویل فرهنگی با میلیاردها بودجه و.. آنها مقصر نیستند؟ یکم بهمن ۱۳۴۰ در دوران ریاست دکتر معتمد نیرو ویژه ارتش وارد دانشگاه شدند و چند دختر را هتک حرمت کردند. استبداد شدید و غلیظ پهلوی از این سه دانشگاه کینه داشت: تهران، امیرکبیر و شریف. زادبر 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 تلخ‌ تر از دانشجونما 🔻جمعی از دانشجویان یا دانشجونماها پرچم ایران را آتش زدند، عکس شهدای دفاع مقدس دوازده‌روزه را پاره کردند و به نماز جماعت هجوم بردند؛ آن هم در دانشگاه الزهرا. جایی که طبیعتاً انتظار می‌رود حرمت‌ها بیشتر رعایت شود. در برخی دانشگاه‌های دیگر هم صحنه‌هایی مشابه دیده شد. 🔹با دانشجوی خاطی ـ حتی اگر از سر جهل رفتار کرده باشد ـ باید برخورد شود. آتش زدن پرچم خط قرمز است. باید مرز ممنوعه را بشناسند و بدانند خط قرمز کجاست. کوتاهی دانشگاه و وزارتخانه نیز باید در جای خود بررسی شود. مسئولان باید پاسخ دهند چه کردند و چه باید می‌کردند که نکردند. 🔻اما کمی عمیق‌تر شویم. 🔹این تعداد دانشجو مزدور نیستند. بسیاری از آنان سیاهی‌لشکرند؛ در زمین دشمن بازی می‌کنند، آن هم از سر ناآگاهی. واژه «جهل» دقیق است؛ واقعاً نمی‌دانند. دختران و پسرانی که تازه از دبیرستان آمده‌اند، نوزده یا بیست‌ساله‌اند؛ نه تصویری روشن از گذشته دارند، نه تحلیلی از امروز. اگر تک‌تک‌شان را بنشانید و بپرسید، بعید است بتوانند جمله‌ای مستند از دشمنی‌های چند دهه اخیر بگویند. این بچه ها نه از طاغوت پهلوی می دانند نه یک جمله از خباثت های چند ده ساله دشمن. از اغتشاشات خشم دارند ولی احتمالا روایت تروریست های رسانه ای را تکرار می کنند در دفاع از آدم کش های حرفه ای کف خیابان. 🔻سؤال ساده این است: چرا این بچه ها گزارش های صدا وسیما را ندیدند؟ چرا اخبار جنگ خیابانی را از رسانه های داخلی دنبال نکردند؟ چرا عکس و فیلم آدم کشی و سلاخی و آتش زدن قرآن و مسجد و پرچم را در فضای مجازی ندیدند؟ لطفا یک پاسخ ساده ندهیم که چون رسانه ما ضعیف است. ماجرا عمیق تر از این حرفاست. مسیر ارتباطی با بخش از بدنه جامعه قطع است. زبان بیگانه گویی بین ما حاکم است. پیام رد و بدل نمی شود. چرا؟ 🔹دانشجونماها خطاکارند؛ اما خطای اصلی بسیاری‌شان ناآگاهی است. بله، قانون باید اجرا شود. انسانی که با حقیقت بیدار نمی شود گاه با سیلی واقعیت باید بیدار شود.اما مسئولیت ما در حکمرانی در فضای مجازی چیست؟ چرا این نسل تا این اندازه بی‌خبر است؟ 🔹آقایان به خودمان بیائیم. این حکمرانی مجازی که راه انداختیم آنقدر بی در و پیکر هست که هر روز در گرداب پرتلاطم آن قربانی می دهیم. این بچه ها بیش از آنکه خطاکار باشند، قربانی اند. شبکه های مجازی دالان هایی است که تنها و تنها افراد پژواک صدای خودشان را می شنوند. منزوی و ایزوله از همه جا. 🔹دنیا نگران است؛ غربی که خودش این پلتفرم ها را راه انداخته است امروز دلواپس است. ببینید آمریکا با تیک تاک چه کرد؟ نتانیاهو می گوید جنگ در پلتفرم هاست. برنامه مشخص داریم. رئیس جمهور فرانسه می گوید آزادی بیان در شبکه اجتماعی مزخرف است. همه چیز دست الگوریتم هاست. او می گوید؛ نه یادداشت نویس رسانه ایرانی. 🔻خلاصه آنکه تلخ‌تر از دانشجونما، بی خیالی ماست. این سطح از بی‌خبری ها غم‌انگیز است. گاهی اگر بی‌حرمتی به پرچم و شهدا رخ ندهد، اصلاً متوجه عمق شکاف نمی‌شویم. به خود بگیریم. همشهری 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔺 عبدالله گنجی: کشته دانشجویی در روزهای آتی در دستور کار دشمن است 🔹️سوخت سوپر بعد از غائله دی ماه، کشته دانشجویی است. 🔹️اگر حکومت پهلوی بود ١۶ آذر دیگری رقم خورده بود 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔰واکنش عبدالکریم سروش نسبت به هتک حرمت قرآن کریم توسط علی کریمی 🔹️عبدالکریم سروش، پژوهشگر ایرانی، با انتشار شعری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به توییت علی کریمی درباره سوزاندن قرآن کریم واکنش نشان داد. ✨کی شود دریا ز .... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تهدید علنی اعضای تیم ملی فوتبال ایران توسط مزدوران فارسی‌زبان اینترنشنال: نمیدانم این دلقک های مزدور چطور روشون میشه که از این خزعبلات بگن ؟! ولی من هم اگر از یکسو دلارها را بگیریم و از سوی دیگر جماعتی جاهل را ببینم که پای این صحبت ها مینشینن و متوهم میشن جرات میکنم از این چرندیات بگم! ✍ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻یک گروه فیلمسازی کانال۱۲رژیم صهیونیستی در حال ساخت مستندی در کردستان عراق بودند که با یک راننده کامیون ایرانی مصاحبه می کنند. فقط اونجاش که تو افق محو شد 😂 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 عطاءالله مهاجرانی در ایکس: تار و پود این پرچم از جان ماست 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
هم‌صدايی دانشجويان در حمايت از ایران؛ پرتاب سنگ و گاز فلفل در خواجه نصیر 🔹دانشجویان دانشگاه‌های تهران، شریف، امیرکبیر، الزهرا(س)، علم‌وصنعت، شهید بهشتی و خواجه‌نصیر امروز سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۴ با برگزاری تجمع‌هایی جداگانه، حمایت خود را از انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی ایران و هویت ملی اعلام کردند. 🔹در دانشگاه تهران، تجمعی آرام با شعارهایی علیه جریان‌های سلطنت‌طلب و وابسته به خارج برگزار شد. دانشجویان اقدامات ساختارشکنانه از جمله تلاش برای آتش‌زدن پرچم ایران را محکوم کردند. 🔹در دانشگاه الزهرا(س)، دانشجویان با در دست داشتن پرچم ایران و سردادن شعارهایی در حمایت از انقلاب، به اقدام روز گذشته برخی افراد برای هتک حرمت پرچم واکنش نشان دادند و بر پرچم ایران بوسه زدند. 🔹دانشجویان شهید بهشتی با تصاویر شهدای جنگ ۱۲روزه تجمع کردند، اما هم‌زمان گزارش‌هایی از پرتاب سنگ و چوب و آسیب به چند خودروی اساتید و کارکنان منتشر شد. 🔹در دانشگاه خواجه‌نصیر، استفاده چند دانشجوی ساختارشکن از گاز فلفل باعث التهاب و درگیری میان دانشجویان شد. 🔹در دانشگاه شریف، که روزهای گذشته شاهد تنش و حتی کشف سلاح سرد بود، امروز دو تجمع بدون درگیری برگزار شد و شعارهای ساختارشکنانه کاهش یافت. 🔹دانشگاه امیرکبیر نیز امروز فضایی آرام داشت و خبری از تنش گزارش نشد. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
علی کریمی 🔺 این بابا با این حجم از بی‌سوادی و بی‌کلاسی همان بهتر که خرج خودش را از قرآن سوا کند. کسی که جمله‌ی مالک اشتر را برای کورش کبیر فاکتور می‌کند و از تشخیص هر از بر عاجز است، همان بهتر که دشمن کلام‌الله خوانده شود. 🔹بی‌کلاسی بود برای قرآن که همچین گل آفساید پژمرده‌ای بخواهد از عاشقان کلام‌الله مجید باشد. واقعاً باید خدا را شکر کنیم که علی کریمی با قرآن دشمنی می‌کند. غیر از این بود، تاریخ ما را دست می‌انداخت. به قرآن دست می‌انداخت. 🔹علی کریمی با سوادی در حد رضا پالانی همین که قرآن و خامنه‌ای را با هم می‌زند، با همه‌ی خنگی‌ش، دارد یک پیام روشن می‌دهد و آن اینکه خامنه‌ای در خط قرآن است. من تا پیش از این دلم برای کریمی می‌سوخت لیکن این آدم نشان داد که مستحق این دلسوزی نیست. یک آن فرض کنید علی کریمی می‌خواست در خط حزب‌الله باشد! ما سرافکنده نمی‌شدیم؟ قدیانی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بیژن عبدالکریمی: در برابر اسرائیل و آمریکا تا پای جان کنار سیدعلی خامنه‌ای می‌ایستم. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خشم از کجا شروع شد؟ 🔻انتشار فیلمی عجیب از کشته شدگان اخیر که در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فقط جهت اطلاع شهاب حسینی؛ جواد گنجی را بهتر بشناسید 🔸شهاب حسینی در حرفهایش با وصف غلط و آمار اشتباه «ده‌ها هزار کشته» در زمین رسانه‌های بیگانه بازی کرد و تفکیکی بین خون جواد گنجی که از شهدای مظلوم اغتشاشات بود با اغتشاشگران قائل نشد. 🔸اما واقعیت این است که جواد گنجی یکی از شهدای اغتشاشات یا همان بچه‌های خودمان بود که گواهی داد دشمنان و اجنبی‌ها چه خوابی برای این وطن دیده‌اند. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110