eitaa logo
انبار مهمات/یا لثارات الخامنه‌ای🚩
595 دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
3.5هزار ویدیو
16 فایل
انبار یا زاغه مهمات : به محل نگهداری و انبار مهمات جنگی اعم از انواع گلوله تفنگ‌ها و گلوله توپ‌ها و سایر مواد منفجره گفته می‌شود. ⚠️اینجا انبار مهمات جهاد تبیین است⚠️ ان شالله سعی خواهم کرد برای جهاد تبیین مهمات فراهم کنم. @asseeman
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
آقای جوانی ما از سپاه انتظار داریم که هم رای و هم نظر آقا باشد. نه این که از رضایت به اذن تنزل کند و در مقابل انتقاد هم فرار به جلو کند. ☘️تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
هدایت شده از محمد جوانی
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️هشدار خوش چشم درباره بند شش تفاهم‌نامه 📌«غرامت و خسارت در کار نیست؛ اولا پول نمی‌دهند، بعدشم اگر بیاورند به قصد سرمایه‌گذاری است تا سودش را ببرند!» ✍️ظاهرا یک تفاهم‌نامه ساده نیست؛ میتونه بعنوان یک سند رسمی استعماری تفسیر بشه... 🖋 🔴 @CWarfare
هدایت شده از راه دیالمه
عملیات تخریب خانه‌ها در مارون الراس در جنوب لبنان ادامه دارد 🌐 @Rahe_Dialameh
هدایت شده از حمزه شکریان
ببخشید که نمی‌تونم مبادی آداب نقد کنم! فقط یک کلمه میگم: «خاک بر سرتان» «خاک بر سرتان» «خاک بر سرتان» «خاک بر سرتان» «خاک بر سرتان» «خاک بر سرتان» «خاک بر سرتان» «خاک بر سرتان» خاک بر سرتان که خون امام شهید را ضایع کردید! خاک بر سرتان که دشمن را از مرگ نجات دادید! خاک بر سرتان که باعث سرخوردگی مردم می‌شوید! خاک بر سرتان! مردم عزیز! با حضور خود در خیابان، صبر و استقامت و پایداری خود در مسیر حق را به خداوند نشان دهید. این وادادگی و زبونی تیم مذاکره‌کننده شما را مایوس نکند. اینها همه مکر الهی است که این جماعت واداده و زبون رسوا شوند. به زودی دشمن جنگ را شروع کرده و این جماعت واداده به زیر پای ما ملت سرافراز در خواهند آمد. دور نیست آن زمان و اندکی صبوری می‌خواهد. 🆔 گروه تحلیلی دادشهر https://eitaa.com/joinchat/983565877Cc926d13c11
😐محسنی اژه ای : یقین داریم که صراط مستقیم، همان تبعیت محض از رهبری معظم انقلاب است. باید بدانیم که ایشان چه نظری دارند و چه چیزی موجب رضایت ایشان است. نکند آنجا که نظر ما منطبق با نظر ولی‌فقیه است، بر آن نظر، اصرار ورزیم و آنجا که امرِ ولی‌فقیه را قبول نداریم، طور دیگری رفتار کنیم. پ.ن: عمه من در شعام خلاف نظر آقا رای داده اون هم بعد از چندین بار نهی آقا از اصل مذاکره و ۲۵ بار رفت و برگشت تفاهم‌نامه بین آقا و شعام من از طرف عمم عذرخواهی میکنم خاکبرسرت عمه که از ولایت مداری هیچی نفهمیدی که هیچ، به دروغ به مردم میگفتی همه چی با رهبر هماهنگه میگفتی : شما وحدت شکن ها، شما تندروهای افراطی و خوارج میخواید رهبر رو ضعیف جلوه بدید تو روحت عمه‌ که آقا رو یک گوشه تنها و مظلوم گیر آوردی گفتی هرکار بخواهیم میتونیم باهش بکنیم مردم هم با خبر نمیشن
مذاکره یک روش مبارزه است، مبارزه با نائب امام زمان...
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 🖼 در انتظار تحقق شروط 🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 1️⃣ خاتمه عملیات نظامی 2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران 3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز 4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی 5️⃣ لغو جامع تمامی تحریم‌ها 6️⃣ خاتمه موضوعات هسته‌ای 7️⃣ در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدود 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
انبار مهمات/یا لثارات الخامنه‌ای🚩
🚨اصرار بر تحریف پیام امام خامنه‌ای‼️ 🔴از آنجا که هم رسانه رهبر انقلاب و هم صدا و سیما اصرار عجیبی د
🔴عذرخواهی رسانه رهبر انقلاب از دستکاری پیام رهبری خیلی معنی داره ها !!!! یعنی کانال رهبری، از خودش اون قلّاب و اضافه کرده بوده؟!! نه از طرف رهبری! قلاب همچین چیزی بود: [درباره تفاهم‌نامه] پس یقین شد دیگه برای همه که مخالفت امام، فقط درباره تفاهم‌نامه نبوده‌ بلکه فراتر از این حرف‌است. اصلاً نشستن با دشمنان، ذلّت‌باره برای ما. آی مردم! برای امام، باید بجنگیم. نظر امام را باید از منظومه فکری‌ امام بفهمیم. وگرنه خط تحریف، در دروغ بستن به امامان، سابقه تاریخی داره. دیگه رسماً حجّت بر همه تمام شده. مدّتهاست که اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم. الان ۲ جبهه شده: امام یک طرف سامری (خط سازش) یک طرف سامری و یارانش انگار واقعا اعتقادی به مفاهیمی همچون نصرت خدا، جنگ وجودی، ولایت فقیه و... ندارن. 🔺️✅حتما منتشر بفرمایید✅🔺️ 🆔 @aamerin_ir
انبار مهمات/یا لثارات الخامنه‌ای🚩
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 🖼 در انتظار تحقق شروط 🗯 رهبر انقلاب: از این
تیزبینی و دقت یکی از مخاطبین بله ما اینجوری روی حرف و کلام آقامون حساسیم البته متاسفانه چون اون تصویر خود تفاهم‌نامه‌ای هست که پزشکیان امضا کرده، کاریش نمیشه کرد...
هدایت شده از نوسان تی وی
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ادعای دوباره جی دی ونس: چیزی که برای من خنده‌دار بود این بود که بعد از آن جلسه اولیه، نوعی طوفان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی به پا شد که همه می‌گفتند ایرانی‌ها قرار است بروند، و بعد ما حدود ۹ ساعت با آنها صحبت کردیم. 🔹بنابراین، من فقط به رسانه‌های آمریکا توصیه میکنم  که کمی به آنچه از رسانه‌های اجتماعی ایران می‌بینید، بی‌اعتماد باشند. 🔹آنها می‌توانند مذاکره‌کنندگان را گیج کنند، اما ما احساس می‌کنیم که در حال پیشرفت هستیم.
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ آقای پزشکیان؛ نوشتن درباره‌ی این سخنان شما به‌گونه‌ای که هم احترام به رئیس‌جمهور رعایت شود و هم حق مطلب ادا گردد بسیار دشوار است. ‼️دیروز با شنیدن این صحبتها، خاطره‌ی حسن روحانی و کنایه‌های زشتش به رهبری را زنده کردید. این چه شیوه‌ی جسارت‌آمیزی است که اصول مدنظر امام سیدمجتبی خامنه‌ای را با این عصبانیت در کلام مورد هجوم قرار می‌دهید و در پی آن شروع به منت‌گذاری بر سپاه پاسداران می‌کنید که نیروهای آن از جان و خانواده گذشته و به دفاع از شرف و کیان و عزت و حریت ایران‌اسلامی مشغولند؟ ❌ بودجه‌ی مقرر شده در قانون را به عنوان مقام اجرایی و مطابق وظیفه‌تان به سپاه پرداخت کرده‌اید و به‌گونه‌ای وانمود می‌کنید که گویی از خزانه‌ی شخصی، حاتم‌بخشی کرده‌اید! ⚫️ خدارا شکر که جنگ شد و بهانه‌ای پیدا شد که شما با خودتحقیری شگفت‌آور و تأسف‌باری، تمام مصائبی که ناکارآمدی‌ها و خسارت‌هایی که تراستی‌ها و بانک‌ها و هلدینگها و ویژه‌خواری‌ها و سیاست‌های غلط نئولیبرالی بر سر اقتصاد این مملکت آورده‌اند یکجا بر سر جنگ خراب کنید و به‌گونه‌ای وانمود نمایید که کلید حل تمامی این مصائب در مذاکره با دشمن است و حال آنکه به مدد عقل و تجربه بر ما مسجل گشته که هیچ نفعی از این تفاهم‌نامه‌های پر سر و صدای بی‌حاصل به این کشور و مردم عزیزمان نخواهد رسید و نتیجه‌ای نخواهد داشت. ✔️شما را به خدا قسم می‌دهیم که قبل از سخن‌گفتن خوب تأمل نمایید و در عاقبت و عقوبت آنچه بر زبان می‌رانید و تبعات دنیوی و اخروی آن بیندیشید. ✍ مریم اشرفی گودرزی ☑️ به وارد شوید. @PastoyeFarhangVaSiyasat