به قول جمال ثریا:
از صدایت میبوسم تورا ، صدایت
که اینهمه گنجشک در دلم را رها میکرد
هدایت شده از مَهسا خانوم !
دوست عزیز عذرخواهیت پذیرفتهست ولی خبری از اعتماد مجدد و برگشت به روال قبل و همون صمیمیت سابق نیست.
بچه داشتن خیلی ترسناکهها
هر روز به یکی پول میدی، بهت پس نمیده، همیشه هم دو قورت و نیمش باقی
جدی جدی باورم نمیشه این آینده ای ک انقد واسش تلاش کردم و انقد براش فکر کردم و نقشه کشیدم اینطوری داره خراب میشه:))
وقتی یکی زنگ میزنه واستون یا پیام میده و تهش میگه فقط خواستم حالتو بپرسم نزنید تو حس و حالش و جوابشو با سردی بدید
اون فقط دلش واستون تنگ شده
حس میکنم یه کنترل تلویزیون هستم که باطریش روبه اتمامه و واسه اینکه هنوز کار کنه هی میزنن تو سرش.
دیگه نه بحث ميكنم،نه توضیح میدم،نه توضيح میخوام نه دنبال دلیل میگردم.
فقط ميبينم وسکوت میکنم و فاصله میگیرم..
چون واستون توضیحامو دادم،اونجوری که باید ناراحت شدم، عصبی شدم و دیگه نمیخوام که اینجوری باشه.