eitaa logo
دانلود
کمک بنده ادم بسیار برونگرا و دلقکی هستم فقط اگه یه نفر دیگه به استارت صحبتی دوستی چیزی بزنه یهو درونگرای درونم بیدار میشه همه چیو خراب میکنه💔 _ در لونه‌ی درونگراییتو‌ ببند ببین حل میشه یا نه:((
https://eitaa.com/ananasmi/25600 جدی؟ مگه کسی هست این میمونه رو نشناسه؟به اسم نمیشناسم ولی به چهره شناختم. این همونه که یه مدت رو همه چی بود _ خیلی ناز و بامزه‌ست مگه نه
یه سوال خیلی رندوم و مهم دارم اگه یه روزی بچه دار شدید و توی دوران بارداری گفتن که بچتون‌ یه بیماری خیلی سختی داره یا حالا فلجه یا چی بچه رو به دنیا میارید یا نه؟؟؟؟؟؟ _ بای
آقا نمیدونم ولی شما میتونین قول بدین و قسم بخورین که هرجوری شده از اون بچه محافظت کنین و مراقبش باشین اما هیچوقت نمیتونین قول بدین که دنیا هم باهاش خوب باشه
چه سوالی بود جدی.
https://eitaa.com/ananasmi/25608 عقل سلیم میگع دنیا نیار _ عقل سلیم منم همینطور
"وای نه تو قاتلی" باشه😭😭😭😭
https://eitaa.com/ananasmi/25608 قطعا قطعا سقط میشه بچه چون واقعا علاوه بر خود پدر و مادر کسی که بیشتریگ زجر رو میکشه خود بچه‌ی بیچارست امروز تو پارک یکی از بچه ها مریضی ذهنی داشت و یکی بهش گفت مریضی؟ خود بچه نفهمید ولی مادر همونجا پیدا بوو چقد غصه خورده _ واقعا به دنیا نیاوردن این آدمای بی‌گناه بزرگترین کمکه به روح های بی‌گناهشون
چرا باید بیخودی گیرشون‌ بندازی آخه وقتی هیچ ایده ای نداری چه بلایی قراره سرشون بیاد