بعضیحرفهاخلقشدهاندکهفقطیکبار و فقطبه -یکنفر زدهشوند ؛ بعدازآندیگرهیچمعناییندارند . !
اگه کسی بخواد باهاتون حرف بزنه، میزنه!
اگه دلش براتون تنگ شه، به دیدنتون میاد!
همه ی ما آدمیم و میدونیم وقتی چیزی رو بخوایم چقدر براش تلاش میکنیم!
اینها چیزایی نیستن که شرایط مانعشون بشه .
بلکه بحث اراده و خواستن خودِ طرفه!
اگه براتون تلاش نکرد، فراموشش کنید.
اگه بهتون اهمیت نداد، فراموشش کنید.
اگه براتون وقت نمیزاره، فراموشش کنید.
اگه نشون نمیده دوستتون داره، فراموشش کنید.
اگه حس ناکافی بودن براش گرفتین، فراموشش کنید.
اگه دائما شمایین که قدم اول رو برداشته، فراموشش کنید.
واقعا احمقین منتظر آدمی بمونین که خودشم نمیدونه تو زندگیش چه غلطی داره میکنه؟
هدایت شده از هـردودرنهایتمیمیرند
حقیقتش اینه که دلم خیلی برات تنگ شده،
بیشتر از چیزی که فکرشو بکنی،
ولی این دلیل نمیشه بخوام باشی،
دلیل نمیشه بخوام اون حاله بد و اون حسه پوچیُ دوباره داشته باشم،
دلیل نمیشه که دوباره برگردم به رابـطه تاکـسیـک .
میدونی من دلم برات تنگ شده و این طبیعیه،
اما دلیلِ کافی نیست برای برگشت بهت .
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
کاش جوونی رو میشد نگه داشت هر وقت اوضاع خوب بود پلی کرد.
الان حالمون خوش نیست واسه جوونی کردن:))