هدایت شده از اطلاع رسانی ایتا
📣 اطلاعیه
🔹 ساعتی پیش به دلیل اختلال در شبکه برق یکی از مراکز داده میزبان ایتا ارتباط کاربران با اختلال مواجه شد
🔸 بر خود فرض میدانیم بابت این وقفه در خدمترسانی که خارج از اراده ایتا بروز نمود از همه کاربران عزیز صمیمانه عذرخواهی نمائیم
🔹 هماکنون ارتباط بخش عمدهای از کاربران برقرار شده است و تا دقایقی دیگر تمامی خدمات طبق روال عادی برقرار خواهد شد
•┈••✾••┈•
🔰کانال رسمی اطلاعرسانی ایتا:
https://eitaa.com/eitaa
هدایت شده از مریم اشرفی گودرزی/ پَستوی فرهنگ و سیاست
20.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ جناب سردار جوانی؛
ظاهرا حضرتعالی، آن بخش از بیانات امام سیدمجتبی خامنهای را که فرمودند، علیالأصول نظر دیگری داشتم، کلا نادیده گرفتهاید و از آن عبور کردهاید.
⚫️ طوری سخن میگویید که انگار همهی آنچه از اصل مذاکره تا محتوای آن اتفاق افتاده، عینا و منطقا مطابق با منویات و فرامین ولیمان بوده که بر اساس شواهد واضح، بر اهل حق و انصاف مسلم گشته که چنین نبوده است.
✔️تفاوت اذن و رضایتِ ولی، مرز دقیقی دارد که شما نیز از آن غفلت نمودهاید.
❌ کاش بهجای آنکه ذوب در برخی مسئولان و رفیقان دیرین باشیم، محو در ولایت و رأی و نظر ایشان شویم که قطعا و یقینا خیر و صلاح دنیا و آخرت در این است.
✍ مریم اشرفی گودرزی
☑️ به #پَستوی_فرهنگ_و_سیاست وارد شوید.
@PastoyeFarhangVaSiyasat
هدایت شده از محمد جوانی
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ادعای قابلتامل فواد ایزدی در افق:
📌«ایران از تنگه هرمز عوارض نخواهد گرفت؛ بعد از ۶۰ روز آمریکا از تنگه هرمز عوارض خواهد گرفت!»
🖋 #محمد_جوانی
🔴 @CWarfare
17.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 سخنرانی مهم و انقلابی آقای طائب خطاب به شعام
«اگر تعهدی که به آقا دادید زیر پا گذاشته بشه از خ خدمت تا خ #خیانت دیگه هیچ فاصلهای نخواهد بود.»
پینوشت ادمین:
📣برای اطلاع مردم
🔺تنگه هرمز با اینکه قرارگاه خاتم گفت بسته است اما چندتا کشتی از کوریدور جنوب یا مسیر آمریکایی عبور کردند
طبق گفته آقای مرندی از پریشب تنگه بصورت تدریجی باز شده
🛑طبق بند ۵ تفاهمنامه اگر کشتی ای از کوریدور آمریکایی عبور کنه نقض تفاهمنامه است
حالا کشتی عبور کرده و ما هم فقط نگاه کردیم و نزدیم‼️
⚠️این فقط یک پیام به دشمن میده که من توانایی جنگ ندارم و هرطور شده میخوام مذاکره کنم حتی اگر تفاهمنامه و خطوط قرمز من رو نقض کنی
📣و باز هم برای اطلاع مردم
🔴تعداد اعضای شعام ۱۲ نفر هست که ۶ نفر از اعضا، نظامی هستند ولی باز هم روی حرف فرماندهی خودشون یعنی فرمانده کل قوا حرف آوردن!
آقا بزرگوارانه فرمودند از سر دلسوزی
اما اسمش یک چیز دیگه است...
📣و باز هم محض اطلاع
اسرائیل هنوز از خاک لبنان عقبنشینی نکرده
و هماکنون توپخانه اسرائیل جنوب لبنان را هدف قرار داده که اولین نقض آتشبس در ۳۷ ساعت گذشته است.
#اتمام_حجت
#نظر_دیگری_داشتم
#عبور_مسئولین_از_رهبری
هدایت شده از به وقت ایران
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺درحالی که قرارگاه خاتم الانبیاء اعلام کرده تنگه هرمز بسته است، چرا امروز چند کشتی با AIS روشن عبور کردهاند؟
👤 وحید خضاب؛ مترجم و پژوهشگر
👤 سرباز روح الله رضوی؛ مجری برنامه
👤 نیما اکبرخانی؛ کارشناس مسائل نظامی
🔰برنامه 151 |31 خرداد 1405
🔹برنامه به وقت ایران - شبکه خبر
🔸 هرشب حوالی ساعت ۱۹:۳۰
🔻🔻🔻
کانال رسمی برنامه به وقت ایران شبکه خبر
@bevaqteiran
انبار مهمات/یا لثارات الخامنهای🚩
🚨 سخنرانی مهم و انقلابی آقای طائب خطاب به شعام «اگر تعهدی که به آقا دادید زیر پا گذاشته بشه از خ خد
🚨توپخانه ارتش دفاعی اسرائیل منطقه المشاع در منصوری و منطقه بيوت الصیاد در جنوب لبنان را هدف قرار داده است که اولین نقض آتشبس در ۳۷ ساعت گذشته است.
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
هدایت شده از بلد طیّب/منانِ رئیسی
🎥 هماکنون اجتماع مردمی مطالبه تحقق کامل شروط امام خامنهای در تفاهمنامه، با حضور اقشار مختلف مردم و نمایندگان مجلس قم در مقابل دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی
بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی
https://eitaa.com/baladetayyeb
هدایت شده از مطهره وافی یزدی/یالثارات الخامنهای🚩
رئیس گند خورد تو نظرسنجی، چیکار کنیم؟
هیچی همون کاری که سال ۸۸ کردیم میگیم تقلب شده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
🔴۳ دروغ در ۲ روز به مردم گفتید‼️
ما مردم ایران را بچه صغیر فرض کردید!
⚠️آقایان شعام و تیم مذاکرهکننده!
تمام این رفتارهای شما زیر نظر ما مردم است
بترسید از زمانی که یک #انفجار حاصل بشود
«لفظ را همه میگویند.
شاید شیطان را هم ازش بپرسند، میگوید من انقلابی هستم!
امروز همه انقلابی هستند!
این مردمی که شماها را روی کار آوردهاند، این مردم زاغهنشین که شماها را روی مسند نشاندهاند ملاحظه آنها را بکنید، و این جمهوری را تضعیفش نکنید.
بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک #انفجار حاصل بشود.»
امام خمینی
🔺دروغ سوم:
گفتید برای مطالبه اجرای تعهدات میرویم نه مذاکره
اما بر سر میز مذاکره درباره مسئله هستهای که خط قرمز رهبری بود نشستید
و دوباره راه را برای ورود بازرسان آژانس اتمی (بخوانید جاسوسان) به کشور باز کردید!
#نظر_دیگری_داشتم
#باید_برخاست
#اتمام_حجت
هدایت شده از محمود کریمی بیرانوند
یک سؤال شفاف از معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ جناب سردار جوانی عزیز
شما میفرمایید امام جامعه با مذاکره با آمریکا از موضع عزت مخالف نبودهاند.
طبعا شما معتقد هستید که تیم مذاکرهکننده به ریاست سردار قالیباف از موضع عزت مذاکره میکنند که اگر غیر ازین باشد نقض قرض میشود.
پس هم امام جامعه مخالف نبودهاند و هم تیم مذاکرهکننده از موضع عزت در حال مذاکره هستند.
🔰پس امام جامعه «علی الاصول» با چه چیزی مخالف بودهاند؟ چون با اصل مذاکره که میفرمایید مخالف نبودهاند،حالت دیگر میماند موضع غیر عزتمدانه تیم مذاکرهکننده که بعید است شما باین مورد معتقد باشید. پس دقیقا ایشان با چه چیزی مخالف بودهاند؟
✍️محمود کریمی بیرانوند
@Mkarimibeyranvand