هیچکس حق اینو نداره که قضاوتت کنه؛ چون هیچکس واقعا نمیدونه که تو چی کشیدی؛ اونا شاید جریان هارو شنیده باشن، ولی اون حسی که تو قلبت احساسش کردی رو احساس نکردن.
کاش هیچوقت خوب بودن حالمون رو وابسته به بودن ی نفر نکنیم چون هیچ تضمینی وجود نداره که اون همیشه همونجوری بمونه .
اکثر آدما مثل جمعهان،
تا وقتی که نرسیدن خوبن و هی لحظه شماری میکنی برسن،اما وقتی رسیدن هم کلافه ات میکنن هم غمگین، هم فراری.
نفرین نمیکنم فقط آرزو میکنم همون اندازه که عاشقت بودم عاشق یه نفر بشی و همون جوری که با من رفتار کردی باهات رفتار کنه..!
اینرفتارکهبچهایپشمکمیخواد و براشنمیخرن و خودشومیکوبهزمین و براشمیخرن!
برایبدستاوردنتوهمصدقمیکنه؟!
تو هزار بار خودتو از چشم من انداختی
ولی من چون دوست داشتم
هر هزار بار،فوتت کردم و باز گذشتم اون بالا،
قطعا من اشتباه کردم... قطعا!