یه وقتاییم برا برگشتن، برا دوباره خواستن، برا تلاش کردن دیره.
بعد له کردن یه آدم، بعد کشتن روحش، بعد شکستن قلبش، بعد له کردن غرورش با برگشتن و دوباره خواستنش چی درست میشه؟ کدوم یکی از چیزایی که از دست داده برمیگرده؟هیچ کدوم؛
هیچوقت
تاکید میکنم هیچوقت از چتای قدیمی و گذشته شات و هیستوری نگه ندارید ؛
بعد رفتن اون شخص ؛ شما میمونین و این عکسا
فک کردن به آدمی که دوسش داری با اختلاف
از قشنگتریناست و میتونی هرچقدر که دوس
داری بیمحدودیت غرق شی تو فکرش.
در واقع من نود و نه درصد اوقات جزئیات چیزایی که فکرشم نمیکنین برام مهمه ولی با رفتاراتون باعث میشین بروزش ندم.
از یساعتی به بعد افکارم مثل یه طناب دور
گلومو میگیرن،
مثل خوره به جونم میوفتن، و بند بند وجودمو زیر بار سنگینشون له میکنن.
من فکر میکردم
فقط به یک خواب خوب شب نیاز دارم
ولی فهمیدم که ؛ آره ، بیشتر از اینهاست .
بعدها متوجه میشیم که چقدر درست بوده که با اصرار کسی رو نگه نداشتیم.
همه ما لایق رابطهای هستیم که براش اولویت باشیم، دوستمون داشته باشن و بهمون احترام بزارن ،
آدمایی که شک دارن یا هنوز درگیر رابطه قبلی هستن و یا علاقهی مشخصی به ما ندارن نمیتونن امنیت و عشق یه رابطه رو تامین کنند .