eitaa logo
عمار نیوز ... 📢
11.5هزار دنبال‌کننده
57.8هزار عکس
20.9هزار ویدیو
227 فایل
❌بصیرت ذاتی نیست ♨️اکتسابی است... پشت پرده اخبار و حوادث را از دید عمار بخوانید... . . . . . . . تبلیغات http://eitaa.com/joinchat/1871446027C496dce5861
مشاهده در ایتا
دانلود
✔️شرکت کننده شماره: 1 🎨خانم نازنین فاطمه شاهیدفر از تهران 💠پنج جایزه بترتیب از یک میلیون تا دویست هزارتومان، برمبنای بازدید نقاشی ارسالی و نظر هیئت داوران، برای برندگان از طرف دهیاری و شورای اسلامی روستای علی آباد تقدیم می گردد. 💢شرایط مسابقه در کانال سنجاق شده است. تصاویر خود را به آیدی ذیل ارسال کنید @Mostafa_Gh_1995 @hamed561370 🌐خبرآنلاین را در تلگرام و ایتا دنبال کنید🌹 🆔 @KhabarOnlinAliAbad👈
✔️شرکت کننده شماره: 2 🎨خانم سلاله شاهیدفر از تهران 💠پنج جایزه بترتیب از یک میلیون تا دویست هزارتومان، برمبنای بازدید نقاشی ارسالی و نظر هیئت داوران، برای برندگان از طرف دهیاری و شورای اسلامی روستای علی آباد تقدیم می گردد. 💢شرایط مسابقه در کانال سنجاق شده است. تصاویر خود را به آیدی ذیل ارسال کنید @Mostafa_Gh_1995 @hamed561370 🌐خبرآنلاین را در تلگرام و ایتا دنبال کنید🌹 🆔 @KhabarOnlinAliAbad👈
پبشنهاد حداقل حقوق ۷ میلیونی کارمندان دولت 🔹اخبار دریافتی تسنیم از لایحه بودجه ۱۴۰۲ حاکی است، دولت برای سال آینده کف حقوق کارمندان را ۷ میلیون تومان در نظر گرفته است. 🔹این درحالی است که در بودجه ۱۴۰۱ حداقل حقوق کارمندان دولت حدود ۵ میلیون تومان بوده است. 🔹در حالی پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال اینده مطرح شده که مدل این افزایش هنوز مشخص نشده که به شیوه پلکانی معکوس انجام می‌شود یا برابر برای همه.
افزایش ۲ برابری ارز واردات خودرو 🔹دولت در اقدامی مهم برای تنظیم بازار خودرو ظرفیت ارزی واردات خودرو در بودجه ۱۴۰۲ را به دو برابر افزایش داده است. 🔹در بودجه ۱۴۰۱ حدود یک میلیارد دلار برای واردات خودروهای اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار لحاظ شده بود که از اوایل دی ماه روند ورود خودروهای خارجی به کشور آغاز شده است.
هدایت شده از گسترده پیشرفت
🎧پیدا کردن آهنگ دلخواه هرآهنگی دلت میخواد😱👇🏻 •❥•⃟ 🔊 @MUS_OP♥️ •❥•⃟ 🔊 @MUS_OP♥️ •❥•⃟ 🔊 @MUS_OP♥️ •❥•⃟ 🔊 @MUS_OP♥️ •❥•⃟ 🔊 @MUS_OP♥️ سه سوت آهنگ مورد علاقتو پیداکن😳🔥☝️🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رزمايش ذوالفقار ارتش آغاز شد 🔹یگان‌های پیاده، زرهی، مکانیزه، سامانه‌های پدافندی، دریایی و شناورهای زیرسطحی و سطحی از ساعاتی قبل مرحله اصلی و عملیاتیِ رزمايش مشترک ذوالفقار را آغاز کردند. 🔹این اقدامات در راستای تقویت آموزش‌ها و آمادگی رزمی و همچنین اجرای برخی طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی در ارتقای امنیت منطقه، انجام می‌شود.
جزئیات مهم از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ ▪️گمانه زنی از تثبیت نرخ ۲۳ هزار تومانی ارز 🔹براساس پیگیری‌های انجام شده کل بودجه سال ۱۴۰۲، در مجموع به ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است و گفته شده که بودجه عمومی دولت ۲۰۰۰ هزار میلیارد تومان و بودجه شرکت‌ها نیز ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. 🔹درآمدهای مالیاتی حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که با احتساب درآمدهای حاصل از عوارض گمرکی به ۸۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است. 🔹در بودجه نیز شاهد افزایش حقوق ۲۰ درصدی هستیم البته همچنان مدل دقیق این افزایش مشخص نیست و در نهایت باید دید که در مجلس چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود. 🔹براساس شنیده‌ها پیشنهاد ابتدایی نرخ ارز در بودجه ۲۶ هزار تومان بوده که مورد موافق قرار نگرفته است. براین اساس به نظر می‌رسد که نرخ ۲۳ هزار تومان که در بودجه سال گذشته نیز قرار گرفته بود در بودجه سال آینده نیز قرار خواهد داشت.
هدایت شده از 
با دستور تولیت آستان قدس رضوی؛ آغاز مرحله جدید طرح‌های خدمت رسانی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان به ارزش ۳۰۵ میلیارد ریال 🔹️ در قالب این طرح‌ها، ۱۲ هزار بسته معیشتی و نوشت افزار و ۲ هزار دست کامل لباس گرم در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان توزیع شد. 🔹️ حفر و تجهیز ۵۰۰ حلقه چاهک با هدف توسعه کشت در ۱۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی از دیگر طرح‌های خدمت رسانی آستان قدس در این استان است.
شهر کرمان ۱۳ دی‌ماه تعطیل اعلام شد 🔹طبق مصوبه شورای تأمین استان کرمان، روز ۱۳ دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهر کرمان تعطیل است.
🔴کنعانی: ایران تسلیم منطق زور نخواهد شد 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه:مفاد ضدایرانی قانون اختیارات دفاع ملی ۲۰۲۳ آمریکا، تلاش برای ترویج رویکرد ایران هراسی و فضاسازی امنیتی علیه جمهوری اسلامی است؛ ایران ثابت کرده که تسلیم منطق زور نخواهد شد. 🔹همکاری‌های دوجانبه ایران و دولت‌های دیگر در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های متعارف دفاعی، در چارچوب منافع و مصالح مشترک و منطبق بر حقوق و تعهدات بین‌المللی بوده و علیه هیچ کشور ثالثی نیست.
نیمار: پله فوتبال را به هنر تبدیل کرد بازیکن برزیلی PSG: ⚽️ پیش از پله، ۱۰ فقط یک عدد بود، من این جمله را جایی خوانده بودم، این جمله زیباست اما کامل نیست، می‎خواهم بگویم فوتبال قبل از پله فقط یک ورزش بود، پله این ورزش را به کلی تغییر داد، او فوتبال را به هنر بدل کرد، به سرگرمی، پله صدای بینوایان شد، صدای سیاه پوستان شد. ⚽️ او نگاه‎ها را به برزیل معطوف کرد و به برزیل قدرت خودنمایی داد. فوتبال و برزیل به لطف شاه پله ارتقا یافتند، او رفت اما جادویش تا همیشه خواهد ماند. پله جاودان است. 🎴
هدایت شده از 
اشخاصی که درکِ بالا دارن عضو شوند. کانالی که انسان را بیدار خواهد کرد اسرارمهمی درمورد که مسیر راتغییرمیدهد کانالی از جنس اندکی تامل ويژه👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1078067206C6c6a0704d5 نهفته ای که متحولتان میکند👆
🔴برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش 🔹رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با رمز مقدس یا زهرا(س) از نیمه شب گذشته آغاز شد. امیر سرتیپ علیرضا شیخ، سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش: 🔹این رزمایش با رمز یا زهرا (سلام‌الله علیها) در مناطق جنوب شرق، سواحل مکران، حد فاصل شرق تنگه هرمز تا نزدیکی بندر گواتر و دریای عمان تا مدار ۱۰ درجه در شمال اقیانوس هند آغاز شد. 🔹 یگان‌های پیاده، زرهی، مکانیزه، سامانه‌های پدافندی، دریایی و شناور‌های زیرسطحی و سطحی که از روز‌های قبل در منطقه عمومی رزمایش حضور یافته‌اند، از دقایق قبل مرحله اصلی و عملیاتی خود را آغاز کردند.
بیماری‌زایی سویه‌های جدید کرونا پایین است «وجگانی» عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا: 🔹سویه BQ۱ هم درست مانند سویه BA۵ از زیرسویه‌های فرعی امیکرون است که همین سبب می‌شود بر اساس نظر کارشناسان این سویه هم بیماری‌زایی در حد امیکرون داشته باشد؛ هرچند که فراگیری بالایی دارد و این سبب می‌شود احتمالا در روزهای آتی با افزایش موارد مواجه شویم. 🔹ممکن است در حین افزایش موارد ابتلایی که به دنبال شیوع زیرسویه‌های BQ1 و XBB در کشور مشاهده می‌کنیم، همزمان با جهش‌های خطرناک مواجه شویم که این احتمال نباید نادیده گرفته شود. 🔹به طور کلی ابتلا به سویه‌های جدید BQ1 و XBB علائم خفیفی به همراه داشته و کشندگی بالایی هم ندارد.
💯 🌱 • اگر فردی بدنش اسیدی بشه هر رژیمی هم که بگیره نمیتونه لاغر بشه • ولی اگر بدنتون قلیایی بشه به راحتی و با سرعت لاغر می‌شوید ✅ 🍎 📣 لاغری فقط برای زیبایی نیست ✅️ لاغری برای درمان کبد چرب و... 🌟[ محمود مردانی ] ♻️ مشاور تغذیه و رژیم قلیایی 🌟 کلیپ و محتواهای رایگان را از کانال ایتا دریافت کنید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1026425027Cdab21f68e7
هدایت شده از 
میخوای برای اومدن ب خونت لحظه شماری کنن😱 میخوای و و باشه ؟؟؟😁😏 به شماترفندهایی رو یاد بدیم تا نیازی به هیچ هزینه اضافی نداشته باشید.🙈😎 اینم آدرسمون😻 پر از برای کساییکه که میخوان یه و داشته باشن 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/51118085Cb5f677f623
🌹حاج قاسم سلیمانی: من شهادت میدهم پدرم در طول عمر یک گندم حرام وارد زندگی اش نکرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عزیزی خادم: من رئیس عزل شده غیر قانونی هستم رئیس سابق فدراسیون فوتبال: ⚽️ رئیس سابق نه، من «رئیس عزل شده غیر قانونی» هستم. ⚽️ برخوردهایی که در زمان من با فدارسیون فوتبال شد شخصی بود و سیاهی، تاریکی و ناامیدی در آن موج می‌زد. ⚽️ کنار گذاشتن من از فدراسیون فوتبال بی‌سابقه بود. تنهایی جایی که در این مملکت درست کار کرد فوتبال بود. ⚽️ چرا اجازه نداند فدراسیون فوتبالی که خوب کار می‌کرد به فعالیتش ادامه دهد. نمی‌دانم چرا از بیرون از فوتبال آگاهانه به فوتبال حمله کردند.
سرلشکر رشید: پاسخ ایران به هر اقدام صهیونیست‌ها قطعی و ویرانگر خواهد بود 🔹فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند و پایگاه و امکانی در اختیار این رژیم قرار دهد، آن پایگاه‌ها و مبدا حمله به ایران که رژیم اشغالگر قدس است، آماج حمله نیروهای مسلح ایران قرار خواهد گرفت. 🔹هر دشمنی که بخواهد تعرضی به آب‌ها، جزایر، سواحل و تاسیسات ایران داشته باشد، با تمام قدرت دفاعی و تهاجمی ارتش و سپاه و قدرت منطقه‌ای ایران به‌صورت یکپارچه و هماهنگ و در جغرافیایی بسیار گسترده درهم کوبیده خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ راه عاقبت بخیری 🔸دیدن این کلیپ زیبا رو از دست ندید... 👤استاد عالی
اجرای هوشمندسازی تولید مرغ در ۶ استان وزیر جهادکشاورزی:‌ 🔹شرکت پشتیبانی دام دیگر مرغی از مرغداران نخواهد خرید. 🔹اتحادیه‌ها باید برای این کار اقدام کنند و اگر اتحادیه ضرری کردند ما مابه التفاوت را پرداخت می‌کنیم. این پیشنهاد خود اتحادیه بوده و ما اجرای آن را آغاز کردیم. 🔹هوشمندسازی زنجیره‌سازی تولید مرغ فعلا در ۶ استان کشور آغاز شده و در این راستا باید بدانیم ماشین تولید مرغ از مبدا کجا بود و به کجا رفت و این امر سبب حذف دلال‌ها می‌شود. ‌
دستگیری سرشاخه‌های قیمت‌گذاری جعلی ارز‌ 🔹روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های قیمت گذاری جعلی ارز‌های خارجی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.
حمله تروریستی در دیرالزور سوریه ▪️ ۱۰ کارگر جان باختند 🔹در حمله تروریستی به ۳ دستگاه اتوبوس حامل کارگران در میدان نفتی «التیم» در دیرالزور، ۱۰ کارگر جان باختند و دو نفر هم زخمی شدند.
⭕️ حمله مسلحانه به یک طلبه در قم 🔹شب گذشته یک فرد ناشناس سوار بر موتورسیکلت در حوالی خیابان دروازه ری قم دو گلوله به یک طلبه شلیک کرد و متواری شد. 🔹 این طلبه که دهقانی نام دارد هم اکنون در بیمارستان نکویی قم بستری است و یک تیر به شکم و تیر دیگر به پای وی خورده است. 🔹آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در تماسی با سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان قم، حادثه پیش آمده برای دو طلبه را پیگیری کرد و خواستار بررسی دو حادثه پیش آمده برای آنان و برخورد قانونی با مباشرین و مسببین آن شد.
🌹وصیت نامه شهید کلایی