یاسینی تو موزیک نده قول میگه که:
همه واسه هم عادی میشن؛
راستم میگه،هر چقدر که یک نفرو دوست داشته باشی به مرور زمان برات عادی میشه..
همه اتفاقاتی که فکر میکنی نقش پر رنگی تو زندگیت دارن برات عادی میشن.
حتی اون کسی که صبح تا شب میتونی باهاش صحبت کنی و خسته نشیم یروزی برات عادی میشه.
آدما تا وقتی هستن برات عادین،وقتی همه رفتارا و حرکاتشونو میشناسی عادی ترن.
خصلت آدما همینه.
"از تو توقع نداشتم"
کامل ترین جمله ی غمگین دنیاس یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم تو نباید خراب میکردی.