https://eitaa.com/ananasmi/25608 اومدیم بدنیا آورد بعد سالم در اومد، اشتباهات پزشکی
_
به ریسکش میصرفه؟
یسنا بازی امروزو دیدی؟
_
۵ دقیقه آخرشو
خواب بودم یهو یلدا شروع کرد فحش دادن پاشدم دیدم بهبه
بخدا اگه این آفسایدا نبودن الان نفر اول لیست بودیم
_
اگر قمبل طارمی اینقدر بزرگ نبود بخدا