- خاطره؛
قشنگه ، باعثِ موندگاریِ لحظه ها میشه ،
اما ؛ یه چیزی که وجود داره ،
اینه که کاش آدمایی که تو اون روز ، اون مکان ، اون ساعت ، اون لحظه ، قرار دارن ، و باعثِ ساختنِ اون خاطره میشن ، یا بمونن برا همیشه ، یا وقتی میرن خاطره هاشونم ببرن ، و متاسفانه هیچ کدوم از اینا امکان پذیر نیست !
میشه ازت بپرسم چرا فکر میکنی فقط خودت تو این رابطه ضربه خوردی؟
من واسه مشکلاتم پاپس کشیدم و تو از مشکلاتم ضربه خوردی؟این وسط من چیکارم؟مشکل منه که بدبختی عین کنه چسبیده به من؟
حتی وقتی که داشت برای همیشه ترکش میکرد با صدای بلند میگفت؛
دردت به سرم مواظب باشیا یه چیزیت بشه من میمیرم :)
نسبت به هیچ جا احساس تعلق نمیکنم.
احساس میکنم هیچکس عمیقا دلش نمیخواد با من وقت بگذرونه. همه جا مزاحمم.
امروزداشتمازتوخیابونرد میشدم شنیدم ، یهمردِ بهفردِکناریش گفت :
بعضیاانقدرفقیرن که تنهاداراییشون پولِ ؛)
حقیقتاخیلیحقگفت مردِجوان