حزبالله: حمله به ایران را حمله به خود میدانیم
🔹حزبالله اعلام کرد که این جنبش در عین اینکه به منافع لبنان اهتمام دارد، هرگونه حمله تجاوزکارانه علیه ایران را حمله به خود قلمداد میکند.
@ammaronlin
#سوژه
🖼️ حوت؛ سکوت مرگبار زیر آب
● تسلیحات ایران و ناوهای آمریکا؛ (۵)
🗯️ حوت بیصدا پیش میآید؛ با هدایت فعال، از دل لایههای دفاعی عبور میکند و به عمقِ زیرآبی ناو میزند.
سامانههای مدرن ضد اژدر هم در تشخیصش دچار تأخیر میشوند و همین چند ثانیه، برای اصابت به ناو کافیست.
👆🏼 ورق بزنید
@ammaronlin
1️⃣امریکا در فاصلهای بسیار دور از خلج خوکها(جایی که به آن تعلق دارد) قرار گرفته است.
لجستیک و پشتیبانی رزم، سوخت رسانی، مهمات، امداد و نجات در شرایط بحران و... برای این نیروی بی انگیزه در فاصلهی دور، امری فوقالعاده سخت است
محمدرضا مهدییار
@ammaronlin
🍃
مرحوم آیت الله حق شناس نقل می فرمودند :
دو تا از دوستان مدت ها بود عوض شده بودند. روزی یکی از آن ها را دیدم و تعرضا بهش گفتم :
فلانی تو سابقا آدم خوبی بودیا...
سرشو بالا گرفت و سینه رو سپر کرد. تو چشمام نگاه کرد و گفت الان هم آدم خوبیم. از قبل هم بهترم...
دومی رو دیدم. گفتم قبلا آدم خوبی بودیا... سرشو پایین انداخت. با لحن شرمسار گفت : حاج آقا قبلا هم آدم خوبی نبودم. خدا ستار العیوبه...
و فقط دومی عاقبت به خیر شد.
@ammaronlin