قدر لحظاتتون و بدونید گذشته رو نمیشه برگردوند آینده رو هم نمیشه کامل پیشگویی کرد پس از حالتون لذت ببرید و مواظب آیندتونم باشید .
میدونی
بعضی وقتا
میشینم باهات حرف میزنم
باهات غذا میخورم
باهات موزیک گوش میدم
اما وقتی به خودم میام
میبینم تو خیلی وقته رفتی
خیلی وقته من موندم و "خیالت"
به خیلی ها خوبی کردم ، توجه کردم ،
سعی کردم کسی و نرنجونم ، تو روزای سختی ، حال بدیاشون کنارشون بودم
اما...
اونروزی که خودم ناراحت بودم ، قلبم شکست کسی کنارم نبود؛)!