eitaa logo
«امربه معروف و نهی ازمنکر»
870 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.9هزار ویدیو
15 فایل
🔸هرآنچه از اصول و مراحل امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارید! ✅آموزش توسط اعضای تیم آمرین احمدی ارتباط بامدیر: @Hsr34954
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔹شرایط وجوب امربه معروف ونهی ازمنکر،چهارشرط داره ۱-علم به معروف و منکر ۲-احتمال تأثیر ۳-اصرار یا استمرار برگناه ۴-نداشتن مفسده اهم یعنی نداشتن ضررجانی ومالی وآبرویی قابل توجه یاغیرقابل جبران برای کسانیکه امر به معروف و نهی ازمنکرمیکنند. @Amrin84 احیاگران امر به معروف و نهی از منکر 👆🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. محراب مسجد کوفه محل ضربت خوردن امیرالمؤمنین علی علیه السلام 🔻@Amrin84🔻 .
خداوندا تو را قسمت می دهیم به حق قرآن کریم به حق ائمه چهارده معصومین هرچه خیر وخوبی دنیا و آخرت هست هر چه سریعتربه مالطف وعنایت و هرآنچه شر و بدی دنیا و آخرت است ما را از آنها حفظ و دور ومحفوظ بگردان. 🔻 @Amrin84 🔻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 احسنت براین حافظ کل قرآنی که همه را دریک لحظه شگفت زده کرد... 🔹️صلاح الدین سواری حتی نمی تواند سوالات عادی را جواب دهد ولی حافظ کل قرآن کریم است و همه را بهت زده کرده است. 🔻@Amrin84🔻 .
. ۳ 📌۱-شرایط وجوب امربه معروف ونهی ازمنکر نام برده وباذکرمثال هرکدوم رو توضیح دهید. 📌۲-مراحل امر به معروف و نهی از منکر را نام برده و با ذکر مثال هر کدام یک رو توضیح دهید. 📌۳- طبق اصل هشتم قانون اساسی درحوزه امر به معروف و نهی از منکر چند نوع مطالبه گری داریم هریک را مجزا نام ببرید. 📌۴- درقرآن کریم چند آیه بطور مستقیم بر امر به معروف ونهی از منکر دلالت دارد؟ _اسم سوره ها با ذکر شماره آیات آنها را نام ببرید. 📌۵-چند حدیث از ائمه چهارده معصومین در اهمیت و عواقب ترک امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد؟ _یک حدیث از امیرالمومنین دراهمیت آن و همچنین یک حدیث از امام رضا علیه السلام در ترک عواقب آن را توضیح دهید. 🔸جوایز توسط مدیرکانال و گروه دانش پژوهان واحیاگران امر به معروف و نهی از منکر برای نفراول تاسوم شرکت کننده هر کدام ۵۰ هزار تومن محفوظ است. 🔸بزرگواران لطفا"جواب ها رو تاساعت ۲۰ امشب به آیدی زیر ارسال فرمائید.👇 ✅ @Hsr34954 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. گزینه نظامی خداوندقهار! انتقاد از بانک داری ربوی، ربا جنگ با خدا است 🔻 @Amrin84 🔻 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔻پاسخ به یک شبهه رایج🔻 این شبهه رو زیاد میشنویم ، پس پاسخش رو یاد بگیریم که خیلی کاربردیه ، مخصوصا چهارمین مورد که درواقع اصلی ترین جوابه... 👌 🔹برای نشر کلیپ رو شما حساب کردما 😁😎 🔻 @Amrin84 🔻 .
لزوم اقتدار و صلابت .mp3
4.15M
🔻لزوم سالم سازی محیط 🔻مقابله با شهوترانی ♦️درمقابل با ناهنجاری فرهنگی جامعه همانطور که برای سالم سازی شخص نیاز به اقناع وکار فرهنگی هست برای سالم سازی محیط اجتماعی، نیاز به اقتدار وصلابت است ♦️الان کسانیکه علنا بی بند وباری و کشف حجاب می کند به اشتباه تصور می کند ما در نقطه ضعف هستیم وتوان مقابله نداریم این تصور ازسوی آنها حتی کارهای اقناعی وفرهنگی ما را خدشه دار کرده وتحت الشعاع قرار می دهد ♦️اگر فکری به حال فضای شهوانی جامعه نشود این شهوت وقتی پیوندبا جهالت ولجاجت پیدا کند می‌شود ابن ملجم ها، که حاضر است شخصیت بزرگی همچون مولی علی علیه السلام را به شهادت برساندو البته ما نمونه دیگر آن را حتی اخیرا در فتنه شهوانی ۴۰۱ نسبت به شهید آرمانها وعجمیان ها ...مشاهده کردیم 🔻 @Amrin84 🔻 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🏴 آخرین وصیّت مولی الموحّدین، امام علـی علیـه السـلام: 🛑 امر به معروف و نهی از منکر راهرگز ترک نکنید❗️ 📌استاد علی تقوی 🔻 @Amrin84 🔻 .
30.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
° بشنوید از زمانی که امیرالمومنین‌ حتی در بستر و در وصیت‌نامه خود از «صلاح» مومنین پس از خود می گوید😔 نشر این کلیپ صدقه‌جاریه است. 🔻 @Amrin84 🔻 °
. 🔹دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی مبارک باد. 🔻 @Amrin84 🔻 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🟠 مگر در شب قدر چه اتفاقی می‌افتد که عبادت چنین ارزش وصف‌ناپذیری پیدا می‌کند؟ 🔻 @Amrin84 🔻 .
3tala.mp3
18.48M
. ((آموزش‌های کلیدی)) 📌جلسه سه 🔻 @Amrin84 🔻 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔻شاید بهتر است از این پس ماموران نیروی انتظامی با "تفنگ آبپاش" در فتنه ها و اغتشاشات حضور پیدا کنند تا خیالشان راحت باشد در صورت استفاده از اسلحه، حکم قصاص برایشان صادر نمیشود!!😏 🔻 @Amrin84 🔻 .
. اگه ناخواسته در این مدت دلی از کسی شکستم،باعث ناراحتی شدم،لطفا به حق این شبها حلالم کنید😔🙏 التماس دعا🤚🏻 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔻رئیس جمهور در شب قدر در حرم مطهر امام خمینی ره مطرح کرد: نقد مصلحانهٔ منصفانه بر خلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. 🔻 @Amrin84 🔻 .
. 🔹جناب آقای رئیسی، امیدواریم صحبت هاتون رو در مورد امر به معروف و نهی از منکر درسازمان های مختلف دولتی وجامعه کاربردی وعملیاتی بکنید. .
Moghadam-13900720[02].mp3
9.09M
. بادست خالی اومدم به روم نیار نیاریا یه عمریه که میخورم چوب ندونم کاریا از وقتی که یادم میاد توی گناه غوطه ورم می خوام به تو تکیه کنم دیگه شکسته کمرم این دل رسوا میدونی مجنون خیلیا بوده الهی العفو بحق مهدی 🔻 @Amrin84 🔻 .
انتقام خواهی حتما .....mp3
4.31M
🔴 انتقام خواهی حتما، یاس پراکنی هرگز... 🔻 @Amrin84 🔻 .
° ♦️آنچه مسلم است، وظیفه سنگینی در قبال مطالبه گری برای انتقام گرفتن از سران پلید آمریکا و رژیم جنایتکار اسرائیل داریم و هر روز باید بر ابعاد آن اضافه شود، که البته متاسفانه در این زمینه خیلی کم کاری کرده‌ایم . به تعبیر رهبری معظم، فریاد انتقام ملت ایران، سوخت حقیقی موشک‌ها است. 🔻 @Amrin84 🔻 °