eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
👆 الوعده وفا مرحله آماده سازی ظروف توزیع گوشت قربانی طرح فدا (ماه شوال ، تعداد ۶🐑 ) الحمدالله که با انتخاب رهبرعزیزمون دوباره روح و معنا به برچسب ها برگشت!😍 🔹تشکر ویژه از برادر عزیزم جناب آقای علی شجاع که با خوش ذوقی زیبا تعداد ۲۰۰ پوستر از رهبر شهید انقلاب طراحی و چاپ فرموده و به صورت تقدیم گروه جهادی فدا کردند تا به عنوان پیوست فرهنگی به همراه بسته های گوشت تقدیم نیازمندان گردد. 🔹با تشکر از جناب حاج حسین جهانیان و دوستان موسسه مردمی و جهادی حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج بابت همکاری و مساعدت در توزیع 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔻چند نکته درباره متن شیخ اسماعیل رمضانی متنی از شیخ اسماعیل رمضانی در یک گروه دیدم و در همان گروه اظهار تعجب کردم که چگونه می‌شود یک متن تا این حد اشکال محتوایی داشته باشد. امروز دیدم متن در جاهای زیادی وایرال شده است. البته شیخ رمضانی متن را از سر درد نوشته‌اند، اما احتمالاً دقت نکرده‌اند که چنین متن‌هایی با این میزان خطای فاحش، در شرایط جنگی تا چه حد آسیب‌زا است. شیخ اسماعیل عزیز پیش‌تر نیز در بزنگاه راه‌پیمایی عید غدیر اظهارنظری داشتند که بعد ناگزیر شدند چند بار آن را اصلاح کنند. آنجا هم ناخواسته دچار خطایی مشابه متن اخیر شدند؛ یعنی دوگانه‌سازی میان مردم و حاکمیت. مختصراً به متن برسیم: خطای اول به‌صورت مفصل استدلال کرده‌اند که امام از سر اجبار قطعنامه جنگ را پذیرفتند. حالا چرا این را گفته‌اند؟ تا بگویند اگر مسئولین نخواهند، خواسته امام پیش نمی‌رود. اصل حرف درست است، اما مصداق غلط است. این شبهه نخ‌نما بارها پاسخ داده شده است. پیشنهاد می‌کنم مصاحبه مفصل شهید باقری در این رابطه را بخوانند. رهبری فرمودند امام از سر اجبار آتش‌بس را پذیرفتند، اما نه اینکه این اجبار ناشی از خدعه مسئولین باشد، بلکه ناشی از شرایط کشور در آن سال و حکم مصلحت و عقل بود. بگذریم، مباحث مهم‌تری هم هست. خطای دوم در ادامه، شیخ اسماعیل در نقد شروطی که پرس‌تی‌وی منتشر کرده، نوشته‌اند که چرا می‌خواهید با این شروط جنگ را پایان دهید. پاسخ ساده این است که دقت نکرده‌اند این شروط آغاز مذاکره است نه شروط پایان جنگ. عجیب است چنین خطای فاحشی که ظاهراً بهانه اصلی نوشتن متن است. خطای سوم نوشته‌اند "احساس می کنم" مسئولین دنبال مذاکره‌اند. احساس؟ عجب دقیقاً کدام مسئول دنبال مذاکره است؟ یکی را نام ببرند. موضع قالیباف یا دولت؟ متن عراقچی را خوانده‌اند؟ متن سخنگوی دولت را ندیده‌اند؟ نکند شیخ رمضانی عزیز، میان صداقت مسئولین جمهوری اسلامی و دروغ‌بافی‌های ترامپ، به ترامپ اعتماد کرده‌اند؟ مگر با "احساس" می شود چنین حکم عجیبی داد؟ خطای چهارم احتمالاً برخی اخبار واسطه‌ها درباره انتقال پیام را دیده‌اند و تصور کرده‌اند مذاکره است. رد و بدل کردن پیام که اسمش مذاکره نیست. بالاخره چگونه باید به دشمن بگوییم مذاکره نمی‌کنیم یا شروط‌مان چیست؟ خطای پنجم در انتها نوشته‌اند برای این مشکل، از دست هیچ‌کس کاری برنمی‌آید جز مردم. واقعیت این است که کل متن را برای همین بخش نوشتم، چون خطایی بسیار فاحش است. چگونه ممکن است با این همه شواهد این روزها از یکدلی، همدلی و انسجام آشکار، باز هم به دنبال دوگانه‌سازی میان مردم و حاکمیت باشیم؟ مگر حاکمیت ما غیر از مردم است؟ چگونه از آثار سوء این نگاه غافل می‌مانیم؟ چگونه به فرامتن چنین خطایی که به‌عنوان راه‌حل ارائه شده، بی‌اعتنا هستیم؟ از کدام حاکمیت حرف می‌زنیم؟ کدام مسئول؟ اجازه ندهید فهرست کنم تک‌تک کسانی را که امروز در میان ما نیستند و با همین حرف‌های غیرمنصفانه و دور از واقع، خائن، مصلحت‌اندیش، کندکننده مسیر رهبری، مقابل ولایت و عافیت‌طلب خوانده شدند و امروز چیزی جز شرمندگی از آن باقی نمانده است. آخر چطور ممکن است که یک متن پر از خطا را تنها به واسطه "یک احساس" بنویسم؟ اگر اثر تخریبی متن شما را در شرایط جنگی نمی‌دیدم، این نقد را نمی‌نوشتم. اما خدا می‌داند ضرر این حرف‌ها و ایجاد انشقاق میان مؤمنین و تقابل میان مردم و حاکمیت را خیلی عمیق می‌دانم، خیلی. نگرانی درباره این خطای فاحش حتما بیش از نگرانی درباره مذاکره و غیره است. دوستدار حقیقی شیخ عزیزمان @mahdian_mohsen 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
امشب میهمانم... دکتر امر کرده تا ۲۰ روز هیچ سخنرانی نداشته باشم. ولی دوستان امر فرمودند که امشب ساعت ۲۰:۳۰ دقایقی کوتاه ( ۱۵ تا ۲۰ ) در خدمت عزیزان همشهریان عزیزم در میدان امام خمینی بشرویه باشم. با توکل بر خدا و‌ توسل به انواع دمنوش های گیاهی، بین امر پزشک و مشق عشق گزینه دوم را انتخاب کردم و امیدوارم اگر نفس و حنجره پاسخ داد امشب در جمع پرشور همشهریان عزیزم دقایقی کوتاه میهمان عزیزانم باشم. یقین دارم شعارها کوبنده و همراهی شما خوبان که راه قدس را باز خواهد کرد حتما راه نفس حقیر را هم باز خواهد کرد😍 به امید سلامتی و کمک امداد الهی و به امید زیارت تان این همه لشگر آمده؛به عشق رهبر آمده❤️ نه سازش ، نه تسلیم ؛ نبرد با آمریکا✊🏻
▪️نزدیک‌تر بیائید! این چند جمله خطاب به ملت بزرگ و شرافتمند ایران است؛ این روزها دشمنان ایران از حمله زمینی یا اشغال جزائر ایرانی در خلیج‌فارس صحبت می‌کنند. در این باره درخشان ترین حقیقت و اطمینان بخش ترین پاسخ همان است که دریادار احمدیان نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای دفاع به آن اشاره کردند: ‌"سال‌هاست که انتظار ورود امریکایی‌ها را به نقاط مشخص‌شده داشتیم و بیش از دو دهه است با راهبرد ‌ ‌برای این لحظه تمرین کرده‌ایم.حالا برای سربازان آمریکایی فقط یک پیام داریم: ‌نزدیک‌تر بیایید". ممکن است عموم مردم کمتر از چیستی و چگونگی جنگ نامتقارن شنیده باشند، اما همین مقدار در جریان باشند که به توفیق الهی در این نبرد، خلیج‌فارس به گورستان متجاوزین به وطن تبدیل خواهد شد. این‌که حدود ۲۷ روز است نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنگه هرمز را با وجود همه تلاش‌های آمریکا و برخی قدرت‌های جهانی، تحت تسلط خود دارد و صدها فروند کشتی اجازه ورود و خروج به تنگه هرمز را ندارند تنها یکی از جلوه‌های نبرد نامتقارن به حساب می‌آید. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 زخم زبان به همسر دانشمند شهید سعید شمقدری 🔹موشک خوردی، حالا باز هم برو شعار بده! ‌ 🔹و امّا پاسخ جواب عجیب و فوق‌العاده همسر شهید شمقدری ‌ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
در حمله تروریستی رژیم کودک کش آمریکا و صهیونی به نیشابور قهرمان، دیار سلسله الذهب دو شهید بزرگوار «شهیده نگار میردوست و شهید خوافی» تقدیم ایران بزرگ کرد... حالا ما با آمریکا هم پدرکشتگی داریم و هم خون همشهری پای درخت تنومند ایران تقدیم کرده ایم امشب خیابان های نیشابور پاتوق بزرگ منتقمین خواهد بود. خون او و حضور تو یک پیام دارد : همه جان فدای ایران هستیم برای وطن ، برای ایران ، همه دست در دست هم، با هر اختلاف سلیقه می آییم.... ✍ 🌸 :کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻پاتوق بزرگ در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی: پیروزی برابر ایران لاف زنی سیاسی است ایهود اولمرت: 🔹 ادعای پیروزی ترامپ و نتانیاهو مقابل ایران لاف زنی سیاسی است. ‌ 🔹ایران کشوری بزرگ با دانش فنی تثبیت‌شده است و هیچ‌کس نمی‌تواند تونایی آنها را نابود کند. ‌ 🔹حضور مداوم شهرک نشینان در پناهگاه‌ها و هشدار‌های موشکی روزانه با ادعا‌های پیروزی نتانیاهو تناقض دارد. ‌ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجتماع عظیم مردم شهید پرور شهر خور نیشابور یادبود شهیده نگار میردوست چند شب قبل میهمان این اجتماع بودم. باورش برایم سخت است که امشب بعد از شهادت بانویی از این دیار ، بانوان و مردم خور اینگونه خروش عظیم داشته باشند. جمعیت دو یا سه برابر شده و انگار خون شهیده نگار میردوست در رگ همه مردم تکثیر و خروش پیدا کرده است. درود بر شرف تان 🥀🇮🇷🥀 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110