eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
اونیو انتخاب کن که با رفتارش نشون میده چقد دوستت داره، خوشحالت میکنه، واسه با تو بودن بهونه نمیاره، وقتی حوصله نداری یا ناراحتی پیشت میمونه و حالتو خوب میکنه وگرنه حرف زدنو که همه بلدن..
هدایت شده از « آقای ایگرگ🕴🏻»
اگه دارم همش از لقب های جدید برات استفاده میکنم اشتباه نکن دوستت ندارم فقط اسمتو یادم رفته
یاسینی تو موزیک نده قول میگه که: همه واسه هم عادی میشن؛ راستم میگه،هر چقدر که یک نفرو دوست داشته باشی به مرور زمان برات عادی میشه.. همه اتفاقاتی که فکر میکنی نقش پر رنگی تو زندگیت دارن برات عادی میشن. حتی اون کسی که صبح تا شب میتونی باهاش صحبت کنی و خسته نشیم یروزی برات عادی میشه. آدما تا وقتی هستن برات عادین،وقتی همه رفتارا و حرکاتشونو میشناسی عادی ترن. خصلت آدما همینه.
گوش‌دادن‌مهم‌ترین‌کاری‌است‌که‌می‌توانی‌برای‌کسی‌بکنی . .
‏"از تو توقع نداشتم" کامل ترین جمله ی غمگین دنیاس یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم تو نباید خراب میکردی.
شدم‌ویرانه‌ای‌از‌غم ، ولی‌گفتم‌که‌آبادم!..
کم‌مبین‌‌خود‌راکه‌ازبسیار‌هم‌بیشی:)!
خدایاباکی‌داری‌لج‌میکنی‌منکه‌دسته‌خالیم
-
کاش‌می‌شدکه‌آدمی ، اندوه‌راازپنجره‌بیرون‌بریزد .
بگوچراشدیم‌دورازهم؛ چرادستات‌دستاموزود‌پس‌زد؟
مثلِ‌یک‌شایعه‌در‌حسرت‌باور‌شدنم؛)