https://eitaa.com/ananasmi/25369
صحنه دوم که داره گریه میکنه همین جاست که زیر لاشه هواپیما گیر کرده؟😭
_
آره:(((
یه بازی میکردم. میگفت از کجا میفهمی اونی که تو آینه است تویی؟ مثلا من هرموقع میرم جلوی آینه همش به این فکر میکنم که شاید اون کسی که تو آینه است حس ناکافی بودن داشته باشه و از چهره اش که منم ناراضی باشه. پس اغلب جلوی آینه نمیرم
_
وای یه لحظه گیج شدم آخراش نفهمیدم چیشد
https://eitaa.com/ananasmi/25373 ببین تصور میکرد انعکاسش تو آینه با دیدن انعکاس خودش *یعنی خودش واقعی* حس ناکافی بودن بکنه بگه چه زشتم
_
وای راست میگیا
https://eitaa.com/ananasmi/25366
خیلی عادی میگیش من بعد تقریبا ۲ سال هنوز اشکم میگیره
_
خب لکسی به ملکوت اعلی پیوست چی بگم اخه😭
https://eitaa.com/ananasmi/25380 بوس شب بخیر
_
من که نمیخوابم ولی شب شما بخیر خوببخوابی