eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا باید با فامیل نسبت خانوادگی داشته باشیم؟.
بعدها متوجه میشیم که چقدر درست بوده که با اصرار کسی رو نگه نداشتیم. همه‌ ما لایق رابطه‌ای هستیم که براش اولویت باشیم، دوستمون داشته باشن و بهمون احترام بزارن ، آدمایی که شک دارن یا هنوز درگیر رابطه قبلی هستن و یا علاقه‌‌ی مشخصی به ما ندارن نمیتونن امنیت و عشق یه رابطه رو تامین کنند .
سخت بود ولی من کنار اومدم با یه رابطه سرد شده و یه علاقه از دست رفته.
این روزا زندگیم خلاصه میشه تو اون دیالوگ فیلم شهرزاد که میگفت: منو تو تلاش کردیم دنیامونو عوض کنیم ولی دنیامون داره مار‌و عوض میکنه .
احساسات لعنتی. نه میشه خفه‌اش کرد نه میشه بروز داد
بعضی وقتا کنار نمی‌کشی که بری ، کنار می‌کشی تا ببینی چقدر واسه طرفت ارزش داری ؛ تا وقتی میاد و از دلت در میاره علاقت بهش دو برابر بشه . ‏اگه همه اینو می فهمیدن شبا هیچکس با غصه نمی خوابید ، اما حيف اینجا زمینه و قیمت یک عشق تا عشق بعدی ، یه قهر سادس .
نه از خندیدنم خندان نه از رنجیدنم غمگین مرا نادیده می‌گیرد چه دردی بیشتر از این؟
چالش بمونه برای بعد پیامارم میزارم بمونه؛
خیانت که فقط این نیست که به کسی خیانت کنی ، گاهی وقتا بزرگترین خیانت به خودتون میکنین ، دقیقا همونجا که بخاطر کوچیکترین چیزها ، بخاطر آدما اشکتون درمیاد و زندگیتون قشنگیاشو از دست میده . و جالب اینجاست همون شخص حتی براتون وقت نمیزاره تا با چارتا کلمه آرومتون کنه ، بهتون توجه کنه و شما رو با دنیایی از حال بد و پوچی ول میکنه .
از حسِ تنهایی متنفرم. ازینکه اونی که دوسش دارمو با بقیه ببینم متنفرم‌. ازینکه تهش میبینم حتی برا اونم مهم نیستم متنفرم.
دوست داشتن ینفر باید اینطوری باشه که: دستتو وارد روحش کنی و دنبال بزرگترین زخمش بگردی بعد تموم عشقو علاقت رو بریزی رو همون زخم
فکت: وقتی پیامتونو دیر سین میزنه یا حتی کوتاه و سرد جواب میده ممکنه درحال جنگیدن با اضطراب، افسردگی و صد تا مشکل دیگه باشه و انرژی ای تو وجودش نمونده باشه