eitaa logo
عمار نیوز ... 📢
12.2هزار دنبال‌کننده
52.1هزار عکس
17.9هزار ویدیو
221 فایل
❌بصیرت ذاتی نیست ♨️اکتسابی است... پشت پرده اخبار و حوادث را از دید عمار بخوانید... . . . . . . . تبلیغات http://eitaa.com/joinchat/1871446027C496dce5861
مشاهده در ایتا
دانلود
کشف ۱۹۰۰ فشنگ جنگی در اهواز 🔹فرمانده پلیس خوزستان: از خودروی یک قاچاقچی سلاح در اهواز یک کلت کمری، ۱۸۵۰ عدد فشنگ کلاشینکف، ۵۰ عدد فشنگ کلت و ۸تیغه خشاب کشف و ضبط شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خارجی‌ها هم بازی زیبا و برد ایران را تحسین می‌کنند
خبرگزاری فارس قوی‌تر از آن است که با عملیات بزدلانه سایبری تضعیف شود «مجید قلی‌زاده» مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در واکنش به حمله سایبری به خبرگزاری فارس: 🔹فارس در طول ۲۰ سال حیات با برکت خود به یکی از مهمترین و پیشروترین سنگرها در مقابله با عملیات روانی دشمنان بر ضد ملت و تمامیت و ارزشهای مردم ایران تبدیل شده و در فتنه‌های مختلف با عملکرد مجاهدانه نقش بسیار چشمگیری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان ایفا کرده است. 🔹فارس امروز به بازوی توانمند و استواری برای مردم ایران و جمهوری اسلامی تبدیل شده و به همین دلیل، علیرغم خباثت‌های مستمر دشمنان، آنقدر قدرتمند است که با عملیات‌های بزدلانه تضعیف نشود. 🔹خبرگزاری تسنیم ضمن محکوم کردن اقدامات خباثت‌آلود دشمنان از جمله تحریم رسانه‌های حامی ملت و تمامیت ایران و همچنین اقدامات غیررسانه‌ای علیه آنها، تاکید می‌کند که این حملات و اقدامات، یعنی پاسخ غیررسانه‌ای به یک رسانه، بیش از هرچیز از ضعف و خودباختگی کارزار عملیات روانی سنگین دشمنان علیه ایران اسلامی و شکست آنها در فتنه ۱۴۰۱ حکایت می‌کند؛ چرا که اگر آنها به لحاظ رسانه‌ای توان دستیابی به اهداف خود را داشتند، به اینگونه اقدامات دست نمی‌زدند. 🔹با عنایت الهی، اطمینان داریم که خبرگزاری قدرتمند فارس با مدیریت یکی از مخلص‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و مجاهدترین نیروهای انقلابی، جناب آقای دکتر پیام تیرانداز، و نقش‌آفرینی نیروهای کاربلد و توانمند این رسانه، همچنان همچون دژی مستحکم برای دفاع از ایران و انقلاب اسلامی عمل خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجلیل از خانواده شهدای امنیت در صحن مجلس 🔹در جلسه علنی امروز مجلس مراسم تجلیل از خانواده‌ شهدای امنیت برگزار شد و خانواده شهیدان گرانقدر شهید مهدی اثنی‌عشری، شهید تورج اردلان، شهید سلمان امیراحمدی، شهید آرمان علی‌وردی، شهید امیر کمندی، شهید مهدی لطفی و شهید حمیدرضا هاشمی بیگ چشمه با حضور در جایگاه هیأت رئیسه مجلس، مورد تقدیر قرار گرفتند.
سلامی: دشمنان ایران در توهم به سر می‌برند فرمانده کل سپاه: 🔹هم شیعه و هم سنی و هم سیستانی و هم بلوچ نشانه امت واحده هستند و اینجا روح وحدت جاریست. 🔹کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم است. همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک از سراسر جهان با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود به جنگ انقلاب، امنیت و وحدت ملی آمده است. 🔹دشمن خواب‌های آشفته زیادی می‌بیند، او در توهم به سر می‌برد، دشمن اولین کسی است که از رسانه‌های خود شکست می‌خورد؛ دشمن نمی‌داند این سرزمین و انقلاب مستحکم است. 🔹مطمئن باشید رژیم صهیونسیتی فرو خواهد پاشید اما این انقلاب آسیب نخواهد دید. توهمات دشمن به جایی نمی‌رسد. این نظام قدرتمند است. بسیجیان ما به رهبری امام خامنه‌ای تاکنون شکست‌های بزرگی را به دشمنان تحمیل کرده‌اند.
هدایت شده از 
😌😌خانمای خووونهههه😌😌 سالگرد ازدواج تون نزدیکه؟؟♥️ تولد همسرتون چییییییی!!😵🤯 ولی نمیدونی کادو چی بخری؟!!!🥺 بیا بهت بگم👇👇👇👇👇 تو این کانال یه کادوی خاص بخر؛ حتماحتما همسرت خوشحال میشه🤩🤩 👇👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/196083908C0641a440f1 ❌❌❌❌❌❌❌❌❌ دیوارکوبای شده ✅سالگرد ازدواج، ✅ تولد، ✅یلدایی ✅و عروس و دوماد بهترین پیشنهاد واسه هدیه دادنه😍😍 مگه میشه خانم باشی وهنر گلدوزی دلتو نبره😎🤭😊 هدیه ی موندگار و زیبا واسه عزیزانتون😍😎 👇👇👇👇👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/196083908C0641a440f1
فدراسیون فوتبال ایران خواستار استعفای کلینزمن شد ⚽️ در پی اظهارات سرمربی سابق تیم ملی آمریکا علیه فرهنگ مردم ایران و توهین به تیم ملی ایران، فدراسیون فوتبال ایران، فیفا را مورد خطاب قرار داد و با محکوم کردن اظهارات مغرضانه یورگن کلینزمن علیه ایران خواستار استعفای کلینزمن از گروه مطالعات فنی فیفا شد. ⚽️ فدراسیون فوتبال ایران از «کلینزمن» دعوت می‌کند تا از کمپ تیم ملی در دوحه برای یادگیری در مورد فرهنگ غنی ایرانی و ارزش‌های فوتبال و ورزش بازدید کند. ⚽️ یورگن کلینزمن روز جمعه گفت که کی‌روش واقعا به خوبی با تیم‌ملی و فرهنگ ایران سازگار است. آن‌ها مدام روی داوران خط و داور چهارم کار کردند و بر قضاوت آن‌ها تاثیر گذاشتند. این فرهنگ آن‌هاست. آن‌ها شما را از بازی خودتان خارج می‌کنند.
حضور «رئیسی» در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک ▪️بازدید از توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش 🔹رئیس‌جمهور‌ در آستانه ۷ آذرماه روز نیروی دریایی ارتش صبح امروز از منطقه دوم دریایی ولایت این نیرو در جاسک بازدید کرد. 🔹قرار است رئیس‌جمهور ضمن بازدید از توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش و دیدار با خانواده معظم شهدای این نیرو، در مراسم رژه یگان‌های شناور سطحی، زیرسطحی و پروازی حضور پیدا کند.
هدایت شده از 
🔺به گونی رفتن اغتشاشگران تروریست کاملشُ اینجا ببین 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/4063953130Cf24c831098
🔴 پس از انتشار فیلم کشف حجاب یک خانم در یکی از شعبه‌های بانک ملت قم و خدمات‌رسانی به او، پلیس امنیت اخلاقی قم برای افراد خاطی و مدیر این بانک پرونده قضایی تشکیل داده و به مراجع ذیربط ارسال شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹طرف توی آلمان لیدر تظاهرات ضد حکومتی ایرانی را به عهده گرفته و امروز توسط دادگاه آلمان به جرم توهین علیه رهبر ایران احضار شده 🔹‌ کاری به سوزش شدید و وعده انتقامش علیه دولتمردان آلمانی ندارم اما قبلا هم بارها عرض کرده بودم که این جماعت وطن فروش در همه جای دنیا جزو متعفن ترین ها هستند 🔹‌دولت های غربی بعد از آنکه از آنها مانند یک دستمال توالت استفاده کنند آنها را دور می اندازند. 🔹‌ گفته بودم که دولت های اروپایی حاضرن این جماعت را با یک بشکه نفت معاوضه می‌کنند. این احمق ها فکر کردند واقعا موجودیتی دارند؟ نخیر تو ابزار خیانت به کشور ایران هستی، وطن فروشِ بدبخت!