eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.8هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقاجان 😭 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
18.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حالا آقاجان تو رو خدا بحق فاطمه (س) فقط یکبار دیگر 😭 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
الحمدالله قالیباف هم پیام تصویری داد تا شایعات را خنثی کند
🔹لاریجانی: آمریکا و رژیم صهیونی قلب ملت ایران را سوزاندند و ماهم قلبشان را می‌سوزانیم. 🔹قالیباف: خطاب به نتانیاهو و ترامپ: شما پا روی خط قرمز ما گذاشته اید؛ باید هزینه آن را بدهید
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: قابل تصور نیست که باید روزهایی را زندگی کنم که آقا در کنارمان نیستند رئیس مجلس: 🔹زمانی که حاج قاسم شهید شد، فکر می کردم تلخ ترین روزهای زندگی ام را سپری می کنم. و از نظر من، دنیا به آخر رسیده بود. ولی هیچ گاه فکر نمی کردم روزی برسد که با شرایطی تلخ تر از آن روز روبرو شوم. 🔹کاش فرصت بود تا کمی درباره عمق و عظمت این مرد الهی و مجاهد صحبت می کردم. 🔹امام شهید انقلاب که بعد از امام کبیر انقلاب، دومین معلم قرن جدید بود؛ برای من که قریب ۵۰ سال از نزدیک این شخصیت برجسته الهی و سیاسی را درک کرده‌ام، قابل تصور نیست که باید روزهایی را زندگی کنم که آقا در کنارمان نیستند. 🔹اما دلیل اصلی باور ما به این بزرگمرد تاریخ این بود که ما ایشان را سرباز تام و کامل حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف، می دانیم؛ و سربازی برای او را سربازی برای امام زمان می دانستیم و می دانیم و اعتقاد راسخ داریم و در این اعتقاد خود، ذره ای دچار تردید نشدیم که این مملکت، مملکت آقا امام زمان است. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴سرتیپ احمد وحیدی فرمانده کل جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
مصاف بود و جنگ بود امام ما حذر نکرد فدائیان خویش را برای خود سپر نکرد! به روی قلب میهنم به افتخار حک کنید که مَرد بود رهبرم، فرار از خطر نکرد! سید حمیدرضا برقعی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🏴 سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده ستاد مشترک کل نیروهای مسلح به درجه رفیع شهادت نایل امد 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴شهدای جلسه‌ی شورای دفاع کشور پیرو حمله‌ی موشکی آمریکایی-صهیونی دیروز به جلسه‌ی شورای دفاع کشور، سرداران رشید اسلام، به شرح ذیل، به یاران و امام شهیدشان پیوستند: 🥀 سردار شهید سیّد عبدالرّحیم موسوی، رئیس ستاد کلّ نیروهای مسلّح 🥀 سردار شهید محمّد پاکپور، فرمانده کلّ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 🥀 سردار شهید محمّد شیرازی، رئیس دفتر نظامی رهبر شهید انقلاب 🥀 سردار شهید عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلّح 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرزند بشرویه از خراسان جنوبی است. از همشهریان با صفا و مخلص و بی ریا ، که سال هاست لحظه به لحظه به عنوان محافظ اول حضرت آقا در همه مراسمات حضور داشت. شاید که نه بلکه قطعاً هر جا آقا را دیده اید او هم کنارش بوده است . از نمازنصر معروف تا ایستادن پشت سر آقا در نمازفطر کنار شهید رئیسی و در جنگ ۱۲ روزه در همه لحظات خطر او بود که توفیق همراهی با آقا داشت... آخرین باری که او را دیدم اگر اشتباه نکنم راهپیمایی روزقدس پارسال بود. اما دیشب که نگران بودیم میخاستم به ایشان زنگ بزنم ولی رعایت جوانب احتیاط کردم و .... صبح که خبر شهادت حضرت آقا شنیدم با خودم گفتم چقدر برای آقای ثقفی فر که عمری با آقا بوده است وداع سختی خواهد بود ولی حالا شنیدم او هم کنار آقا آسمانی شده است... چه اخوتی و چه حیاتی و چه سعادتی و چه عاقبت و شهادتی❤️ به این میگویند رفیق با معرفت . شربت شهادت گوارای وجودت باد ؛ هنیئاً لَکُم امیدوارم استاندار خراسان جنوبی و همه پای کار بیایند تا مراسم تشییع درخور شان این شهید عزیزمون برگزار گردد. ❤️🖤 ✍ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 سخنی با همه دوستانم... | آقا خیلی آقاست‼️ 🔻امروز دوباره معجزه دیدم ؛ مغناطیس حضرت آقا چنان جذبه و کشش داشت که از هر تیپی و هر طیف و هر جناحی برایش اشک می ریختند. خداشاهد است ضجه مادرانی شنیدم که گاه و بیگاه بیهوش میشدند، کم حجابی دیدم که دیگر نمی توانست روی پای خودش بایستد ولی با چشمانی از کاسه خون بر شانه های دخترش تکیه زده بود؛ کودکان و بزرگانی دیدم که چون ابر در بهاران ( رمضان ) گریه میکردند و حنجره هایی دیدم که دیگر نای فریاد زدن نداشت. با خود آرزو کردم کاش این ملت بزرگ و قدرشناس که در سوگ یک پسر فاطمه اینچنین بی تابی میکنند در تشییع خود حضرت مادر در آن شب بودند تا...😭 🔻اما : 🔹دوستان عزیز و غیورم قطعاً هر انسان بزرگ و بزرگواری جاذبه و دافعه هایی دارد. همانطور که مولا علی علیه السلام هم اینگونه بود و این از امتیازات آن انسان کامل است که ناقص ها نسبت به او بغض داشته باشند. آقای نجیب ما به که تعبیر خودش افتخار غلامی اهلبیت داشت بمانَد ، حتی آنگاه که سر مبارک حسین علیه السلام بر بالای نیزه چون خورشید میدرخشید یزیدیان هلهله و خفاش های کور رقص میکردند. این یک قاعده قرآنی در طول تاریخ بوده و هست و خواهد بود : [ وَ جَعَلنا لِکُلِّ نبی عَدُوّا ] قرار نیست از هر انسان انتظار راه رفتن در داشته باشیم!! 🔹آنچه مهم هست این است که من کجای تاریخ ایستاده ام و دشمن کدام طرف؟ ولی نبایست این حُب و عشق الهی و ستودنی باعث شود که خدای نکرده در این موقعیت حساس و بعد از شهادت مقتدای نازنین مان ، خدای نکرده در بازار و کوچه و خیابان به سمت تقابل و دوقطبی و تسویه حساب به صورت شخصی برویم. دشمن همین میخواهد و ما در مکتب سیدعلی ما آموختیم که هیچ گاه پازل دشمن را تکمیل نکنیم. آقا که مدرّس بود خیلی آقا بود و شک ندارم الان هم برای آن گمراهان غافل و جاهل در عالم ملکوت دعا میکند . آن مرد بود و مهربان ولی قرار نیست هه قدر زر بشناسند ؛ زرگرم آرزوست! از خواب زدگان انتظار بیدار شدن داشتن خطاست ؛ پس: بحث و جدل بیهوده و ... مطلقاً در فضای حقیقی و مجازی ⛔️ 🔹فریاد میزنم غلط بکند اگر کسی بخواهد به آقای نازنین ما بی احترامی و جسارت کند و با صراحت میگویم بایست قطعاً از مبادی قانونی برخورد جدی شود ولی دوستان در مواجهه با این دوستان مراقب باشیم و باشید که اسیر احساسات نشویم و در خیابان و بازار یقه به یقه نشویم. اگر دیدید کسی جسارت به آقا کرد به مصداق با نگاه ترحُم به او بنگرید و به مصداق آیه قران [ و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما ] فقط او را با معنادار بدرقه کنید. اگر طرف ذره ای عقل و شعور داشته باشد خود میفهمد این سلام شما از چه جنس است. ❌ البته اگر شاهد کار سازمانی علیه امنیت ملی و تحریک های امنیتی در فضای حقیقی و مجازی باشید مراتب از طریق تماس با نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ( شماره تماس ۱۱۳ ) پیگیری کنید. ✍ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110