یه سوال خیلی رندوم و مهم دارم
اگه یه روزی بچه دار شدید و توی دوران بارداری گفتن که بچتون یه بیماری خیلی سختی داره یا حالا فلجه یا چی بچه رو به دنیا میارید یا نه؟؟؟؟؟؟
_
بای
آقا نمیدونم ولی شما میتونین قول بدین و قسم بخورین که هرجوری شده از اون بچه محافظت کنین و مراقبش باشین اما هیچوقت نمیتونین قول بدین که دنیا هم باهاش خوب باشه
https://eitaa.com/ananasmi/25608
قطعا قطعا سقط میشه بچه چون واقعا علاوه بر خود پدر و مادر کسی که بیشتریگ زجر رو میکشه خود بچهی بیچارست
امروز تو پارک یکی از بچه ها مریضی ذهنی داشت و یکی بهش گفت مریضی؟
خود بچه نفهمید ولی مادر همونجا پیدا بوو چقد غصه خورده
_
واقعا به دنیا نیاوردن این آدمای بیگناه بزرگترین کمکه به روح های بیگناهشون
چرا باید بیخودی گیرشون بندازی آخه وقتی هیچ ایده ای نداری چه بلایی قراره سرشون بیاد
حالا اگه بفهمین خودتون توانایی مالی جسمی یا روحی ساپورت بچه رو ندارین چی؟
_
بازم همون انتخاب؟؟