7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تجمع چهلم جانباختگان حوادث دیماه در دانشگاه شریف
🔹همزمان با آغاز ترم جدید تحصیلی، گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف بهمناسبت چهلم درگذشت جانباختگان حوادث دیماه گرد هم آمدند. این تجمع که قرار بود بهصورت تحصن سکوت و آرام برگزار شود، با حضور چند نفر که ماسک زده بودند، بهسمت شعارهایی با جهتگیری خاص پیش رفت.
🔹در میان شعارهای این گروه، «مرگ بر دیکتاتور» و برخی شعارهای مرتبط با سلطنتطلبان شنیده شد.
🔹در واکنش به این وضعیت، گروه دیگری از دانشجویان حاضر در محل، شعارهایی در حمایت از انقلاب اسلامی سر دادند و با برجستهسازی تناقضها و دروغپردازیهای ضدانقلاب، به اقدامات آنها پاسخ دادند. این گروه از دانشجویان همچنین نسبت به روزهخواری تعدادی از لیدرهای تجمع طیف مقابل اعتراض کردند.
🔹همچنین براساس گزارشهای دریافتی، تجمع مشابهی با حضور تعدادی از دانشجویان در دانشگاه تهران برگزار شد.
🔸بهگفتهٔ مقامات اطلاعاتی کشور، سرویسهای اطلاعاتی حدود ۱۰ کشور خارجی در دامنزدن به ناآرامیهای دیماه که منجر به شهادت و کشتهشدن بیش از ۳ هزار نفر از مردم کشورمان شد نقش داشتهاند و گروههای معاند با هماهنگی یکدیگر تلاش داشتهاند با خبرسازیهای احساسی، فضای تنفر علیه نظام ایجاد کنند.
@ammaronlin
این بار برای چهلم شهدا و درگذشتگان حادثه کودتای دی ماه، سلطنت طلبان در خارج و منافقین در داخل برنامه برای به آشوب کشیدن ایران و اعتبار آن در محیط بین المللی داشتند.
اینکه چرا دانشگاه ها درست باید در روزهای منتهی به چهلم شهدا و کشته شدگان بازگشایی شود،جای سوال است؟؟!
درست است که عمده جامعه برایشان وضعیت فتنه دی ماه مشخص شده و حتی معترضان با وضعیت معیشتی و یا منتقدان جمهوری اسلامی هم متوجه وضعیت کشور می باشند و در یک همراهی یا سکوت با اصالت ایرانی، فرصت به دست سمپات ها و اوباش ضد انقلاب نمی دهند اما اینکه خودمان فضا را برای ابراز هیجانات غیرقابل کنترل آماده کنیم، جای تعجب اساسی دارد...
اگر این فرزندان دانشجوی معترض یا حتی خشمگین و احساسی کشورمان مان، خدایی نکرده گرفتار ترور کور منافقین و ضد انقلاب بشوند، دوباره با چه حجم خسارت باید فضا را کنترل کرد؟!!
چرا محیط را برای تور انداختن دشمن آمادهاستفاده کردن می کنیم؟
ماه مبارک رمضان بهترین و کیفی ترین شرایط برای رشد دادن قدرت عقل پ کنترل خشونت ها و مدیریت معنوی جامعه است. یقینا صهیونیسم و خدمه آن، نمی تواند آرامش در ایران را تحمل کند...
*پوریا طیبی
@ammaronlin
‼️به این حروملقمهها پروژه دادن از این توییتها بزنن که اگه اسرائیل خواست مثل غزه بیمارستانهای ایران رو بزنه، بهونه داشته باشن
@ammaronlin
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانشگاه شریف هنگام پخش اذان امروز
@ammaronlin
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ جدید میکس این آخرین نبرده رهبری بر میگرده
عالیه 😎 ایول😂
@ammaronlin
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مقابل دانشگاه امیرکبیر خبری نیست؛ اینترنشنال مثل سگ، دروغ میگوید
🟢 اینترنشنال با این هدف که آشوبهای دانشگاه شریف را به سایر دانشگاهها بکشاند یک ویدئو قدیمی را با عنوان مسدود کردن خیابان توسط دانشجویان دانشگاه امیر کبیر منتشر کرده است.
@ammaronlin
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برقراری آرامش کامل در دانشگاه شریف
@ammaronlin
🟥 خبری مهم از اجماع در حاکمیت
🔻درباره ضررها وخطرات هر نوع عقب نشینی مقابل تهدیدات ترامپ فاسد، در همه ارکان نظام وقوای سه گانه و ارتش و سپاه و فراجا اجماع کامل وجود دارد؛
📌جملات اخیر امام خامنه ای درباره ترامپ، اظهار شهادت طلبی رئیس جمهور و مانور نظامیان درتنگه هرمز و اراده ملّی از نشانه های ظاهری اجماع است؛ اما اجماع واقعی در لایه های گوناگون امنیت ملّی و قوای حاکم و.... برای عقب نشینی نکردن به خط مشی ملّی تبدیل شده است ؛
✍دکتر مجتبی زارعی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی
@ammaronlin
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ویتکاف: برای ترامپ عجیب است که چرا ایران تسلیم نمیشود
🔹نمایندهٔ رئیسجمهور آمریکا در امور غرب آسیا در خصوص واکنش ایران به حجم زیادی از تجهیزات نظامی آمریکا که در منطقه غرب آسیا مستقر شده گفت: رئیسجمهور امروز صبح این موضوع را از من پرسید. او این وضعیت برایش محل پرسش است. او کنجکاو است بداند چرا ایران باوجود چنین فشاری تسلیم نمیشود».
@ammaronlin
🖼 عراقچی خطاب به ترامپ: کنجکاوید بدانید چرا تسلیم نمیشویم؟ چون ما «ایرانی» هستیم.
@ammaronlin