کسی که میتونه یه روز دو روز سه روز ازت بی خبر باشه میتونه سال ها به این بی خبریش ادامه بده
چون تو اولویت زندگیش نیستی.
کاش منم یه بیشور بی احساس بود که رفتار هیچکی برا مهم نبود
ولی متاسفانه یه زود رنج حساس عصبیم
چرا باید بود و نبود آدمای دورت واست مهم باشه وقتی تو حال بدیات و سخت ترین روز های زندگیت همیشه تنهایی؟
مادربزرگم میگفت در رو که کامل نبندی
نمیدونی بادِ بعدی که بیاد میبندتش
یا بازش میکنه این میشه بلاتکلیفی
تو زندگیت همیشه یا برو بیرون یا بیا تو
و بعدش در رو محکم ببند اجازه نده
هیچکس بلاتکلیف نگهت داره.
خوبه برای آدمی که دوستت داره بجنگی ولی
اصلاً خوب نیست برای اینکه یکی دوستت
داشته باشه، بجنگی؛یه فرق خیلی بزرگی
بینشون هست.