eitaa logo
دانلود
https://eitaa.com/ananasmi/25677 جای ما خالی 👌🏻 _ آره والا جات تو قلبم خالیه
https://eitaa.com/ananasmi/25677 چقدر قشنگههههه مبارکت باشه _ مرسی عزیزمن:((
یلدا کووو _ تو اون اتاق
اگر یه ویدیو دیگه از love island آمریکا ببینم تو فوریوم‌ مغزمو با دریل‌ سوراخ می‌کنم
هر چی میزنم not interested ۱۰ دیقه بعد دوباره یه ویدیو میاره ازشون
فردا امتحان حسابان و ادبیات و دینی دارم برام دعا کن💆🏿‍♂️ _ یاخدا ۳ تااا؟؟
حسابان خودش اندازه ۵ تا امتحانه بابا😭
بحران دبیرستان که میگن همینه اره؟
من به شخصه دعا میکنم برات
یسنا ببخشید اینو میپرسم ولی کار با ایفون سخته؟ من خودم الان ۶ سال تمام وسایلایی که استفاده میکنم اندرویدی هستن و میخوام برای بار اول ایفون بخرم هیچکسم تو خانواده نداره برای همین میترسم کارباهاش برام سخت باشه و پشیمون بشم _ اوایلش‌ چون عادت نداری سخته برات یعنی واسه همه سخته ولی راه میفتی نگرانی ای نداره ولی خب میدونی اندروید همیشه راحت تره بین خودمون پیشاپیش مبارک باشه هر تصمیمی که میگیری:((
بهران دبیرستان فقط اینکه تو یه روز معلما سه تا امتحان تخصصی شیمی فیزیک و هندسه ازت میگیرن🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀 _ بگو که شوخیه من واسه این روزا ساخته نشدم
شخصیت کارتونی موردعلاقه ات چیه _ اسنوپی