Medusa✦
تو سرنوشتمه یا چی هر کرکتری که اسمش لکسی باشه رو دوسدارم همشونم مظلوم و بدبختن
دیدید گفتم اسم این خواهره هم لکسیه
https://eitaa.com/ananasmi/25324 محتوای سریال /فیلم: خیانت، بی مسئولیتی ،بی کفایتی، بدبختی، بیچارگی
_
تقریبا آره ولی اینقدر لحظات خوب و دوستی و شادی و نجات مریضا و اینا زیاده که اینارو میشوره میبره:((
وای بعد تصور کنین یه یارویی با تفنگ میاد تو بیمارستان که شوهرت و خواهرت و اون مرده که مامانت دوسش داشت رو بکشه
بعد متوجه میشی یارو تفنگیه رفته تو اتاق عمل و تفنگ رو نشونه گرفته رو سر رفیق صمیمیت و بهش میگه که شوهرتو بکشه وگرنه خودشو میکشه😭
رفیق صمیمیت با کلی ترس و لرز عملشو ادامه میده ولی شوهر دوست صمیمیت یهو میاد تو که مرد تفنگیه رو سرگرم کنه تا اونا عملو انجام بدن
رفیق صمیمیت میگه آقا من دارم شوهر تورو نجات میدم تو برو شوهر منو نجات بده تو هم میگی باشه برو که بریم