eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ما فقط سعی میکنیم همچیو منطقی جلوه بدیم که راحت تر بگذره وگرنه از یه جایی ب بعد هیچ چیزی منطقی نیست !
داشتم بهت فکر میکردم ، لایِ انگشتام سوخت.
گر بدانی حالِ من، گریان شوی بی‌اختیار ...
من؟! ی روح متلاشی شده و در آستانه فرو پاشی اما با کالبدی ایستاده و دهنی که همیشه میگه ؛ خوبم .
شکستن تاره های اشک؛
ولی من دلم برا اینجا؛ازین زاویه دید زدن معشوق و عاشقی کردن باهاش تنگ شده بود:-)
___________
ولی قشنگ تر از انعکاس ماه روی آب انعکاس صورت تو، تویِ برق چشمامه.
- میتونیم حرف بزنیم ؟ +چی؟ - دلم واست تنگ شده :) + ما چی هستیم ؟ من رابطمون رو درک نمیکنم. بعضی وقتا مثل دوستیم بعضی وقتا بیشتر از دوتا دوست هستیم و بعضی وقتا برات غریبه‌ام... یه دقیقه جوری باهام حرف میزنی که انگار یه آدم خاص تو زندگیتم و یه دقیقه جوری باهام حرف میزنی که انگار هیچی واست نیستم. یه روز کلی توجه بهم میکنی یه روز کاملا نادیده‌ام میگیری. با احساسات من بازی نکن وقتی نسبت به احساسات خودت مطمعن نیستی.
‏فقط خدا میدونه چقدر زل زدم به پروفایل شخص مورد نظر و هیچ پیامی ندادم .
اونی که حالش بده حتی حوصله توضیح دادن حسشو؛حالشو نداره ی خوبم میگه و خودشو خلاص میکنه
دلم می خواهد خودم را از تنم در بیاورم بشورم ،بچلانم و رویِ طنابِ حیاطمان پهن کنم، فردا بیایم و ببینم که مرا باد با خود برده است.