ولی کاشکی میشد آدما رو ذخیره کرد
حداقل ی کوچولوشونو
مثلا خنده هاشونو
جیغاشونو
غرغراشونو
بعد روشونو هایلایتر کشید
واسه روزایی ک نیستن
رفتن
ازشون استفاده کنیم
نگاهشون کنیم
لمسشون کنیم؛
تو مواقع سختی پشت کل عالمی
اما وقت خودت ک میشه اون مورچه رو دیوار هم رفته؛کار داره؛مشغوله؛نیست
من که هرکاری کردم بفهمی قشنگ ترینی برام، توام هرکاری کردی تا این حسِ قشنگم هی کمتر بشه اینقدر کم که تموم بشه یجوری که انگار وجود نداشته .
ارزش آدما؛
به اندازه ی لحظاتیه که باهاشون میگذره
نه آینده ای که ممکنه توش نباشن
یا گذشته ای که هرگز توش نبودن . .