الان دقیقا حالم مثل اون لحظه ایه ک علی یاسینی میگه:
هیشکی نمیفهمه منو مثل یه رازم :)!
من فقط به کسی نیاز دارم که بتونه بهم بگه مهم نیست بقیه چی میگن و باورم داشته باشه این تمام چیزیه که نیاز دارم.
ی شب سرد ک همه ولت کردنو تنها شدی یادم میوفتی میگی:ولی اون دوسم داشت با وجود همه چی!
بایدبپذیریکهبرخیافرادبرایهمیشهدرقلبتجاخواهندداشت
بدوناینکهجاییدرزندگیتداشتهباشند . !