eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
✍ دکتر شادمانی دختر سپهبد شهید شادمانی نوشت : 💥همینطور که عده ای در ایتا دوباره شروع به تهمت در قالب خیانتکار و پذیرش آتش‌بس به مسئولان سیاسی نمودند، دکتر عراقچی الان مواضع بسیار هوشمندانه و انقلابی را پیرامون جنگ گرفته اند! ‌ ♦️ عراقچی: هرکسی در حمله به ایران شراکت کند، هدف مشروع حملات ایران خواهد بود. ♦️عراقچی درباره شروط ۱۵ گانه: سیاست ما ادامه مقاومت و دفاع از کشور است؛ بنای مذاکره نداریم و تا الان هیچ مذاکره ای صورت نگرفته جواب دادن های ما اسمش مذاکره و گفتگو نیست؛ ما هشدار و پاسخ دادیم! 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
40.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| ارکست سمفونی موشکی😍 کاری زیبا از برابچه های نیشابور کاری مشترک از استاد مجید انتظامی و هنر قدرت هوافضا و موشکی ایران تدوین: علی رنگانی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قربانی ماه شوال. ۶ فروردین ۱۴۰۵: 🐑🐑🐑🐑🐑🐑 هزینه جمع آوری شده : فعلا ۱۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان [ برای گوسفند ششم کمی وجه نیاز داریم. اگر بیشتر واریز شد یا گوسفند اضافه میکنیم یا میذاریم برای ماه بعد ] تشکر از فروشنده محترم که برای طرح فدا تخفیف ویژه دادند [ کیلویی ۵۵۰ تومان ] ✨با توجه به محدودیت ایتا مجبور شدیم ابتدا و انتهای گزارش ویدئویی را حذف کنیم. عذرخواهم 🔻قربانی این ماه ویژه تقدیم میکنیم: ✨ به نیت سلامتی و توفیقات روزافزون رهبر عزیزمون آیت الله امام سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله) و پیروزی و نصرت و سلامتی رزمندگان و مجاهدان ایران اسلامی و جبهه مقاومت❤️🌹 🔹تشکر میکنیم از همه بانیان🙏🌹 🇮🇷 سلامتی امام زمان (عج ) و رهبر عزیزمون و همه خیرین محترم، شادی روح امامین انقلاب و شهدا و شهدای اخیر و اموات خیرین صلوات : ضمنا با توجه به تخفیف فروشنده محترم اگر دوستان امروز خبر بدهند میتوانند به نیت با قیمت مناسب (۲۴ میلیون ت ، ۴۵ کیلویی) اجرا کنند. مشروط به اینکه فقط خبر بدهند . این وزن و کیفیت الان تا ۶۵۰ هزار تومان فروخته میشود این ماه : قربانی ها با پیوست بین نیازمندان و بیماران سرطانی و صعب العلاج در بشرویه [ خراسان جنوبی] تقدیم خواهد شد. [ شماره کارت و شبا در بالای کانال سنجاق شده است . همه واریزی های این حساب برای قربانی و خرید ظروف یکبار مصرف هزینه میشود] 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
war report No15 mohammadi 0601405 part3.mp3
زمان: حجم: 4.3M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ 🎙مهدی محمدی - ۶ فروردین ۱۴۰۵ @mohammadi61 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
👆 الوعده وفا مرحله آماده سازی ظروف توزیع گوشت قربانی طرح فدا (ماه شوال ، تعداد ۶🐑 ) الحمدالله که با انتخاب رهبرعزیزمون دوباره روح و معنا به برچسب ها برگشت!😍 🔹تشکر ویژه از برادر عزیزم جناب آقای علی شجاع که با خوش ذوقی زیبا تعداد ۲۰۰ پوستر از رهبر شهید انقلاب طراحی و چاپ فرموده و به صورت تقدیم گروه جهادی فدا کردند تا به عنوان پیوست فرهنگی به همراه بسته های گوشت تقدیم نیازمندان گردد. 🔹با تشکر از جناب حاج حسین جهانیان و دوستان موسسه مردمی و جهادی حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج بابت همکاری و مساعدت در توزیع 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔻چند نکته درباره متن شیخ اسماعیل رمضانی متنی از شیخ اسماعیل رمضانی در یک گروه دیدم و در همان گروه اظهار تعجب کردم که چگونه می‌شود یک متن تا این حد اشکال محتوایی داشته باشد. امروز دیدم متن در جاهای زیادی وایرال شده است. البته شیخ رمضانی متن را از سر درد نوشته‌اند، اما احتمالاً دقت نکرده‌اند که چنین متن‌هایی با این میزان خطای فاحش، در شرایط جنگی تا چه حد آسیب‌زا است. شیخ اسماعیل عزیز پیش‌تر نیز در بزنگاه راه‌پیمایی عید غدیر اظهارنظری داشتند که بعد ناگزیر شدند چند بار آن را اصلاح کنند. آنجا هم ناخواسته دچار خطایی مشابه متن اخیر شدند؛ یعنی دوگانه‌سازی میان مردم و حاکمیت. مختصراً به متن برسیم: خطای اول به‌صورت مفصل استدلال کرده‌اند که امام از سر اجبار قطعنامه جنگ را پذیرفتند. حالا چرا این را گفته‌اند؟ تا بگویند اگر مسئولین نخواهند، خواسته امام پیش نمی‌رود. اصل حرف درست است، اما مصداق غلط است. این شبهه نخ‌نما بارها پاسخ داده شده است. پیشنهاد می‌کنم مصاحبه مفصل شهید باقری در این رابطه را بخوانند. رهبری فرمودند امام از سر اجبار آتش‌بس را پذیرفتند، اما نه اینکه این اجبار ناشی از خدعه مسئولین باشد، بلکه ناشی از شرایط کشور در آن سال و حکم مصلحت و عقل بود. بگذریم، مباحث مهم‌تری هم هست. خطای دوم در ادامه، شیخ اسماعیل در نقد شروطی که پرس‌تی‌وی منتشر کرده، نوشته‌اند که چرا می‌خواهید با این شروط جنگ را پایان دهید. پاسخ ساده این است که دقت نکرده‌اند این شروط آغاز مذاکره است نه شروط پایان جنگ. عجیب است چنین خطای فاحشی که ظاهراً بهانه اصلی نوشتن متن است. خطای سوم نوشته‌اند "احساس می کنم" مسئولین دنبال مذاکره‌اند. احساس؟ عجب دقیقاً کدام مسئول دنبال مذاکره است؟ یکی را نام ببرند. موضع قالیباف یا دولت؟ متن عراقچی را خوانده‌اند؟ متن سخنگوی دولت را ندیده‌اند؟ نکند شیخ رمضانی عزیز، میان صداقت مسئولین جمهوری اسلامی و دروغ‌بافی‌های ترامپ، به ترامپ اعتماد کرده‌اند؟ مگر با "احساس" می شود چنین حکم عجیبی داد؟ خطای چهارم احتمالاً برخی اخبار واسطه‌ها درباره انتقال پیام را دیده‌اند و تصور کرده‌اند مذاکره است. رد و بدل کردن پیام که اسمش مذاکره نیست. بالاخره چگونه باید به دشمن بگوییم مذاکره نمی‌کنیم یا شروط‌مان چیست؟ خطای پنجم در انتها نوشته‌اند برای این مشکل، از دست هیچ‌کس کاری برنمی‌آید جز مردم. واقعیت این است که کل متن را برای همین بخش نوشتم، چون خطایی بسیار فاحش است. چگونه ممکن است با این همه شواهد این روزها از یکدلی، همدلی و انسجام آشکار، باز هم به دنبال دوگانه‌سازی میان مردم و حاکمیت باشیم؟ مگر حاکمیت ما غیر از مردم است؟ چگونه از آثار سوء این نگاه غافل می‌مانیم؟ چگونه به فرامتن چنین خطایی که به‌عنوان راه‌حل ارائه شده، بی‌اعتنا هستیم؟ از کدام حاکمیت حرف می‌زنیم؟ کدام مسئول؟ اجازه ندهید فهرست کنم تک‌تک کسانی را که امروز در میان ما نیستند و با همین حرف‌های غیرمنصفانه و دور از واقع، خائن، مصلحت‌اندیش، کندکننده مسیر رهبری، مقابل ولایت و عافیت‌طلب خوانده شدند و امروز چیزی جز شرمندگی از آن باقی نمانده است. آخر چطور ممکن است که یک متن پر از خطا را تنها به واسطه "یک احساس" بنویسم؟ اگر اثر تخریبی متن شما را در شرایط جنگی نمی‌دیدم، این نقد را نمی‌نوشتم. اما خدا می‌داند ضرر این حرف‌ها و ایجاد انشقاق میان مؤمنین و تقابل میان مردم و حاکمیت را خیلی عمیق می‌دانم، خیلی. نگرانی درباره این خطای فاحش حتما بیش از نگرانی درباره مذاکره و غیره است. دوستدار حقیقی شیخ عزیزمان @mahdian_mohsen 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
امشب میهمانم... دکتر امر کرده تا ۲۰ روز هیچ سخنرانی نداشته باشم. ولی دوستان امر فرمودند که امشب ساعت ۲۰:۳۰ دقایقی کوتاه ( ۱۵ تا ۲۰ ) در خدمت عزیزان همشهریان عزیزم در میدان امام خمینی بشرویه باشم. با توکل بر خدا و‌ توسل به انواع دمنوش های گیاهی، بین امر پزشک و مشق عشق گزینه دوم را انتخاب کردم و امیدوارم اگر نفس و حنجره پاسخ داد امشب در جمع پرشور همشهریان عزیزم دقایقی کوتاه میهمان عزیزانم باشم. یقین دارم شعارها کوبنده و همراهی شما خوبان که راه قدس را باز خواهد کرد حتما راه نفس حقیر را هم باز خواهد کرد😍 به امید سلامتی و کمک امداد الهی و به امید زیارت تان این همه لشگر آمده؛به عشق رهبر آمده❤️ نه سازش ، نه تسلیم ؛ نبرد با آمریکا✊🏻
▪️نزدیک‌تر بیائید! این چند جمله خطاب به ملت بزرگ و شرافتمند ایران است؛ این روزها دشمنان ایران از حمله زمینی یا اشغال جزائر ایرانی در خلیج‌فارس صحبت می‌کنند. در این باره درخشان ترین حقیقت و اطمینان بخش ترین پاسخ همان است که دریادار احمدیان نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای دفاع به آن اشاره کردند: ‌"سال‌هاست که انتظار ورود امریکایی‌ها را به نقاط مشخص‌شده داشتیم و بیش از دو دهه است با راهبرد ‌ ‌برای این لحظه تمرین کرده‌ایم.حالا برای سربازان آمریکایی فقط یک پیام داریم: ‌نزدیک‌تر بیایید". ممکن است عموم مردم کمتر از چیستی و چگونگی جنگ نامتقارن شنیده باشند، اما همین مقدار در جریان باشند که به توفیق الهی در این نبرد، خلیج‌فارس به گورستان متجاوزین به وطن تبدیل خواهد شد. این‌که حدود ۲۷ روز است نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنگه هرمز را با وجود همه تلاش‌های آمریکا و برخی قدرت‌های جهانی، تحت تسلط خود دارد و صدها فروند کشتی اجازه ورود و خروج به تنگه هرمز را ندارند تنها یکی از جلوه‌های نبرد نامتقارن به حساب می‌آید. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110