هدایت شده از KHAMENEI.IR
✨ تلاوت قرآن همراه با تدبر
✏️ رهبر انقلاب: دوستان سعی کنند در همهی اوقات- بخصوص در ماه رمضان- تلاوت قرآن را از یاد نبرند. قرآن نباید از زندگیتان حذف شود. تلاوت قرآن را حتماً داشته باشید؛ هرچه ممکن است. تلاوت قرآن هم با تأمل و تدبر اثر میبخشد. تلاوت عجلهای که همینطور انسان بخواند و برود و معانی را هم نفهمد یا درست نفهمد، مطلوب از تلاوت قرآن نیست. ۱۳۸۴/۰۷/۱۷
📥 نسخه قابل چاپ
🌙 #بهار_معنویت | 📩 #پیامک_سحر روز سوم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۷
🖥 Farsi.Khamenei.ir
❤️#شهیدانه
♦️نگران جنگ نباش!
🔹مادرانِ شهیدپرور مثل کوه محکم پای انقلاب و رهبری و #ایرانِ_جان 🇮🇷 هستن.
🔹مادر شهیدان مصطفی و مجتبی بختی (شهدای مدافع حرم مشهدی)
🔶میگه بچههام با شناسنامه ایرانی نمیتونستن برن سوریه، برا همین خودشونو افغانی جا زدن، «مادر شهید، میگه من زبان افغانی یاد گرفتم، که اگه باهام تماس گرفتن، نفهمن که بچههای من افغانی نیستن و از قافله مدافعان حرم بی بی زینب و رقیه سلام الله علیهما جا بمونن!»
🔶تو خاطرات این دو شهید داره که میگن یه روز داشتیم سر به سر مامان میذاشتیم؛ گفتیم مامان این داعشیا گیرمون بندازن، سر از تنمون جدا میکنن، مامان با چشمای پر از اشک بهمون گفت: خب سرتون فدای سر بریده امام حسین ع😭،گفتیم این داعشیا گیرمون بندازن، تیکه تیکهمون میکنن، مامان باز گفت: تیکه تیکههای تنتون فدای جوانِ اربا اربا، علی اکبر حسین ع😭، گفتیم این داعشیها گیرمون بندازن آتیشمون میزنن، میگن مامانشون گفت: فدای سر و صورت سوخته زینب و رقیه ی حسین ع😭
♦️ما ملت امام حسینیم، از جنگ نمیترسیم.
🔹مرحوم سید علی آقای قاضی ره میگفت:
قرب خدا شروعش از خونه و خونواده است.
(حق تو خونه گرفتنی نیست، گذشتنی است)
🔹با مشکلات بساز، تا ساخته بشی
امیرعمرانی
@ammaronlin
🔻مولوی عبدالحمید در واکنش به اظهارات علی کریمی درباره قرآن سوزی: «توهین به مقدسات کار انسانهای خفیفالعقل است»
@ammaronlin
599K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ان معى ربى سیهدین..
● دیوارنگاره جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت
@ammaronlin
🔴🔴🔴کارشناس صداوسیما: اگر آمریکا به ایران حمله کند، کل اقتصاد جهان میخوابد
حکومتهای خلیج فارس از بین میروند.
@ammaronlin
#جنگ_شناختی یعنی ادراک انسان را آنگونه مهندسی کنند که برای یک توله حیوان دلسوزی کند.
اما بمباران کودکان غزه را توجیهپذیر بداند و نسبت به آن بیتفاوت شود!
@ammaronlin
📣📣📣
💥امام خمینی:
🔴 جهان باید بداند که ایران راهِ خود را پیدا کرده است
و تا قطعِ منافعِ آمریکای جهانخوار، این دشمنِ کینهتوزِ مستضعفینِ جهان، با آن مبارزهای آشتی ناپذیر دارد،
و حوادثِ ایران نه تنها ما را برای لحظهای عقب نخواهد نشاند،
که ملتِ ما را در نابودیِ منافعِ او مصممتر خواهد کرد.
ما مبارزهء سخت و بیامانِ خود را علیهِ آمریکا شروع کردهایم
و امیدواریم فرزندانمان با آزادی از زیرِ یوغِ ستمکاران، پرچمِ توحید را در جهان بیفرازند.
ما یقین داریم اگر دقیقاً به وظیفهمان که مبارزه با آمریکای جنایتکار است ادامه دهیم،
فرزندانمان شهدِ پیروزی را خواهند چشید.
امام خمینی ۱۵ شهریور سال ۶۰
@ammaronlin
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تجمع چهلم جانباختگان حوادث دیماه در دانشگاه شریف
🔹همزمان با آغاز ترم جدید تحصیلی، گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف بهمناسبت چهلم درگذشت جانباختگان حوادث دیماه گرد هم آمدند. این تجمع که قرار بود بهصورت تحصن سکوت و آرام برگزار شود، با حضور چند نفر که ماسک زده بودند، بهسمت شعارهایی با جهتگیری خاص پیش رفت.
🔹در میان شعارهای این گروه، «مرگ بر دیکتاتور» و برخی شعارهای مرتبط با سلطنتطلبان شنیده شد.
🔹در واکنش به این وضعیت، گروه دیگری از دانشجویان حاضر در محل، شعارهایی در حمایت از انقلاب اسلامی سر دادند و با برجستهسازی تناقضها و دروغپردازیهای ضدانقلاب، به اقدامات آنها پاسخ دادند. این گروه از دانشجویان همچنین نسبت به روزهخواری تعدادی از لیدرهای تجمع طیف مقابل اعتراض کردند.
🔹همچنین براساس گزارشهای دریافتی، تجمع مشابهی با حضور تعدادی از دانشجویان در دانشگاه تهران برگزار شد.
🔸بهگفتهٔ مقامات اطلاعاتی کشور، سرویسهای اطلاعاتی حدود ۱۰ کشور خارجی در دامنزدن به ناآرامیهای دیماه که منجر به شهادت و کشتهشدن بیش از ۳ هزار نفر از مردم کشورمان شد نقش داشتهاند و گروههای معاند با هماهنگی یکدیگر تلاش داشتهاند با خبرسازیهای احساسی، فضای تنفر علیه نظام ایجاد کنند.
@ammaronlin
این بار برای چهلم شهدا و درگذشتگان حادثه کودتای دی ماه، سلطنت طلبان در خارج و منافقین در داخل برنامه برای به آشوب کشیدن ایران و اعتبار آن در محیط بین المللی داشتند.
اینکه چرا دانشگاه ها درست باید در روزهای منتهی به چهلم شهدا و کشته شدگان بازگشایی شود،جای سوال است؟؟!
درست است که عمده جامعه برایشان وضعیت فتنه دی ماه مشخص شده و حتی معترضان با وضعیت معیشتی و یا منتقدان جمهوری اسلامی هم متوجه وضعیت کشور می باشند و در یک همراهی یا سکوت با اصالت ایرانی، فرصت به دست سمپات ها و اوباش ضد انقلاب نمی دهند اما اینکه خودمان فضا را برای ابراز هیجانات غیرقابل کنترل آماده کنیم، جای تعجب اساسی دارد...
اگر این فرزندان دانشجوی معترض یا حتی خشمگین و احساسی کشورمان مان، خدایی نکرده گرفتار ترور کور منافقین و ضد انقلاب بشوند، دوباره با چه حجم خسارت باید فضا را کنترل کرد؟!!
چرا محیط را برای تور انداختن دشمن آمادهاستفاده کردن می کنیم؟
ماه مبارک رمضان بهترین و کیفی ترین شرایط برای رشد دادن قدرت عقل پ کنترل خشونت ها و مدیریت معنوی جامعه است. یقینا صهیونیسم و خدمه آن، نمی تواند آرامش در ایران را تحمل کند...
*پوریا طیبی
@ammaronlin
‼️به این حروملقمهها پروژه دادن از این توییتها بزنن که اگه اسرائیل خواست مثل غزه بیمارستانهای ایران رو بزنه، بهونه داشته باشن
@ammaronlin
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانشگاه شریف هنگام پخش اذان امروز
@ammaronlin