eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
امشب زیادی منتظر نوتیفت موندم، شاید تو واقعا دلت تنگ نمیشه واسم . .
یه وقتاییم برا برگشتن، برا دوباره خواستن، برا تلاش کردن دیره. بعد له کردن یه آدم، بعد کشتن روحش، بعد شکستن قلبش، بعد له کردن غرورش با برگشتن و دوباره خواستنش چی درست میشه؟ کدوم یکی از چیزایی که از دست داده برمیگرده؟هیچ کدوم؛
هیچوقت تاکید می‌کنم هیچوقت از چتای قدیمی و گذشته‌ شات و هیستوری نگه ندارید ؛ بعد رفتن اون شخص ؛ شما میمونین و این عکسا
فک‌ کردن به آدمی که دوسش داری با اختلاف از قشنگ‌تریناست و می‌تونی هرچقدر که دوس داری بی‌محدودیت غرق شی تو فکرش.
در واقع من نود و نه درصد اوقات جزئیات چیزایی که فکرشم نمی‌کنین برام مهمه ولی با رفتاراتون باعث میشین بروزش ندم.
دیگران چون بروند از نظر از دل بروند تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی
از یساعتی به بعد افکارم مثل یه طناب دور گلومو می‌گیرن، مثل خوره به جونم میوفتن، و بند بند وجودمو زیر بار سنگینشون له می‌کنن.
گر دل از دستم به غارت برد ، چندان باک نیست غارت دل سهل باشد ، غارت جان کرد و رفت
من فکر می‌کردم فقط به یک خواب خوب شب نیاز دارم ولی فهمیدم که ؛ آره ، بیشتر از اینهاست ‌.
چرا باید با فامیل نسبت خانوادگی داشته باشیم؟.
بعدها متوجه میشیم که چقدر درست بوده که با اصرار کسی رو نگه نداشتیم. همه‌ ما لایق رابطه‌ای هستیم که براش اولویت باشیم، دوستمون داشته باشن و بهمون احترام بزارن ، آدمایی که شک دارن یا هنوز درگیر رابطه قبلی هستن و یا علاقه‌‌ی مشخصی به ما ندارن نمیتونن امنیت و عشق یه رابطه رو تامین کنند .
سخت بود ولی من کنار اومدم با یه رابطه سرد شده و یه علاقه از دست رفته.