eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‌آرزو کنید ک آرزو بر جوانان عیب نیست
میدونید من یجوریم نمیدونم چمه ها فقط میدونم قبلا انقد یجوریم نبودم
اونها زیاد با هم تفاهم نداشتن در حقیقت به ندرت سر چیزی با هم تفاهم داشتن و هر روز دعوا میکردن، اما با وجود اختلاف هاشون در یک چیز مهم مشترک بودن، اون ها دیوانه ی هم بودن.
آدمک خر نشوی مست نگاهش بشوی؟
یکی از بدترین کاری که میتونید با آدما بکنید اینه که ذوقشو کور کنید‌‌.
*این بد حقه
ولی دلتنگی هم یه نوع از مرگه که نقاب داره!
عمیق تر از "دوستت دارم" بودی!
‏قیمتِ یه قلبِ سالم هفت میلیارده! بعد کسی که میاد عاشقت میشه ، قلبش رو مجانی در اختیارت میذاره! به‌جای اینکه قلبش رو بذاری تو شیشه و ازش ثانیه به ثانیه مراقبت کنی، خودت یه خنجر برمیداری و محکم درونِ اعماقِ قلبش فرو میکنی! قلبِ آدم‌ها بازیچه‌ی رفتارای نامعلومِ شما نیست.
آدم وقتی چیزی رو فهمیده ، دیگه نمیتونه ندونه ! وقتی که فهمیدم چشمهای زیبایی داری ، وقتی که فهمیدم گودیِ انگشتات همیشه گرمه ، وقتی که فهمیدم موقع لبخند زدن چشات ریز میشع ، وقتی فهمیدم وقتی لب هات میخندند اشکال هندسی رو به بازی میگیرند و مستطیل عمر من میشند ، دیگه بعد از اون نتونستم ندونم ! . ‌. . میدونی چیه؟ آدم میتونه نخواد ، میتونه نره ، میتونه بمیرع ، میتونه سکوت کنه ، میتونه بخوابه ، میتونه خودشو حبس کنه ، میتونه از بین بره ولی عاشق بشه ‌. . ولی نمیتونه دیگه چیزیو ک فهمید و نفهمه میتونستیم چیز هایی ک فهمیدیم و فراموش کنیم اونطوری تحمل زندگی راحت تر بود ولی لعنتی ؛ ای کاش یادم میرفت ک رفتی ای کاش یادم میرفت ک دیگه برای من نیستی
درد عشق یکاری باهامون کرد ک شدیم مث ی ربات ک فقط منطقی فک میکنه و تصمیم میگیره